JEK Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 Προτείνω αυτό το θέμα με τον σκοπό να καταθέτουμε εδώ απορίες και παρατηρήσεις αυστηρά πάνω στις διατάξεις του ΚΑΝΕΠΕ. Ξεκινώ με την παράγρ. 6.1.2.3 ,υποπαράγραφο α(ιι): Αστοχία της συνάφειας μεταξύ αγκυρίου και συνδετικού υλικού: ο κανονισμός αναφέρει τα μεγέθη fbk και γb χωρίς να δίνει τιμές και παραπέμπει στα πιστοποιητικά των εταιρειών. Ερωτώ λοιπόν,αν κάποιος συνάδελφος έχει πρόσφορες τιμές για τα μεγέθη αυτά,από εφαρμογή στην πράξη. Πριν ΚΑΝΕΠΕ οι συνήθεις τιμές για τα παραπάνω μεγέθη από βιβλιογραφία ήταν: fbk=8-12 MPa και γb=1,3
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 (edited) Τα χαρακτηριστικα αυτα θα τα παρεις απο τις προδιαγραφες του υλικου της καθε εταιρειας. Edited Ιούνιος 11 , 2013 by terry
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 (edited) Ναι. Οι εταιρειες σου δινουν το fbd. Λογικα εχουν βαλλει μεσα τον συντελεστη ασφαλειας. Οι σοβαρες εταιρειες ακολουθουν καποια ΕΤΑ ή καποιον ETAG. Επισης εχουν και λογισμικο υπολογισμου. Οποτε εκτιμω οτι δεν εχουμε θεμα. Εξαλλου μεχρι να αστοχησει η συνδεση μεταξυ σκυροδεματος και βλητρου (με χρηση ρητινης) θα εχει αστοχησει ηδη το σκυροδεμα. Στις παρατηρησεις γραφει ο ΚΑΝΕΠΕ Δεδομένου ότι τα μηχανικά χαρακτηριστικά των υλικών συνδέσεως είναι πολύ υψηλότερα απ’ τα μηχανικά χαρακτηριστικά του σκυροδέματος, η μέγιστη δύναμη την οποία μπορεί να αναλάβει το αγκύριο για τον συγκεκριμένο τρόπο αστοχίας εξαρτάται μόνον απ’ την εφελκυστική αντοχή του σκυροδέματος. Edited Μάιος 16 , 2013 by terry
JEK Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 terry@ : το σχόλιο ΚΑΝΕΠΕ που παραθέτεις αντιστοιχεί στον τύπο αστοχίας iii. Εμείς είμαστε στον τύπο ii.
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 (edited) Ναι συναδελφε ξερω τι παρεθεσα. Ειναι απλο αυτο που γραφει. Σου λεει "τι ψαχνεις αντοχη συναφειας βλητρου - σκυροδεματος (μεσω της ρητινης) αφου το σκυροδεμα σου θα αστοχησει πρωτο" Σε καθε περιπτωση ψαξε τι υλικο θες να χρησιμοποιησεις. Οι σοβαρες εταιρειες σου παρεχουν οτι θελεις. Edited Μάιος 16 , 2013 by terry
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 (edited) Κατ' αρχάς, έχω την αίσθηση ότι ο ΚΑΝΕΠΕ τα έχει μπερδέψει λιγάκι... Υπάρχουν οι ακόλουθες μορφές αστοχίας: - Αγκύριο σε εφελκυσμό (ο τύπος της αντοχής εμφανίζει τον παράγοντα D²*fyd επί κάτι ακόμη) - Συνάφεια αγκυρίου με το συνδετικό (ο τύπος της αντοχής εμφανίζει τον παράγοντα D*l*fbd επί κάτι ακόμη) - Συνάφεια σκυροδέματος το συνδετικό (ο τύπος της αντοχής εμφανίζει τον παράγοντα Φ*l*fbd επί κάτι ακόμη) - Αστοχία κώνου σκυροδέματος σε λοξό εφελκυσμό, για άοπλο σκυρόδεμα (ο τύπος της αντοχής εμφανίζει τον παράγοντα fcd0.5 * l2) - Αστοχία κώνου σκυροδέματος σε λοξό εφελκυσμό, για οπλισμένο σκυρόδεμα (ο τύπος της αντοχής μοιάζει με τον έλεγχο σε διάτρηση) Τύπος αντοχής για αγκύριο με τον παράγοντα (fcd * Φ)0,5 δεν υπάρχει. Ο παράγοντας αυτός εμφανίζεται μόνο στους τύπους για τα βλήτρα, και μάλιστα στον τύπο που εξετάζει την αντοχή σε απόσχιση του σκυροδέματος. Οπότε, πριν βρούμε ποιος δίνει το γb, προτείνω να ξεσκονίσουμε τα εγχειρίδια και την βιβλιογραφία για βλήτρα και αγκύρια, για να καταλάβουμε ποιον μηχανισμό αστοχίας υπονοεί ο ποιητής στο 6.1.2.3 ,υποπαράγραφο α(iii)... Επίσης, γιατί ο ΚΑΝΕΠΕ κάνει γαργάρα τις άλλες μορφές αστοχίας; Edited Μάιος 16 , 2013 by AlexisPap
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 (edited) Δεν το ειχα εμβαθυνει τοσο. Εχεις δικιο. Αυτες ειναι οι πιθανες μορφες αστοχιας. Εχεις ξεχασει και τη διατμηση του αγκυριου (αστοχια χαλυβα, οταν εχουμε δραστη βλητρου βεβαια) Μαλλον η μορφη αστοχιας iii) τενει προς την αστοχια κωνου?? EDIT Ανεβαζω ενα τευχος απο λογισμικο διαστασιολογησης βλητρων. Ειναι εντελως τυπικο το παραδειγμα. Εχει ολους τους απαραιτητους ελεγχους για τις πιθανες μορφες αστοχιας. 10bad8032f9b41c7b12ccca68eb409a7.pdf Edited Μάιος 16 , 2013 by terry 1
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 Μαλλον η μορφη αστοχιας iii) τενει προς την αστοχια κωνου?? Όχι. Η αστοχία κώνου έχει τον παράγοντα l² (μήκος αγκύρωσης στο τετράγωνο) που προέρχεται από το εμβαδόν του κώνου. Ο παράγοντας τετραγωνική ρίζα του γινομένου αντοχής σκυροδέματος επί την διάμετρο του αγκυρίου εμφανίζεται μόνο στους τύπους για την δράση βλήτρου. Στον σύνδεσμο ένα σύντομο και επεξηγηματικό αρθράκι για αγκύρια - βλήτρα: http://www.episkeves.civil.upatras.gr/ergasies%202001/B3.pdf
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2013 (edited) Αρα πλησιαζει την αποσχιση σκυροδεματος. Καλα εκανες και το ανεφερες. Απλα στο αρχικο ερωτημα, πιστευω οτι η μεθολογια υπολογισμου των εταιρειων παραγωγης τετοιων υλικων καλυπτει το μελετητη πληρως. Περα απο τα οσο ο ΚΑΝΕΠΕ αναφερει. Edited Μάιος 16 , 2013 by terry
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα