Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Επικίνδυνο ένα εκατοστό δεν φαντάζομαι, ίσως για κανένα απρόσεκτο τακούνι.

 

Πρόκειται για μια διαφορική μετακίνηση (αν δεν υπάρχει άλλο πρόβλημα) τάξης μερικών χιλιοστών όμως. Ίσως δεν την θυμάσαι παλιά όταν αυτό ήταν τάξης εκατοστών.

 

Η γέφυρα στηρίζεται με τριβή στα έδρανα της (από πάντα) οι δε κατακόρυφες δυνάμεις πάνω σε αυτά είναι σημαντικές  λόγω της λειτουργιάς του πίσω προβόλου. Δεν μετακινείται συνεπώς άρα δεν κλείνει και το διάκενο (με την παραμόρφωση ανοίγει).

 

Δεν παίζουν τα παιδάκια πάνω σε γέφυρες πάντως.... αυτή είναι μια λίγο αποστειρωμένη προσέγγιση (δηλαδή κάποτε τα "παιδάκια" παίζανε με σφεντόνες που είχαν πέτρες).

  • Απαντήσεις 67
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Επικίνδυνο εννοώ να "μαγκώσει" πόδι, χέρι κλπ, όχι να πέσει μέσα κάτι.

Στο μέσο υλοποιείται άρθρωση?

Άλλη μια απορία: πως παραλαμβάνονται οι συστολοδιαστολές? Μεταβιβάζονται ως ένταση στα μέλη ή η έδραση στο βάθρο λειτουργεί ως κύλιση?

Δημοσιεύτηκε

Πρακτικά παντού υπάρχουν εδράσεις, δεν μεταφέρονται ροπές ποτέ.

 

Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η γέφυρα έχει 2 "καπέλα":

  • Το ένα είναι αυτοκινούμενο μηχάνημα σε ρόδες.
  • Το άλλο είναι γέφυρα.

Αυτά παντρεύονται τελικά σε ένα όπου φυσικά γίνονται συμβιβασμοί και από όπου η έδραση με τριβή.

 

Στο μέσον μεταφέρονται μόνο 2 τέμνουσες (μια οριζόντια και μια κάθετη).

 

Δεν υπάρχει καταναγκασμός από την έδραση ούτε και μετακινήσεις από την θερμοκρασία (εκτός και αν η γέφυρα παραμείνει σε λειτουργία για 6 μήνες χωρίς να ανοίξει ποτέ).

 

Επίσης το κενό  στη μέση που είδες είναι μεταβλητό αφού δημιουργείται από την ανοχή στάσης του "μηχανήματος".

Δημοσιεύτηκε

Θα πρέπει να πάω από κάτω την επόμενη φορά που "θα με κλείσει η γέφυρα" για να δω ακριβώς το μηχανισμό (αν με αφήσουν φυσικά).

 

Πήγα και στήθηκα στον αρμό και περίμενα να περάσει φορτηγό για να δω μετακινήσεις. Όντως, οι οριζόντιες είναι ανεπαίσθητες....Παρόλο που ο θόρυβος (και το τράνταγμα) είναι μεγάλο. Για την ακρίβεια, δεν μπόρεσα να εντοπίσω με το μάτι οριζόντια σχετική μετακίνηση των δύο τμημάτων. Έγραψα και βίντεο και το παρατήρησα αλλά και πάλι δεν φαίνεται τίποτα.

Παρεπιπτόντως, έχουν αρχίσει και εμφανίζονται σκουριές πάλι στα μεταλλικά στοιχεία...Μετά από 15 χρόνια μήπως ήρθε η ώρα για μια νέα γενική συντήρηση της γέφυρας?

Δημοσιεύτηκε

Σε μια συγκέντρωση που είχε κάνει το τοπικό ΤΕΕ το 2008 είχα ακούσει ότι η γέφυρα χρειάζεται συντήρηση.  Τότε μάλιστα είχαν πει πολλοί, που δεν γνώριζαν τα έργα ανακατασκευής, ότι είναι παλιά και καιρός της για σίδερα (βέβαια δεν είχαν βάλει ακόμη "δάνεια" για να είναι χαρούμενοι με αυτό που έχουν).

15 χρόνια είναι αρκετά αλλά βέβαια αν την αφήσουν τότε το κόστος βαφής θα πάει μακριά.

 

Είχα ακούσει τότε ότι το βασικό πρόβλημα της ήταν τα ηλεκτρονικά του συστήματος  κίνησης  (το σύστημα ήταν custom, τους είχαν δώσει και ανταλλακτικά αλλά νομίζω ότι έχουν θέματα).

 

Για το τράνταγμα μου κάνει εντύπωση και ίσως να υπάρχει και θέμα διότι όταν κατασκευάστηκε αυτή η ιστορία ο θόρυβος και τα τραντάγματα είχαν μειωθεί πάρα πολύ.

 

Δεν ξέρω αν σε αφήσουν, βρες τον φύλακα - χειριστή. Αυτή είναι μια φωτογραφία κατά την διάρκεια των εργασιών (προς το τέλος τους).

 

2d0zx8y.jpg

Δημοσιεύτηκε (edited)

Παρεπιπτόντως, έχουν αρχίσει και εμφανίζονται σκουριές πάλι στα μεταλλικά στοιχεία...Μετά από 15 χρόνια μήπως ήρθε η ώρα για μια νέα γενική συντήρηση της γέφυρας?

 

Να υποθέσω ότι ο ΦΑΥ του έργου προβλέπει τις περιόδους συντήρησης (από την λίπανση των πίρων μέχρι την αποκατάσταση των βαφών και από τον έλεγχο της στάθμης του λαδιού στα υδραυλικά μέχρι την περίοδο ανακατασκευής των πίρων)... :mrgreen:

 

Χλωμό, έ; :smile:

 

Λοιπόν, 15 χρόνια για παραθαλάσσιο, βαμμένο -προφανώς- με αλκυδικά χρώματα είναι πολλά.

Επίσης, η φθορά των πίρων είναι αναμενόμενο να είναι μεγάλη. Η γέφυρα θυμάμαι να ανοίγει 4 φορές την μέρα, στα 15 χρόνια είναι 21.900 φορές. Είναι πολύ, πάρα πολύ, και είναι αναμενόμενο να υπάρχει φθορά. Εξάλλου ο τύπος αυτός της κατασκευής (ο διατεμνόμενος πίρος) είναι επιρρεπής σε φθορά, ενώ δεν μπορεί να ανταποκριθεί σωστά όταν υπάρχει μεγάλη χάρη...

 

 

 

Είχα ακούσει τότε ότι το βασικό πρόβλημα της ήταν τα ηλεκτρονικά του συστήματος  κίνησης  (το σύστημα ήταν custom, τους είχαν δώσει και ανταλλακτικά αλλά νομίζω ότι έχουν θέματα).

 

Όλα αυτά τα συστήματα είναι "custom", τη σήμερον ημέρα γίνονται με PLC, για έναν αυτοματιστή (Ηλ/γο / Μηχ/γο) που ξέρει από βιομηχανία είναι παιχνιδάκι. Δεν τίθεται ζήτημα ανταλλακτικών, μιλάμε για εξοπλισμό ευρύτατα διαδεδομένο. Επίσης, δεν τίθεται ζήτημα αξιοπιστίας, στην βιομηχανία κατασκευάζονται ασύλληπτα πολυπλοκότεροι αυτοματισμοί που είναι απολύτως αξιόπιστοι.

Edited by AlexisPap
Δημοσιεύτηκε

@ Alexispap

ΦΑΥ το 1998 δεν υπήρχε νομίζω (ή δεν θυμάμαι καλά?)

Επίσης, η γέφυρα ανοίγει πλέον μία φορά την ημέρα το βράδυ και η κυκλοφορία κλείνει για περίπου 45 λεπτά!! Το κακό επίσης είναι ότι για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζω, δεν είναι στάνταρ η ώρα που κλείνει. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να πας κέντρο για τσιγάρα και να περιμένεις τόση ώρα (ή να κάνεις το γύρο από την κρεμαστή γέφυρα ~8-9χλμ) 

@Str_eng

Η φωτογραφία αυτή έχει πολλές πληροφορίες! Αλλά δεν βλέπω πως βυθίζεται η γέφυρα (και που μπαίνει)? Και αυτό θα ήθελα να δω την ώρα που γίνεται...(από μέσα εννοώ...)

Δημοσιεύτηκε

Υπήρχε ΦΑΥ, ακόμη και για τα απλά σπιτάκια. Πόσο μάλλον για μία κινητή γέφυρα...

 

Αλλά αυτό ξεφεύγει από το θέμα.

Ακόμη και με μία φορά την μέρα, έχουμε 5000 επαναλήψεις. Είναι αναμενόμενο να υπάρχει φθορά.

Δημοσιεύτηκε

Τα ΣΑΥ-ΦΑΥ εισήχθηκαν με το ΠΔ305/96 αλλά στα δημόσια έργα άρχισαν να εφαρμόζονται μετά από κάποιες εγκυκλίους του 2000-2001 που τα καθιστούσαν υποχρεωτικό στοιχείο για την παραλαβή μελέτης. Γι' αυτό λέω ότι το 1998 χλωμό να είχε γίνει ΦΑΥ. Ας μας πει και ο μελετητής αν θυμάται....

(Δεν είναι off topic, για την μελέτη του έργου συζητάμε).

Δημοσιεύτηκε

στα 15 χρονια αν εχει απλα καποιες σκουριες ειναι μεγαλη επιτυχια.

απλα καποια στιγμη θα πρεπει να τα μαζεψουν γιατι μετα θα ψαχνομαστε.

 

οσο για τους αυτοματισμους δεν ειναι θεμα σοβαρο. ειδικα οταν μιλαμε για ξηρες επαφες και φηφιακες εισοδους/εξοδους (αντε και πιεσεις/θεμροκρασιες στο κυκλωμα των υδραυλικων που δεν ειναι και απαραιτητα , με απλους πρεσοστατες κανεις δουλεια). 

μια πληρης αποκατασταση δε θα μπορουσε να κοστισει πανω απο 5000 σε υλικα (και τα εβαλα και σπαταλα, καμια 30αρια τερματικους διακοπτες για τα κινητα μερη , τους πειρους και τις ασφαλιες ωστε με ενα plc των 300-400 ευρω και μια καρτα επεκτασης (μπορει και να μην χρειζεται) να μην μπορεις να καταστρεψεις τη φαγυρα απο λαθος χειρισμο και να μην σκοτωσεις κανεναν) 

 

για τον τζογο που παρατηρειται , απο τη στιγμη που οι πειροι φωλιαζουν σε χιτωνια (ετσι φαινεται στη φωτο) μπορουν απλα να τους βγαλουν (μισους και μισους γιανα λειτουργει η γεφυρα εστω με περιορισμους στα φορτια) και ειτε να τους γεμιζουν και να τους χρωμιοσουν ξανα βαζοντας κανουρια χιτωνια , ειτε φθηνοτερα να τους μικρυνουν βαζοντας μικροτερα χιτωνια αλλα ουτε και αυτο ειναι ακριβο (ασχετα αν στην τελικη , οταν θα γινει διαγωνισμος για την επισκευη θα βρεθουν προσφορες στα 100000 ...)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.