Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους ! Αφου πληρώσουμε ΦΠΑ μεσω web banking , μετά απο πόσο καιρό φάινεται στο σύστημα του taxis οτι πληρώθηκε?

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε (edited)

Συνηθως 2-3 ημερες για να φανει στις πληρωμες και 3-4 για να φύγει σπο οφειλή.

 

Σταλθηκε απο το tapatalk

Edited by georgegaleos
  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα συνάδελφοι,

 

Η αγορα του λογισμικού τεε-κενακ, έχω την εντύπωση ότι ειναι ένα είδος "ενοικιαστηρίου" (δίνει ένα χρονικο περιορισμό χρήσης του λογισμικού), και στις περιοδικές δηλώσεις δηλώνεται στον κωδικό 361 αντι του κωδικού 362 πάγια ως λήψη υπηρεσιών.

 

όλες οι απόψεις ευπρόσδεκτες. ευχαριστώ

Edited by zulumpo
Δημοσιεύτηκε (edited)
Συμφωνώ με αυτό που λες και με την λογική που το θέτεις.

Δηλαδή, να θεωρηθεί ότι το ποσό που καταβλήθηκε είναι δαπάνη ανανέωση σύμβασης λογισμικού και είναι έξοδο και όχι πάγιο καθώς από τη χρήση της του δεν αναμένονται οικονομικά οφέλη πέραν της ημερομηνίας λήξης του [δες την "Λογιστική Οδηγία των ΕΛΠ" την παράγρ.18.1.1].

 

Προσωπικά θα έκανα τα παρακάτω:

1) στην περιοδική ΦΠΑ, θα έβαζα όλη την καθαρή αξία στον κωδ.361 & όλο το ΦΠΑ στον κωδ.381 (και όχι στα πάγια-κωδ.362 & 382).

2) στις ΜΥΦ, στις συγκεντρωτικές εξόδων όλη την καθαρή αξία στο αντίστοιχο πεδίο & όλο το ΦΠΑ στο αντίστοιχο πεδίο.

3) στα βιβλία για την έκπτωση της δαπάνης, θα καταχωρούσα σε στήλη "Δεδουλευμένα έξοδα", το τμήμα της καθαρής αξίας που καθίσταται δεδουλευμένο στο 2017 & στην στήλη του ΦΠΑ όλο το ΦΠΑ. Το υπόλοιπο τμήμα της καθαρής αξίας θα το καταχωρούσα το 2018 και στην στήλη του ΦΠΑ μηδέν και με ημερ/νία στην ημερομηνία λήξης.

 

Διαγράφεται γιατί με μπέρδεψες με τον τρόπο που το έθεσες και θα επανέρθω.

Κατ' αρχήν δεν σβήνω τελείως το παραπάνω αλλά το αφήνω ως σκέψη [και συγνώμη για το μπέρδεμα] για αναφορά στην περίπτωση που το λογισμικό είχε περιορισμένη χρονική διάρκεια χρήσης (π.χ. 12μηνη, 6μηνη, κλπ από την ημερομηνία αγοράς του) και, για την μετά την ημερομηνία λήξης του, θα έπρεπε να ανανεωθεί η άδεια χρήσης του διότι πρακτικά θα αχρηστεύονταν-μη λειτουργικό.

 


Λοιπόν, το συγκεκριμένο αυτό λογισμικό "μια" φορά το αγοράζουμε, δεν έχει ημερομηνία λήξης της χρήσης του, δεν έχει κόστος συντήρησης, δεν υπάρχει κάποια σύμβαση ανανέωσης του συγκεκριμένου λογισμικού.

Οπότε, θεωρώ, ότι πρέπει να αντιμετωπισθεί ως πάγιο σύμφωνα και με την την λογιστική οδηγία των ΕΛΠ την παράγρ.18.1.1.

Edited by georgegaleos
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Επειδή διόρθωσα την γνώμη μου στο παραπάνω, θεώρησα σκόπιμο να κάνω την συγκεκριμένη ανάρτηση, για όσους το είχαν ήδη διαβάσει. Και πάλι συγνώμη.

Δημοσιεύτηκε

εγώ βασικά έπαθα πλάκα με την πρώτη σου απάντηση. Αφού αναρωτήθηκα μήπως πήρες κάποιο χάπι.....

Δημοσιεύτηκε (edited)

... εγω να δεις !! προλαβα και το 'φτυσα :smile:

 

Υ.Γ. Μπερδευτηκα με τις ανανεωσεις σε χρησεις διάφορων λογισμικων πακετων που δεν εχουν αντιμετώπιση παγίου.

 

Σταλθηκε απο το tapatalk

Edited by georgegaleos
Δημοσιεύτηκε (edited)

 

Συμφωνώ με αυτό που λες και με την λογική που το θέτεις.
Δηλαδή, να θεωρηθεί ότι το ποσό που καταβλήθηκε είναι δαπάνη ανανέωση σύμβασης λογισμικού και είναι έξοδο και όχι πάγιο καθώς από τη χρήση της του δεν αναμένονται οικονομικά οφέλη πέραν της ημερομηνίας λήξης του [δες την "Λογιστική Οδηγία των ΕΛΠ" την παράγρ.18.1.1].
 
Προσωπικά θα έκανα τα παρακάτω:
1) στην περιοδική ΦΠΑ, θα έβαζα όλη την καθαρή αξία στον κωδ.361 & όλο το ΦΠΑ στον κωδ.381 (και όχι στα πάγια-κωδ.362 & 382).
2) στις ΜΥΦ, στις συγκεντρωτικές εξόδων όλη την καθαρή αξία στο αντίστοιχο πεδίο & όλο το ΦΠΑ στο αντίστοιχο πεδίο.
3) στα βιβλία για την έκπτωση της δαπάνης, θα καταχωρούσα σε στήλη "Δεδουλευμένα έξοδα", το τμήμα της καθαρής αξίας που καθίσταται δεδουλευμένο στο 2017 & στην στήλη του ΦΠΑ όλο το ΦΠΑ. Το υπόλοιπο τμήμα της καθαρής αξίας θα το καταχωρούσα το 2018 και στην στήλη του ΦΠΑ μηδέν και με ημερ/νία στην ημερομηνία λήξης.
 
Διαγράφεται γιατί με μπέρδεψες με τον τρόπο που το έθεσες και θα επανέρθω.
Κατ' αρχήν δεν σβήνω τελείως το παραπάνω αλλά το αφήνω ως σκέψη [και συγνώμη για το μπέρδεμα] για αναφορά στην περίπτωση που το λογισμικό είχε περιορισμένη χρονική διάρκεια χρήσης (π.χ. 12μηνη, 6μηνη, κλπ από την ημερομηνία αγοράς του) και, για την μετά την ημερομηνία λήξης του, θα έπρεπε να ανανεωθεί η άδεια χρήσης του διότι πρακτικά θα αχρηστεύονταν-μη λειτουργικό.
 
Λοιπόν, το συγκεκριμένο αυτό λογισμικό "μια" φορά το αγοράζουμε, δεν έχει ημερομηνία λήξης της χρήσης του, δεν έχει κόστος συντήρησης, δεν υπάρχει κάποια σύμβαση ανανέωσης του συγκεκριμένου λογισμικού.
Οπότε, θεωρώ, ότι πρέπει να αντιμετωπισθεί ως πάγιο σύμφωνα και με την την λογιστική οδηγία των ΕΛΠ την παράγρ.18.1.1.

 

ευχαριστώ για την απάντηση σου, και συγνώμη για το μπέρδεμα!

Να επισημάνω όμως ότι για το συγκεκριμένο λογισμικό (εξού και ο προβληματισμός μου), αναφέρει στο παραστατικό χρήση έως 2037 αν αγοραζόταν το 2017, και το τιμολόγιο περιγράφεται ως τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών. Αλλά διαβάζοντας το άρθρο που παρέθεσες μου φαίνεται σωστός ο χαρακτηρισμός ως πάγιο.

Edited by zulumpo

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.