McRaster Δημοσιεύτηκε June 13, 2013 at 06:00 μμ Δημοσιεύτηκε June 13, 2013 at 06:00 μμ Θα πρέπει να κόψω για λίγο καιρό το ΚΑΝΕΠΕ στο φόρουμ και να πάω για κανένα καφε γιατί αρχίζει ήδη το ματάκι να θολώνει. Σας ευχαριστώ για τίς συμβουλές.Ροδόπουλος η επαναληψη μητηρ μαθησεως και το δικό σου κεφάλι θα πόνεσε μέχρι να τα μάθεις, έβαλες και το safety index τώρα και με έκανες......
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε June 13, 2013 at 06:04 μμ Δημοσιεύτηκε June 13, 2013 at 06:04 μμ McRaster για να καταλάβεις τι σου λεέι ο Αλέξης που συμφωνώ ψάξε Venn-diagram of concrete και εαν θέλεις διάβασε αυτό
McRaster Δημοσιεύτηκε June 13, 2013 at 06:07 μμ Δημοσιεύτηκε June 13, 2013 at 06:07 μμ (edited) Πλάκα μου κάνεις ε ;;;; :-) .Δεν υπάρχει περίπτωση , σε ευχαριστώ αλλα είμαι ήδη αρκετά φορτωμένος στο μυαλό. Ο Alexis αυτό που λέει είναι σε μία μελέτη που έκανε ο Μυστακίδης με το Κανελλόπουλο και γράφει ακριβώς το ίδιο πράγμα.Απλά όσο το σκαλίζω τόσο θα μπερδεύομαι και θα μπερδεύω και άλλους με τίς μ@@@ που θα γράφω εδω μέσα Edited June 13, 2013 at 06:09 μμ by McRaster
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε June 13, 2013 at 06:12 μμ Δημοσιεύτηκε June 13, 2013 at 06:12 μμ reliability index!!!!!! για αυτό επαναλαμβάνωμε
McRaster Δημοσιεύτηκε June 13, 2013 at 06:16 μμ Δημοσιεύτηκε June 13, 2013 at 06:16 μμ Ε κανόνισε με το michanikos να κάνεις ένα δωρεάν σεμινάριο διαδικτυακό σε όλους μας με λυμμένο παράδειγμα και πίστεψέ με θα τα καταλάβω αμέσως!!!!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε June 14, 2013 at 06:59 πμ Δημοσιεύτηκε June 14, 2013 at 06:59 πμ θα προσπαθήσω να περάσω βιβλιογραφία και κάποιες σημειώσεις. Δεν είναι απλό διότι όπως σου είπα και παραπάνω έχει να κάνει με τον δείκτη αξιοπιστίας και την ΣΑΔ που αποφασίζει ο ΠΜ μετά απο αρχική μελέτη. Υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία που αναφέρετε στην Fib. Ταυτόχρονα βέβαια δημιουργεί επιπλέον όγκο δουλειάς. Το ερώτημα λοιπόν θα μετατραπεί στο εαν ο μηχανικός μπορεί οικονομικά να σηκώσει τον επιπλέον όγκο? αυτό εαν θες είναι πολλές φορές το πρόβλημα οταν καταλήγεις σε ΚΑΝΕΠΕ.
McRaster Δημοσιεύτηκε June 18, 2013 at 05:13 μμ Δημοσιεύτηκε June 18, 2013 at 05:13 μμ Νομίζω οτι αυτή η μελέτη έχει αρκετό ενδιαφέρον 7_OASP_2002.pdf 6
Ioannis K. Geronikos Δημοσιεύτηκε June 21, 2013 at 12:42 μμ Δημοσιεύτηκε June 21, 2013 at 12:42 μμ (edited) Θεωρώ οτί ο ΚΑΝΕΠΕ έχει δημιουργηθεί για να εξυπηρετήσει 2-3 εγχώριες εταίριες λογισμικού. Για όποια εργασία επισκεύης θα χρησιμοποιούσα το σχετικό εδάφιο στον Ευρωκώδικα. Edited June 21, 2013 at 12:45 μμ by terry 3
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε September 6, 2013 at 09:11 πμ Δημοσιεύτηκε September 6, 2013 at 09:11 πμ Το πρόβλημα είναι ως εξής κατα την ενίσχυση πλάκας έγινε χύτευση νέου σκυροδέματος σε υφιστάμενο. Παρόλο τον επιμελή καθαρισμό και λόγο χλωριόντων και βαθιάς ενανθράκωσης, παρόλο που χρησιμοποιήθηκε επάλειψη με ενισχυτικό πρόσφυσης, πρόσφυση δεν επιτευχθεί μιλάμε για πολύ χαμηλές τιμές <0,2 MPa. Με αποτέλεσμα στον έλεγχο διεπιφάνειας να την θεωρούμε σε κατάσταση διαχωρισμού. Κάπου πριν καιρό είχα βρεί μια εξίσωση όπου στην αντοχή τέμνουσας του βλήτρου συνυπολόγιζαν της μηχανικές ιδιότητες τριβής μεταξύ του υλικού πλήρωσης και του σκυροδέματος με διαχωρισμό διεπιφάνειας? Σας θυμίζει κάτι?
superman12 Δημοσιεύτηκε September 8, 2013 at 08:27 μμ Δημοσιεύτηκε September 8, 2013 at 08:27 μμ Να είσαι πιο συγκεκριμένος με το πρόβλημα σου: 1.% χλωριώντων / εκατοστό βάθους 2.Βάθος ενανθράκωσης. Πού έκανες προσθήκη νέου υλικού; Πόσα τετραγωνικά είχε η επιφάνεια σου; Γιατί διάλεξες αυτό το τρόπο ενίσχυσης; Με τα δοκάρια τί έκανες; Τί αντοχή είχε το υφιστάμενο; Ρυθμό διάβρωσης οπλισμών; Υφιστάμενη κατάσταση οπλισμών - διάμετρος;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα