takman82 Δημοσιεύτηκε July 24, 2013 at 08:01 μμ Δημοσιεύτηκε July 24, 2013 at 08:01 μμ Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ασχολείται κάποιος συνάδελφος μηχανικός από την κοινότητα, με μελέτες για μετατροπές- μετασκευές οχημάτων, για να μου δώσει κάποιες πληροφορίες σχετικά με μια μετασκευή οχήματος και να μπορεί να αναλάβει τη μελέτη.
spiliosa Δημοσιεύτηκε July 25, 2013 at 06:18 πμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2013 at 06:18 πμ Καλημέρα συνάδερφε. Μπορείς να αναφέρεις πιο ειδικά αυτό που ρωτάς μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε?
takman82 Δημοσιεύτηκε July 26, 2013 at 08:36 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 26, 2013 at 08:36 μμ Έχω ένα γνωστό μηχανικό με συνεργείο, ο οποίος ενδιαφέρεται να κάνει μια μετασκευή σε ένα αυτοκίνητο (από κλειστό σε ανοιχτό σχήμα). Ψάχνουμε λοιπόν ένα συνάδελφο, ο οποίος να ασχολείται με τις μετατροπές-μετασκευές ούτως ώστε να αναλάβει την μελέτη και να τον κατατοπήσει στα τεχνικά και νομικά ζητήματα. Πιστεύω να έγινα πιο κατανοητός. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
nikos2004 Δημοσιεύτηκε July 27, 2013 at 03:48 μμ Δημοσιεύτηκε July 27, 2013 at 03:48 μμ Καλησπέρα δεν ξέρω αν χρειάζεται μελετη μηχανικού αλλά σίγουρα θέλει έγκριση τύπου που την περνεισ απο το ΚΤΕΟ του ελληνικού αυτό στο λέω 100%(θέλει πολύ υπομονή και εκεί το όχημα θα κάτσει μπορεί και μέρες )
spiliosa Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 06:50 πμ Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 06:50 πμ Συμφωνό με τον nikos2004 και μην ξεχνάμε ότι κατασκευάζεται προς κυκλοφορίας εντός Ε.Ε. χρειάζεται CE και κινητήρα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, αλλιώς δεν θα μπορείς να προχωρήσεις για την έκδοση έγκρισης τύπου. Και όταν μηάμε για μια μόνο κατασκευή σ'ενα στνεργείο αυτοκινήτων (και όχι σε γραμμή παραγωγής) δεν νομίζω να συμφέρει όλη αυτή η χαρτούρα!!!
sdim Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 07:12 πμ Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 07:12 πμ Η μετατροπή από κλειστό σε κάμπριο είναι πρακτικά αδύνατη. Ακόμα και αν βρεις άκρη με την νομοθεσία, τι θα κάνεις με την ακαμψία του αμαξώματος; Τα κάμπριο έχουν σχεδιαστεί εργοστασιακά με διαφορετικό σασί, ενισχυμένο έτσι ώστε να έχει την απαραίτητη ακαμψία παρά την έλλειψη της οροφής. Το κλειστό αμάξι άμα το κάνεις κάμπριο θα έχει ακαμψία τσίχλας, όπως είχε ειπωθεί σε φόρουμ για αυτοκίνητα.
Bill22 Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 07:20 πμ Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 07:20 πμ (edited) Το οτιδηποτε γινεται θελει πιστοποιησεις. Μια ιδιοκατασκευη μπαγκαζιερας να βαλεις θελεις πιστοποιηση, ποσο μαλλον να το φτιαξεις απο την αρχη. Ρωτα το μηχαναλογικο αλλα οπως ειπαν και οι συναδελφοι ειναι αρκετα δυσκολη η ολη εφαρμογη. Edited July 29, 2013 at 07:20 πμ by Bill22
sdim Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 08:25 πμ Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 08:25 πμ (edited) http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=1328&id=&tid=1436 Αν βρεις τρόπο να αντιμετωπίσεις την μειωμένη ακαμψία του αμαξώματος χωρίς την οροφή και θέλεις να προχωρήσεις την έγκριση τύπου, άνοιξε το πάνω link και καλό διάβασμα... Edited July 29, 2013 at 08:26 πμ by sdim
nikos2004 Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 09:07 πμ Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 09:07 πμ http://www.yme.gr/getfile.php?id=5204 Διάβασε αυτό
takman82 Δημοσιεύτηκε September 3, 2013 at 11:17 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε September 3, 2013 at 11:17 μμ Ευχαριστώ για την βοηθειά σας.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα