nvel Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 οι κατασκευαστές των μηχανημάτων προτείνουν τις ελάχιστες παροχές τροφοδοσίας και την ασφάλισή τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 (edited) Οι κατασκευαστές των μηχανημάτων προτείνουν τις ελάχιστες απαιτήσεις κατά την γνώμη τους (για την ακρίβεια σύμφωνα με την νομοθεσία στην χώρα τους), όχι απαραίτητα κατά την Ελληνική νομοθεσία.Βρήκα από ένα βιβλίο που έχω για εγκαταστάσεις σύμφωνα με HD384 πως:για 11kW κινητήρα θα πρέπει να βάλω 35Α ασφάλεια και 40Α διακόπτης γενικό.για 15kW κινητήρα θα πρέπει να βάλω 50Α ασφάλεια και 40Α διακόπτη γενικό.Η ισχύς της αντλίας θερμότητας είναι 11.2kW. Να βάλω 35Α ασφάλεια ή θα πέφτει εύκολα οπότε πρέπει να βάλω 50Α σύμφωνα με το βιβλίο;Θερμικό χρειάζεται;Για το καλώδιο το ψάχνω μήπως υπάρχει κάποια οδηγία. Π.χ. στους ανελκυστήρες ενώ τυπικά το καλώδιο 6mm² είναι αρκετό, υπάρχει ειδική διάταξη που επιβάλλει καλώδιο 10mm². Edited Ιούλιος 25 , 2013 by sdim Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixyak790 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 (edited) Οχι πως ξερω και πολλα,αλλα εισαι σε τριφασικο κοινοχρηστο,μονοφασικο η τριφασικο διαμερισματος και τι λεει η παροχη της ΔΕΗ ,σε καλυπτει? παντως μια ερωτηση στον προμηθευτη της αντλιας ,θα ελυνε προβληματα... Edited Ιούλιος 25 , 2013 by mixyak790 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 η ισχύς του κινητήρα είναι 11,2kw άρα είναι κοντά στα 17αμπέρια ανά φάση, εάν υπολογίσουμε κ ένα συνφ κοντά στο 0,6 όντως έχει 28 αμπέρια , σχετικα με το καλώδιο υπάρχει ένας πινάκας ο 52-Κ1 στον hd384 που σου βγάζει τις ελάχιστες απαιτήσεις. Αυτό που πρέπει να σε προβληματίσει είναι το ρεύμα εκκίνησης του κινητήρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckiriako Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 (edited) Με βασει επιτρεπομενες φορτισεις καλωδιων κατα 384 αν θυμαμαι καλα γιατι εριξα μια ματια το πρωι, υπο προυποθεσεις και ενα 4αρι καλωδιο αρκει σε καποιες περιπτωσεις για το μηχανημα σου, οπως μικρο μηκος καλωδιου, μη συχνες εκκινησεις, και οδευση τετοια ωστε το καλωδιο να μην γειτνιαζει με αλλα καλωδια και να ψυχεται επαρκως. Οποτε ναι, κατα πασα πιθανοτητα με ενα 6αρι θα εισαι οκ.... Το θεμα ειναι οτι δεν παμε αναποδα, να επιλεγουμε ασφαλεια και μετα καλωδιο. Επιλεγουμε καλωδιο και μετα ασφαλιζουμε το καλωδιο...αν ο κατασκευαστης θελει να ασφαλισει το μηχανημα του, μπορει να το κανει χρησιμοποιωντας καποια διαταξη ενσωματωμενη στο μηχανημα αυτο... καποιο θερμικο ενσωματωμενο στα τυλιγματα ή καποιο τηκτο.. Edited Ιούλιος 25 , 2013 by ckiriako Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvel Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Οι κατασκευαστές των μηχανημάτων προτείνουν τις ελάχιστες απαιτήσεις κατά την γνώμη τους (για την ακρίβεια σύμφωνα με την νομοθεσία στην χώρα τους), όχι απαραίτητα κατά την Ελληνική νομοθεσία. Θερμικό χρειάζεται; οι κατασκευαστές προτείνουν παροχές σύμφωνα με την περιοχή εγκατάστασης των μηχανημάτων τους (πχ οι αμερικανοι-ιαπωνες δεν χρησιμοποιούν τους αμερικάνικους ή ιαπωνικούς κανονισμούς για μηχανήματα ευρωπαϊκού προορισμού αλλά τους ευρωπαϊκούς, η ελληνική νομοθεσία βασίζεται στην ευρωπαϊκή εξ ου και το HD στο HD384 οι αντλίες θερμότητας δεν είναι κινητήρες για να χρειάζονται προστασία υπερφόρτωσης από θερμικό, είναι συστήματα που η προστασία τους είναι ευθύνη του κατασκευαστή τους. Όπως προαναφέρθηκε οι ασφαλιστικές διατάξεις προστατεύουν το καλώδιο όχι την αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νικολαος Μασσιος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 @nvel γιατί να μην τοποθετήσει θερμικό στην αντλία ;Δεν έχει 3φ συμπιεστή; Πολλά μοντέλα το έχουν ενσωματωμένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Αν και είμαι άσχετος με το θέμα. Θυμάμαι κάποια συζήτηση εδώ σχετική με τις ασφάλειες που βάζουμε όταν έχουμε κινητήρα και κάποιος είχε αναφέρει πως λαμβάνουμε υπόψη το ρεύμα εκκίνησης και το πολ/ζουμε με έναν συντελεστή για την επιλογή της ασφάλειας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvel Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2013 @nvel γιατί να μην τοποθετήσει θερμικό στην αντλία ;Δεν έχει 3φ συμπιεστή; Πολλά μοντέλα το έχουν ενσωματωμένα. οι ΑΘ περιέχουν συμπιεστή μπορεί και δυο αλλά δεν είναι μόνο συμπιεστές αν είχαμε συμπιεστή μόνο του όπως στην βιομηχανική ψύξη φυσικά και θα έμπαινε θερμικό. Υπάρχει μοντέλο ΑΘ που ο συμπιεστής του δεν είναι θερμικά προστατευμένος από κατασκευής και απαιτείται από τον εγκαταστάτη να τον προστατέψει εξωτερικά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα