mantzaras Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2019 Η άποψη μου είναι οτι η Β2 μπορεί να είναι χαμηλότερη της Γ1 (δες q* στον πινακα) σε κάποιες μεθόδους. Το χω κάνει ερώτημα στον ΟΑΣΠ, και η απάντηση ήταν, μπορείς να θέσεις όποια στάθμη θες, αλλά θα καλύπτεις σίγουρα τη Γ1. Δηλαδή δεν ισχύει άνευ υπολογισμών ότι Β2>Γ1. Έχει ξανασυζητηθεί εδώ κ σε κάποιο άλλο σημείο 1
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2021 Μπορώ να ρωτήσω κάτι σχετικά με τις ερήμην τιμές αντοχής υλικών του παραρτήματος 3.1; Ο πίνακας 1 (αντοχές σκυροδέματος) είναι ξεκάθαρος, υπό την έννοια ότι γνωρίζοντας τον εφαρμοσθέντα στην αρχική μελέτη κανονισμό (1954, 1985, 1995) μπορούμε να πάρουμε την θλιπτική τιμή του σκυροδέματος από τον πίνακα. Για τον χάλυβα οπλισμού όμως, ο πίνακας δεν διακρίνει την αντοχή βάσει της χρονολογίας μελέτης, αλλά βάσει της κατηγορίας του (S220, S400, S500). Το ερώτημά μου είναι: Το ποιά κατηγορία χάλυβα θα επιλέξω, εξαρτάται από: το τι γράφουν τα σχέδια της μελέτης (λ.χ. S400), ή το τι θα δείξουν οι αποκαλύψεις οπλισμού (χαντρώματα) στο κτήριο; Ρωτάω διότι το πλεονέκτημα της επιλογής ερήμην τιμών αντοχών αίρεται στην δεύτερη περίπτωση, μιάς και δεν θα αποφευχθούν σκαψίματα στο έργο. 1
NonLinear_Mind Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2021 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2021 Καλησπέρα. Στην κάτοψη της εικόνας, με σκοπό την αύξηση της δυσκαμψίας (και ταυτόχρονη μείωση της στρεπτικής ευαισθησίας) εκτός από χιαστί συνδέσμους, θα μπορούσε να εισαχθούν περιμετρικά τοιχώματα εντός των φατνωμάτων, αλλά με μήκος μικρότερο του ανοίγματος (7.5m); Μόνο με έγχυτο προφανώς και με δημιουργία εκ του μηδενός του ενός κρυφο-υποστυλώματος κάθε φορά.
loser Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2021 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2021 On 23/9/2021 at 8:26 ΜΜ, NonLinear_Mind said: Καλησπέρα. Στην κάτοψη της εικόνας, με σκοπό την αύξηση της δυσκαμψίας (και ταυτόχρονη μείωση της στρεπτικής ευαισθησίας) εκτός από χιαστί συνδέσμους, θα μπορούσε να εισαχθούν περιμετρικά τοιχώματα εντός των φατνωμάτων, αλλά με μήκος μικρότερο του ανοίγματος (7.5m); Μόνο με έγχυτο προφανώς και με δημιουργία εκ του μηδενός του ενός κρυφο-υποστυλώματος κάθε φορά. Ναί μπορείς με ενίσχυση και του ενος κρυφο-υποστυλώματος και δημιουργία νέου . Απλά η δοκός θα χρειαστεί ενισχύσεις και αυτή . Αυτό επιτυγχάνει αύξηση δυσκαμψίας μείωση μετακινήσεων στρεπτική αντίσταση , παραλαβή μεγάλης τέμνουσας. Η λύση χιαστί συνδέσμων θα μεταφέρει τις δυνάμεις και το πρόβλημα στον κόμβο . 1
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2022 On 24/1/2021 at 9:21 ΠΜ, gp1 said: Μπορώ να ρωτήσω κάτι σχετικά με τις ερήμην τιμές αντοχής υλικών του παραρτήματος 3.1; Ο πίνακας 1 (αντοχές σκυροδέματος) είναι ξεκάθαρος, υπό την έννοια ότι γνωρίζοντας τον εφαρμοσθέντα στην αρχική μελέτη κανονισμό (1954, 1985, 1995) μπορούμε να πάρουμε την θλιπτική τιμή του σκυροδέματος από τον πίνακα. Για τον χάλυβα οπλισμού όμως, ο πίνακας δεν διακρίνει την αντοχή βάσει της χρονολογίας μελέτης, αλλά βάσει της κατηγορίας του (S220, S400, S500). Το ερώτημά μου είναι: Το ποιά κατηγορία χάλυβα θα επιλέξω, εξαρτάται από: το τι γράφουν τα σχέδια της μελέτης (λ.χ. S400), ή το τι θα δείξουν οι αποκαλύψεις οπλισμού (χαντρώματα) στο κτήριο; Ρωτάω διότι το πλεονέκτημα της επιλογής ερήμην τιμών αντοχών αίρεται στην δεύτερη περίπτωση, μιάς και δεν θα αποφευχθούν σκαψίματα στο έργο. Εξαρτάται από τον χρόνο κατασκευής.
sarcs Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2023 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2023 Καλησπέρα συνάδελφοι - μελετώ αποτίμηση μεγάλου πλην διώροφου με σοφίτα κτιρίου (άρα σχετικά χαμηλού). Κατασκευασμένο με ΕΑΚ-ΕΚΩΣ, ωστόσο εφόσον εφαρμόζουμε ΚΑΝΕΠΕ, εφαρμόζουμε υποχρεωτικά Ευρωκώδικες όπως αντιλαμβάνομαι. Οι πλάκες, παρότι με ΕΑΚ βγαίνουν ικανοποιητικά , στους Ευρωκώδικες βγάζουν ανεπάρκειες και ειδικά στον έλεγχο λυγηρότητας που έχει και επιπλέον παραμέτρους γίνεται ψιλοχαμός. Με βάση τη μεγαλύτερη εξοικείωση που έχω με τον ΕΑΚ, δε θα έλεγα ότι αυτό που είδα επιτόπου με τον οπλισμό του με προβληματίζει πραγματικά. Μπορώ όμως κάπως " θεσμικά" να το υποστηρίξω αυτό ? υπάρχει κάποια αναφορά που δεν έχω προσέξει για έλεγχο πλακών ? / είναι καθαρά στη δική μας κρίση θεωρείτε?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα