Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το πιο συγχρονο της Ευρωπης το εγραψα για το Μετρο Θεσσαλονικης. Ειναι το σλογκαν εδω... οπως ξερεις απο ευρηματικοτητα ειμαστε πολυ μπροστα.

Απο το 1996 δυστυχως αλλαξαν παρα πολλα πραγματα φιλε μου... Κ αν τοτε το Μετρο ηταν πολυτελεια, σημερα ειναι επιτακτικη αναγκη.

θα διαφωνήσω... Θεωρώ ότι η Θεσσαλονίκη θα βολευόταν καλύτερα με 4-5 υπόγειους σταθμούς στάθμευσης και ένα σύγχρονο δίκτυο ποδηλατοδρόμων.

Δημοσιεύτηκε

Δεν εννοώ το αμαξοστάσιο.

Μετά το Ελληνικό η γραμμή συνεχίζει ευθεία μέχρι μετά το ΑΒ και εκεί υπάρχει διακλάδωση δεξιά προς Αμαξοστάσιο και ευθεία προς Γλυφάδα, που τερματίζει μετά από μερικά μέτρα.

 

Να δεις ότι, όταν πουληθεί για ....."αξιοποίηση" ο Λαιμός μαζί με τον Αστέρα κ.λπ. στη Βουλιαγμένη, τότε το μετρό θα φτάσει μέχρι εκεί!!!!

Δημοσιεύτηκε

Το πιο συγχρονο της Ευρωπης το εγραψα για το Μετρο Θεσσαλονικης.

Όταν ξεκίνησε ήταν όντως το πιό σύγχρονο. (μιλάμε για πόρτες στα όρια της αποβάθρας με την γραμμή και πολλά άλλα)

Όταν θα τελειώσει δεν ξέρω πόσο σύγχρονο θα είναι....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.