Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ας με σώσει κάποιος συνάδελφος που ετυχε να ασχοληθεί με δαύτα!

 

http://www.metallodomi.com.gr/images/img-45.jpg , http://www.metallodomi.com.gr/images/img-50.jpg

 

Αν κάποιος συνάδελφος έχει τα σχέδια απο κάποια μελέτη/εργο οδοποϊας, τα άρθρα με τα οποία πληρώνονται (2 λογικά είναι μόνον) , κάποιο κόστος "πιάτσας" (και ειδικά απο θεσ/νίκη) θα με βοηθούσε πάρα πολύ.

Και μονο τα σχέδια να υπάρχουν, (λογικα θα υπάρχουν κάποια τυπικα;) μου φθάνει.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Τυπικά σχέδια στηθαίων ασφαλείας οδών θέλεις kane? (και τα αντίστοιχα άρθρα?)

Θέλεις αυτούς τους δύο συγκεκριμένους τύπους που δείχνεις στις φωτογραφίες?

 

(ότι πληροφορία βρίσκω στην γράφω...):

Στηθαία τύπου ΣΤΕ-1 περίπου 50χλγ/μέτρο μήκους παλιό ΑΤΕΟ 2652 (τιμή 1100δρχ/κιλό το 2000)

Edited by Γιάννης
Δημοσιεύτηκε

Εγώ στις σημάνσεις για τα κικλιδώματα χρησιμοποιώ το άρθρο Ε-4.2 Σιδηρά κιγκλιδώματα που είναι σε Kg

και πολλαπλασιάζω τα συνολικά μέτρα με 35 Κg.

Από σταστικό μου δώθηκε η πληροφορία οπότε και τη χρησιμοποιώ.

Ελπίζω να βοήθησα.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

@Γιάννη, για τα κιλά ανά μέτρο μήκους της διατομής ΣΤΕ-1 είσαι σίγουρος;

 

@evi, τα 35κιλά που αναφέρεις εσύ είναι για την ίδια διατομή; ΣΤΕ-1;

 

Στην ΣΤΕ-1 ολα τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι γαλβανιζέ. Ομως στο άρθρο που αναφέρεις (Ε-4.2) στο περιγραφικό τιμολόγιο δε μιλάει για γαλβανιζέ, αλλά βαμμένα με αστάρι/μπογια. Εκτός και αν δε πειράζει, αφού τα γαλβανισμένα είναι μεγαλύτερης αντοχής απ'τα βαμμένα.

 

Υ.Γ. στα παλιά τιμολόγια βρήκα επακριβώς το άρθρο: Άκαμπτα μεταλλικά στηθαία τεχνικών έργων τύπου ΣΤΕ-1

 

με τιμή 2.30 το kg. Στα νέα ομως τιμολόγια βλέπω πως έχουν αλλάξει τα άρθρα.

Edited by Kane
Δημοσιεύτηκε

Βρήκα μια μελέτη που είχα κάνει το 2000...Λογικά δεν είναι λάθος...

 

Τα νέα τιμολόγια αναφέρονται ως "συστήματα αναχαίτισης οχημάτων"...κάπως έτσι...(θα το δω αύριο). Ποιος πρόγραμμα έχεις για τιμολόγια? Μήπως της ACE?

Δημοσιεύτηκε

Η τιμή που έγραψα είναι καθαρά για τα κιγκλιδώματα. Η δεύτερη εικονίτσα που επισυνάπτεται.

Τα κιγκλιδώματα μπαινουν έπειτα από το στηθαίο ασφαλείας.

Βάση της εγκυκλίου 17 τα στηθαία ασφαλείας όπως τα ξέραμε πάυουν

να χρησιμοποιούνται και στη θέση αυτών έρχονται τα συστήματα αναχαίτισης οχημάτων με τις ΟΜΟΕ-ΣΑΟ.

Έτσι πλέον τα ΣΤΕ-1 δεν χρησιμοποιούνται σε καμία νέα μελέτη.

Kane είσαι σίγουρος ότι χρειάζεσαι το ΣΤΕ-1 κι όχι π.χ. το H2W4A ή το H2W5A τεχνικών έργων (δηλαδή που είναι βιδωτά

κι όχι με έμπηξη)?

Δημοσιεύτηκε

Sorry που που άργησα να ξανά ποσταρω. Λοιπον ευη χρειάζομαι στοιχεια για το ΣΤΕ 1. Το εργο (ο θεός να το κάνει έργο) ειναι με αυτεπιστασια και δεν τηρουνται οι προβλεπόμενες προδιαγραφες. Σκεψου πως μιλαμε για μια μικρη πεζογεφυρα οπου δε υα κινούνται οχηματα. Ουσιαστικα ζητουν κιγκλιδωματα προστασίας πεζών. Ο "μελετητής" δεν ηταν...μελετητικο γραφειο. Δηλαδη και τα στε 1 βιδωτα θα τοποθετηθουν

Δημοσιεύτηκε

Αν κάποιος συνάδελφος έχει τα σχέδια απο κάποια μελέτη/εργο οδοποϊας, τα άρθρα με τα οποία πληρώνονται (2 λογικά είναι μόνον) , κάποιο κόστος "πιάτσας" (και ειδικά απο θεσ/νίκη) θα με βοηθούσε πάρα πολύ.

Και μoνο τα σχέδια να υπάρχουν, (λογικα θα υπάρχουν κάποια τυπικα ;) μου φθάνει

Κοίτα στο ΟΜΟΕ των τεχνικών έργων για σχέδια,κτλ.. Για το κόστος ψάξε παρακάτω στο τιμολόγιο των έργων οδοποιίας, σελ 23.

 

https://www.google.gr/search?q=%CE%A4%CE%99%CE%9C%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9F+%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%A9%CE%9D+%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%AA%CE%91%CE%A3+%CE%A6%CE%95%CE%9A+363B+%2F+19-2-2013&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:el:official&client=firefox-a

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.