Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Στα 5000Ε βάλτε και 3000E για σένσορες διάβρωσης (110 έκαστος για την μεταλλική και 90 για το σκυρόδεμα και 650Ε ενας controller με wifi).  

  • Απαντήσεις 67
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

wifi? why??

εκτος αν εννοεις για μεταξυ των δυο τμηματων , υπο την προυποθεση οτι δεν υπαρχει ηδη τροπος επικοινωνιας.

Δημοσιεύτηκε

ΣΑΥ-ΦΑΥ δεν υπήρχε (ή δεν ξέρω αν ο εργολάβος έκανε) αλλά εκείνη την εποχή δεν υπήρχε. Πρώτη φορά που έκανα σε μελέτη ΣΑΥ-ΦΑΥ ήταν το 2006 διότι προφανώς η εφαρμογή του είχε σχέση με την χρονολογία σύναψης της σύμβασης με το δημόσιο. Είχαν όμως λάβει οδηγίες, από όσο μπορώ να γνωρίζω, και εκπαίδευση από την εταιρεία κατασκευής του συστήματος.

 

Καλά τα PIC αλλά χρειάζονται εξειδικευμένους ανθρώπους αλλά και μελέτη του ήδη εγκατεστημένου συστήματος. Όλα αυτά μιλάνε για διαγωνισμό - σύμβαση άρα χρήματα που δεν νομίζω ότι διαθέτουν. Ίσως αν η πόλη της Χαλκίδας να έκανε κάτι από μόνη της.

 

Συντήρηση σημαίνει καθαρισμός και βαφή πρώτα από όλα.

 

Για τον τζόγο (@ Alexispap πολύ ενδιαφέρουσα η προφανέστατη πράξη χρήσης που έκανες) είναι πολύ πιθανό να έχουν φθαρεί τα χιτώνια, τα οποία είναι αντικαταστάσιμα. Όμως χρειάζονται μηχανουργείο. Βγάζεις το ένα αφήνεις το άλλο δεν είναι προφανές. Θα έλεγα ότι μπορεί να κλείσει για την ναυσιπλοΐα ο πορθμός για κάποιο διάστημα, να υπάρξει μια προσωρινή κατασκευή μόνιμης σύνδεσης των τμημάτων και να αφαιρεθούν οι "σωλήνες".

Δημοσιεύτηκε

wifi? why??

εκτος αν εννοεις για μεταξυ των δυο τμηματων , υπο την προυποθεση οτι δεν υπαρχει ηδη τροπος επικοινωνιας.

 

το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ο βανδαλισμός. Εαν βάλεις οπτική ίνα θα την πάρουν οι γύφτοι. Τα συστήματα αυτά έχουν εύρος λήψης 500 μέτρα και έχουν κλείδωμα.

Δημοσιεύτηκε

Ήδη τα δύο τμήματα επικοινωνούν ασύρματα με custom σύστημα όμως.

 

Η επικοινωνία είναι προϋπόθεση για την λειτουργία της γέφυρας.

Δημοσιεύτηκε

Για να συνεχίσει απρόσκοπτα το ενδιαφέρον θέμα, να κλείσω αυτό που παράλληλα δημιουργήθηκε ...

Ο Γιάννης παραπάνω έχει δίκιο, στα δημόσια το ΦΑΥ-ΣΑΥ μπήκε (υποχρεωτικά για τις μελέτες) με την παρακάτω απόφαση (ας υπήρχε ήδη για τα ιδιωτικά από το 96).

Τον Μάιο του 2001 έκανα το πρώτο για μελέτη του ΥΠΠΟ ...

 

ΥΑ177_2001.doc

Δημοσιεύτηκε (edited)

Έχω χρόνια να δω την γέφυρα. Την είχα επισκεφτεί για πρώτη φορά το '99. Δεν γνώριζα τίποτα για την επισκευή και την ιστορία της, μου είχε αρέσει ωστόσο πολύ, τόσο η γέφυρα όσο και η περιοχή του πορθμού - από τον σταθμό του τρένου μέχρι τον ντόκο έξω απ' το στρατόπεδο...

 

Την είχα πετύχει αρκετά απογεύματα να ανοίγει, κι είχα κάτσει να παρατηρήσω πως μαζεύονται τα κάγκελα, πως κατεβαίνει και συρταρώνει. Απ' έξω βεβαίως.

 

Θυμάμαι ωστόσο ότι, και τότε, η σύνδεση είχε κάποιο τζόγο και έκανε θόρυβο όταν περνούσαν βαριά οχήματα. Μάλιστα ο κραδασμός στην ένωση ήταν αντιληπτός -για τον προσεκτικό παρατηρητή- από το παρκάκι του σταθμού. Ήταν ίσως αρκετά χιλιοστά.

Δεν λέω φυσικά ότι ο τζόγος στον πίρο ήταν χιλιοστά, αλλά ο παρατηρούμενος κραδασμός στο οδόστρωμα, ο οποίος περιέχει και μεγάλη ελαστική παραμόρφωση.

 

Νομίζω ότι αυτό είναι αποδεκτό για μία τέτοια κατασκευή. Ωστόσο δεν έχω καμία εικόνα της σημερινής κατάστασης.

Edited by AlexisPap
Δημοσιεύτηκε

θα γινω κουραστικος αλλα "εμεις" οταν κανουμε τετοιες δουλειες (συχνα πυκνα) αντικαταστασης εξαρτηματων κινητων στοιχειων (πυροι/εμβολα/κλπ) επειδη τα θελουμε ολα και τσαμπα (κλασσικα) βρισκουμε τροπους επισκευης με το μικροτερο δυνατο downtime (που λεμε και στο χωριο μας)καθοτι η καθε χαμενη ωρα κοστιζει απο 1000 δολλαρια και πανω,  που λιγο πολυ το ανεφαρα παραπανω.

 

αφου εχεις δυο πυρους ανα πλευρα, και αφου βεβαιωθεις με μια προσεκτικη μετρηση οτι η οποια φθορα του πυρου ειναι ομοιομορφη (ωστε να δουλεψει σωστα στο καινουριο χιτωνιο) κατασκευαζεις τα χιτωνια (βασει αρχικων σχεδιων ως προς τις εξωτερικες διαστασεις και βασει μετρησεων για τις εσωτερικες) κανεις δοκιμη εσωτερικων διαστασεων στο πρωτο ανοιγμα της γεφυρας ωστε να εισαι σιγουρος οτι εινια σωστα και προγραμματιζεις την αντικατασταση.

 

αυτη (για 4 χιτωνια) ειναι δουλεια ωρων που μπορει να γινει και σπαστα αν χρειαστει για να κλεισει η γεφυρα αν χρειαστει. 

ειτε ειναι εφαρμοστα (συνηθες) ειτε με ασφαλειες ειτε κλπ εχοντας τα εργαλεια (εξολκεις , υδραυλικα κλπ) δεν ειναι θεμα να σε απασχολησει.

το προβλημα μονο εγκειται στις εξωτερικες διαστασεις που για λιγα εκατοστα να ειναι πιο χαλαρα η πιο σφικτα (ειτε απο λαθος του μηχανουργειου ειτε απο "ανοιγμα" της φωλιας λογω εξολκευσης η χρησης επι 15ετια)

σε τετοιες περιπτωσεις αφου εχεις μελετησει την ικανοτητα της γεφυρας να λειτουργησει με τους μισους πυρους (με οποιους περιορισμους σε φορτιο) ωστε να μεινει σε λειτουργια, ξαναπας τους μισους στο μηχανουργειο για τις οποιες αλλαγες και επιστρεφεις αργοτερα η την αλλη μερα.  

 

συνεπως σε καμια περιπτωση μια τετοια δουλεια δεν δικαιολογει κλεισιμο της γεφυρας για περισσοτερο απο 20 ωρες συνολικα ενω μπορει να γινει σιγουρα και σε 4 δοσεις. 

 

οσο για το ηλεκτρολογικο κομματι η οποια αντικατασταση ειναι εφικτη και σχετικα ανεξοδη.

 

το μεγαλυτερο προβλημα στα παραπανω δεν ειναι ουτε τεχνικο ουτε οικονομικο, ειναι πολυ περισσοτερο γραφειοκρατικο (διαγωνισμοι , εγκρισεις, "τα δικα μας παιδια" κλπ) και βεβαια τετοια εποχη κινδυνευεις να μεινεις και απληρωτος για τετοια δουλεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.