anestis_papadopoulos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2013 Έχω ένα πυροσβεστικό συγκρότημα 45m3/h - 50m και έχει έναν πετρελαιοκινητήρα 4χρονο, 2κίλυνδρο, αερόψυκτο, 20 HP. Επειδή θέλω να τραβήξω την εξάτμιση του μακριά 30m πρέπει να ρωτήσω : 1) Τί θερμοκρασία καυσαερίων έχει ένας τέτοιος κινητήρας; 2) Την παροχή των καυσαερίων πως την υπολογίζω; 3) Πώς θα υπολογίσω τη διάμετρο της εξάτμισης (σιδηροσωλήνας μαύρος); 4) Αν ο ελκυσμός δεν γίνεται ελεύθερα θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσω κάποιον ενδιάμεσο ανεμιστήρα στη γραμμή; Υπάρχει κάποια βιβλιογραφία που θα μπορούσα να δω;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2013 (edited) 1) από 150°C μέχρι 650°C ανάλογα με το φορτίο 2) κυλινδρισμός (σε cm³) Χ στροφές ανά λεπτό Χ (273+θερμοκρασία καυσαερίων) / 4550 [μονάδες: λίτρα ανά ώρα] 3) βάλε 2'' κι είσαι Ο.Κ. 4) Όχι. προσοχή στις συνδέσεις, να είναι στεγανές. ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο κινητήρας πρέπει να είναι σε χώρο ΚΑΛΑ αεριζόμενο, κίνδυνος θανάτου λόγω CO !!! (διευκρινίζω το "καλά": θα πρέπει, αν σπάσει η εξάτμιση, να μην δημιουργείται κίνδυνος δηλητηρίασης) Υ.Γ: Σταματήστε να ψάχνετε βιβλιογραφία για το κάθε τι. Edited Ιούνιος 8 , 2013 by AlexisPap
AristidisZ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2013 αν εγώ πρότεινα να πάρεις τηλέφωνο έναν κατασκευαστή / εισαγωγέα πυροσβεστικών θα χαρακτηριζόμουν ως τεμπέλης και αντιεπαγγελματίας ;
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2013 Γενικά θα συμφωνήσω με τον AlexisPap. Λίγο προσοχή όμως. Αν μιλάμε για μήκος σωλήνα 30m και χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, τότε μπορεί να υπάρξουν εκτεταμένες υγροποιήσεις. Αν το συγκρότημα για κάποιους λόγους δουλεύει αρκετά συχνά, τότε ίσως θα πρέπει να εξετάσεις το ενδεχόμενο υδατοπαγίδας και μονώσεων. Επίσης αν μιλάμε για μόνιμη λειτουργία σε 60% ή 80% της ισχύος, τότε επειδή τα καυσαέρια θα είναι αρκετά θερμά, ίσως χρειαστεί υλικό σωλήνα με αντοχή σε ερπυσμό ( τύπου HT αν δεν κάνω λάθος). Πάντως καταλαβαίνω ότι ένα αντλητικό ντηζελάκι για λόγους πυρόσβεσης μάλλον το "τρώει" η ακινησία, οπώτε μάλλον που δεν θα σε απασχολήσουν τέτοια ζητήματα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα