takman82 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2013 Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ασχολείται κάποιος συνάδελφος μηχανικός από την κοινότητα, με μελέτες για μετατροπές- μετασκευές οχημάτων, για να μου δώσει κάποιες πληροφορίες σχετικά με μια μετασκευή οχήματος και να μπορεί να αναλάβει τη μελέτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiliosa Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Καλημέρα συνάδερφε. Μπορείς να αναφέρεις πιο ειδικά αυτό που ρωτάς μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
takman82 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2013 Έχω ένα γνωστό μηχανικό με συνεργείο, ο οποίος ενδιαφέρεται να κάνει μια μετασκευή σε ένα αυτοκίνητο (από κλειστό σε ανοιχτό σχήμα). Ψάχνουμε λοιπόν ένα συνάδελφο, ο οποίος να ασχολείται με τις μετατροπές-μετασκευές ούτως ώστε να αναλάβει την μελέτη και να τον κατατοπήσει στα τεχνικά και νομικά ζητήματα. Πιστεύω να έγινα πιο κατανοητός. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos2004 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2013 Καλησπέρα δεν ξέρω αν χρειάζεται μελετη μηχανικού αλλά σίγουρα θέλει έγκριση τύπου που την περνεισ απο το ΚΤΕΟ του ελληνικού αυτό στο λέω 100%(θέλει πολύ υπομονή και εκεί το όχημα θα κάτσει μπορεί και μέρες ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiliosa Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2013 Συμφωνό με τον nikos2004 και μην ξεχνάμε ότι κατασκευάζεται προς κυκλοφορίας εντός Ε.Ε. χρειάζεται CE και κινητήρα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, αλλιώς δεν θα μπορείς να προχωρήσεις για την έκδοση έγκρισης τύπου. Και όταν μηάμε για μια μόνο κατασκευή σ'ενα στνεργείο αυτοκινήτων (και όχι σε γραμμή παραγωγής) δεν νομίζω να συμφέρει όλη αυτή η χαρτούρα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2013 Η μετατροπή από κλειστό σε κάμπριο είναι πρακτικά αδύνατη. Ακόμα και αν βρεις άκρη με την νομοθεσία, τι θα κάνεις με την ακαμψία του αμαξώματος; Τα κάμπριο έχουν σχεδιαστεί εργοστασιακά με διαφορετικό σασί, ενισχυμένο έτσι ώστε να έχει την απαραίτητη ακαμψία παρά την έλλειψη της οροφής. Το κλειστό αμάξι άμα το κάνεις κάμπριο θα έχει ακαμψία τσίχλας, όπως είχε ειπωθεί σε φόρουμ για αυτοκίνητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bill22 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2013 (edited) Το οτιδηποτε γινεται θελει πιστοποιησεις. Μια ιδιοκατασκευη μπαγκαζιερας να βαλεις θελεις πιστοποιηση, ποσο μαλλον να το φτιαξεις απο την αρχη. Ρωτα το μηχαναλογικο αλλα οπως ειπαν και οι συναδελφοι ειναι αρκετα δυσκολη η ολη εφαρμογη. Edited Ιούλιος 29 , 2013 by Bill22 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2013 (edited) http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=1328&id=&tid=1436 Αν βρεις τρόπο να αντιμετωπίσεις την μειωμένη ακαμψία του αμαξώματος χωρίς την οροφή και θέλεις να προχωρήσεις την έγκριση τύπου, άνοιξε το πάνω link και καλό διάβασμα... Edited Ιούλιος 29 , 2013 by sdim Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos2004 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2013 http://www.yme.gr/getfile.php?id=5204 Διάβασε αυτό Link to comment Share on other sites More sharing options...
takman82 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2013 Ευχαριστώ για την βοηθειά σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα