McRaster Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2013 Θα πρέπει να κόψω για λίγο καιρό το ΚΑΝΕΠΕ στο φόρουμ και να πάω για κανένα καφε γιατί αρχίζει ήδη το ματάκι να θολώνει. Σας ευχαριστώ για τίς συμβουλές.Ροδόπουλος η επαναληψη μητηρ μαθησεως και το δικό σου κεφάλι θα πόνεσε μέχρι να τα μάθεις, έβαλες και το safety index τώρα και με έκανες......
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2013 McRaster για να καταλάβεις τι σου λεέι ο Αλέξης που συμφωνώ ψάξε Venn-diagram of concrete και εαν θέλεις διάβασε αυτό
McRaster Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2013 (edited) Πλάκα μου κάνεις ε ;;;; :-) .Δεν υπάρχει περίπτωση , σε ευχαριστώ αλλα είμαι ήδη αρκετά φορτωμένος στο μυαλό. Ο Alexis αυτό που λέει είναι σε μία μελέτη που έκανε ο Μυστακίδης με το Κανελλόπουλο και γράφει ακριβώς το ίδιο πράγμα.Απλά όσο το σκαλίζω τόσο θα μπερδεύομαι και θα μπερδεύω και άλλους με τίς μ@@@ που θα γράφω εδω μέσα Edited Ιούνιος 13 , 2013 by McRaster
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2013 reliability index!!!!!! για αυτό επαναλαμβάνωμε
McRaster Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2013 Ε κανόνισε με το michanikos να κάνεις ένα δωρεάν σεμινάριο διαδικτυακό σε όλους μας με λυμμένο παράδειγμα και πίστεψέ με θα τα καταλάβω αμέσως!!!!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2013 θα προσπαθήσω να περάσω βιβλιογραφία και κάποιες σημειώσεις. Δεν είναι απλό διότι όπως σου είπα και παραπάνω έχει να κάνει με τον δείκτη αξιοπιστίας και την ΣΑΔ που αποφασίζει ο ΠΜ μετά απο αρχική μελέτη. Υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία που αναφέρετε στην Fib. Ταυτόχρονα βέβαια δημιουργεί επιπλέον όγκο δουλειάς. Το ερώτημα λοιπόν θα μετατραπεί στο εαν ο μηχανικός μπορεί οικονομικά να σηκώσει τον επιπλέον όγκο? αυτό εαν θες είναι πολλές φορές το πρόβλημα οταν καταλήγεις σε ΚΑΝΕΠΕ.
McRaster Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2013 Νομίζω οτι αυτή η μελέτη έχει αρκετό ενδιαφέρον 7_OASP_2002.pdf 6
Ioannis K. Geronikos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2013 (edited) Θεωρώ οτί ο ΚΑΝΕΠΕ έχει δημιουργηθεί για να εξυπηρετήσει 2-3 εγχώριες εταίριες λογισμικού. Για όποια εργασία επισκεύης θα χρησιμοποιούσα το σχετικό εδάφιο στον Ευρωκώδικα. Edited Ιούνιος 21 , 2013 by terry 3
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2013 Το πρόβλημα είναι ως εξής κατα την ενίσχυση πλάκας έγινε χύτευση νέου σκυροδέματος σε υφιστάμενο. Παρόλο τον επιμελή καθαρισμό και λόγο χλωριόντων και βαθιάς ενανθράκωσης, παρόλο που χρησιμοποιήθηκε επάλειψη με ενισχυτικό πρόσφυσης, πρόσφυση δεν επιτευχθεί μιλάμε για πολύ χαμηλές τιμές <0,2 MPa. Με αποτέλεσμα στον έλεγχο διεπιφάνειας να την θεωρούμε σε κατάσταση διαχωρισμού. Κάπου πριν καιρό είχα βρεί μια εξίσωση όπου στην αντοχή τέμνουσας του βλήτρου συνυπολόγιζαν της μηχανικές ιδιότητες τριβής μεταξύ του υλικού πλήρωσης και του σκυροδέματος με διαχωρισμό διεπιφάνειας? Σας θυμίζει κάτι?
superman12 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2013 Να είσαι πιο συγκεκριμένος με το πρόβλημα σου: 1.% χλωριώντων / εκατοστό βάθους 2.Βάθος ενανθράκωσης. Πού έκανες προσθήκη νέου υλικού; Πόσα τετραγωνικά είχε η επιφάνεια σου; Γιατί διάλεξες αυτό το τρόπο ενίσχυσης; Με τα δοκάρια τί έκανες; Τί αντοχή είχε το υφιστάμενο; Ρυθμό διάβρωσης οπλισμών; Υφιστάμενη κατάσταση οπλισμών - διάμετρος;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα