yian Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2014 Κάτσε να έρθει η προέγκριση πρώτα και μετά θα έρθει και ο γιαγκούλας. Το άλλο άσχετο είναι ότι μου ζητούσε επίμονα και κόστος παρεμβάσεων για την προέγκριση..Τους απασχολεί το κόστος παρεμβάσεων πριν την κατάθεση του φακέλου με το ΠΕΑ και το παράρτημα?
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2014 (edited) εγω παντως στη πειραιως στο μπραχαμι ζητησα να μου υπογραψει φωτοτυπια την αιτηση οτι την παρελαβε στραβωσε αλλα στ........ .... .. . .. .. μου ισως το χω ξανα πει ... γεραματα παντως η θεα στη κηφισια - σε αλλη τραπεζα απο την πιο πανω περιπτωση - μακαρι ναμου κανει κανα τετοιο σκηνικο Edited Φεβρουάριος 19 , 2014 by OTTO_engine
irontony Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2014 Διδακτική Ιστοριούλα από τράπεζα: Πελάτης (και συνάδελφος) που του έχουμε κάνει την αίτηση και του έχει εγκριθεί το ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ζητάει το δάνειο. Ο τραπεζικός υπάλληλος του λέει να φέρει εγγυητή. Ο πελάτης απαντά θα καταθέσω τα χρήματα του δανείου στην τράπεζα σας και βγάλτε εγγυητική. Ο υπάλληλος το αρνείται. Ο πελάτης τα παίρνει και πλακώνεται, επιστρέφει και μας ενημερώνει. Καπάκι τηλεφωνεί στον πελάτη συνάδελφος (δεν θα γράψω το όνομα της εταιρείας που είπε ότι εκπροσωπεί), και λέει στον πελάτη οτι δε χρειάζεται να ανησυχεί, αρκεί να αγοράσει από εκείνον την εγκατάσταση (και ίσως το τελικό ΠΕΑ -δεν διευκρινίστηκε..). 1. Δηλαδή ο τραπεζικός εδωσε τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη (δεν είναι προσωπικά δεδομένα?) και 2. Ο συνάδελφος (......) έχει τον τρόπο του με την τράπεζα.....ε μπορεί και η τράπεζα να προωθεί τις αιτήσεις του και να καθυστερεί τις δικές μας.... Τη γνώμη σας???
tsx Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2014 (edited) Μιλάμε για αυτούς με το έντονο κίτρινο στο λογότυπο; Πες μας και τράπεζα συνάδελφε. Edited Φεβρουάριος 21 , 2014 by tsx
irontony Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2014 Δεν θέλω να τη "δώσω" την τράπεζα γιατί το forum είναι δημοφιλές και γιατί δεν έχουμε ακόμη αποφασίσει με ποια διαδικασία θα αντιμετωπίσουμε το θέμα και τον υπάλληλο. Δε φτάνει που κυνηγάμε να πείσουμε τους πελάτες , έχουν και οι τραπεζικοί αυτές τις συμπεριφορές, οπότε ούτε ψύλλος στον κόρφο μας.
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2014 εγω δευτερα θα παω απο εκει να δω ποιες υπευθηνες δηλωσεις απαιτει το προγραμμα για τον συμβουλο εργου
Inzaghi Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2014 Εντονο κιτρινο στο λογοτυπο εχουν και η λιμανισμα και η ευρωπαικη... Μαλλον τη δευτερη εννοεις η οποια γενικα εχει κανει το προγραμμα μπουρδελο, μιας και δεν εχω παρατηρησει παρομοια φαινομενα σε καμια αλλη συνεργαζομενη τραπεζα... Παιζονται πολλες προμηθειες...
tsx Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2014 Λογότυπο τεχνικής εταιρίας εννοούσα
hkamp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2014 (edited) Καλά, εντάξει με το θέμα του ονόματος. Να μη τους εκθέτουμε για διάφορες επιλογές, ερμηνείες, σκοπιμότητες κλπ υπαλλήλων τους. Από την άλλη αν είναι να γράφουμε για να εξηγήσουμε ''έχει κάνει το πρόγραμμα μπουρδέλο'' (πιπέρι στο στόμα Inzaghi ) θα πρότεινα ένα πιο κομψό τρόπο: π.χ. Εθν.κ. ή Πε.ρ.ως ή Ε.rb.nk τέλως πάντων, ότι νομίζεται. Στο κάτω κάτω ευθύνη και των τραπεζών είναι να έχουν ενημερωμένους υπαλλήλους σε αυτό το πρόγραμμα και να μη μας βγάζουν την ψυχή. Edited Φεβρουάριος 22 , 2014 by hkamp
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2014 κατι εμαθα για μπονους καθυστερησης γκουχ γκουχ γκουχ
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα