loser Δημοσιεύτηκε July 28, 2013 at 09:34 μμ Δημοσιεύτηκε July 28, 2013 at 09:34 μμ να μην θελει και αυτο την συντηρηση εχει τερατωδη ανοιγματα για τεχνικο εργο , αλλα οπου εχει βαλει το μυαλουδακι του του ο καλιατραβα εχουν δημιουργηθει παρομοια προβληματα , και σε αλλες χωρες με παρομοιες κατασκευες , ολες οι κατασκευες απαιτουν συντηρηση . Ας αφησουμε λοιπον την κλαψουρα διοτι αν ειμασταν σωστο κρατος θα ειχαμε ηδη βγαλει μετα απο μια δεκαετια 20 στεγαστρα καλιτραβα , εφοσον τα αφηνουμε ανεκμεταλευτα , δεν μας φταιει κανεις αλλος παραμονο ο ευατος μας , αλλωστε ο σοφος λαος λεει το γνωστο ρητο , της στραβης ................................... τριχες .
ssouanis Δημοσιεύτηκε July 28, 2013 at 10:12 μμ Δημοσιεύτηκε July 28, 2013 at 10:12 μμ της στραβης κοντής. 2
ted78 Δημοσιεύτηκε July 28, 2013 at 10:36 μμ Δημοσιεύτηκε July 28, 2013 at 10:36 μμ κοντής. Yeap! Έτσι το ξέρω κι εγώ, αλλά λόγω σχήματος φορέα, μπορούμε να επιτρέψουμε και το "στραβής", ποιητική αδεία... 2
AlexisPap Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 05:02 πμ Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 at 05:02 πμ (edited) Όπως όλα τα έργα του Καλατράβα στην Αθήνα, έτσι και το στέγαστρο ΟΑΚΑ είναι αντίγραφο. Το πρωτότυπο του OAKA είναι -προφανώς- η γέφυρα zubizuri στο Μπιλμπάο. Μόνο που είναι "λίγο" μικρότερη: Η zubizuri έχει άνοιγμα ~75m, το στέγαστρο του ΟΑΚΑ 304m... Αναλογιζόμενοι την διαφορά μεγέθους, το κόστος συντήρησης είναι συγκρίσιμο: "He also noted the slips and falls of bridge users, and the cost of replacing broken glass tiles (6,000 euros a year according to opposition speaker Antonio Basagoiti,[3]250,000 euros in ten years according to a municipal report[6])." Τέλος, για όσους μπλέξουν με βελτιώσεις στο ΟΑΚΑ, προσοχή: Ο Σαντιάγο δαγκώνει! "In November 2007, a judge agreed that there was damage to the creator's moral rights but favored the local council and allowed Isozaki's connection to remain.[8] Calatrava announced his intention to appeal against the decision. In March 2009, a higher court granted 30,000 euros to Calatrava as damages.[9]" Επίσης, με την Zubizuri υπήρχαν αρκετά προβλήματα σχετικά με την ανθεκτικότητα: http://www.bath.ac.uk/ace/uploads/StudentProjects/Bridgeconference2011/papers/Bridge_Engineering_2_001.pdf Edited July 29, 2013 at 05:09 πμ by AlexisPap 2
gkapo Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 08:58 πμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 08:58 πμ δεν καταλαβαίνω τι χρειάζονται τα κονδύλια? τουλάχιστον σε αυτήν την φάση... δεν υπάρχει υπηρεσία που παρέλαβε το στέγαστρο??? γιατί δεν κάνει παρακολούθηση???? δεν θέλει λεφτά...αφοί είναι μηχανικοί, να βγάλουν ένα σύστημα παρακολούθησης και να καταγράφουν τα ευρήματα...εάν προκύψει κάποιο θέμα να το αποκαταστήσουν ..τότε να ζητήσουν τα απαραίτητα κονδύλια...με τεκμηρίωση και συγκεκριμένο προυπολογισμό άλλα το θέμα είναι ότι οι δημόσιες τεχνικές υπηρεσίες στην Ελλάδα (με εξαίρεση τις νομαρχίες) δεν έχουν οργάνωση για να εκτελέσουν τεχνικό έργο ... έστω και αυτό της παρακολούθησης και της εξεύρεσης τεχνικών λύσεων...είναι άπλα διοικητικοί οργανισμοί που παράγουν τυποποιημένο διοικητικό έργο και περιορίζονται στο διοικητικό κομμάτι της ανάθεσης κατασκευαστικών έργων ... 1
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 05:21 μμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 05:21 μμ Το θέμα αυτό μου επαναφέρει στο μυαλό συζητήσεις από παλιά που αφορούσαν την αναγκαιότητα της κατασκευής ενός τέτοιου έργου και την δαπάνη τόσων εκατομμυρίων μόνο και μόνο για ένα στέγαστρο το οποίο θα μπορούσε ίσως να κατασκευαστεί ποιό απλά και οικονομικά και να κάνει την δουλειά του. Δαπανήθηκαν τόσα χρήματα για κάτι που απλά το φτιάξαμε για να λέμε οτι φτιάχτηκε και το έκανε ένας διάσημος αρχιτέκτονας. Το συγκεκριμένο δημιούργημα δεν πιστεύω να απέφερε ως κέρδος ούτε ένα φράγκο στην χώρα μας. Και επειδή κάθε κατασκευή έχει κόστος συντήρησης, επειδή τα μεταξωτά βρακιά είναι για μεταξωτούς κόλους, ας φάμε τώρα τα έξοδα συντήρησης, διαφορετικά ας το αφήσουν να σκουριάσει να αποκτήσει στατικά προβλήματα μέχρι να πέσει κάτω (αν είναι από σίδερο και όχι κάτι ανοξείδωτο). Κρίμα τόσα εκατομμύρια που φαγώθηκαν και θα φαγωθούν. 3
yian Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 05:37 μμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 05:37 μμ (edited) ...και όλα αυτά ενώ οι εξαιρετικά συμπαθείς αρχιτέκτονες συζητούν πιο δίπλα ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα που τους δίνει το νέο νομοσχέδιο. Η' με άλλα λόγια, πληρώνουμε χοντρά τον κάθε ένα διάσημο αρχιτέκτονα και παράλληλα πετάμε ένα ελάχιστο κομμάτι δουλειάς στο ομολογουμένως αξιόλογο εγχώριο δυναμικό. Edited July 31, 2013 at 05:37 μμ by yian
panos-vicious Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 06:07 μμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 06:07 μμ ........., επειδή τα μεταξωτά βρακιά είναι για μεταξωτούς κώλους, ............ Μια παρατήρηση μόνο. Εγώ το ξέρω "επιδέξιους". Ως προς τα υπόλοιπα επαυξάνω.
imhotep Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 06:30 μμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 06:30 μμ (edited) Αν οι ιθύνοντες δεν φορούσαν και δεν φοράνε μεταξωτά βρακιά (με ότι εξυπονοείται από αυτό) θα μπορούσαν έστω και τώρα να καταγγείλουν το έργο ως ανεπαρκές (π.χ. λόγω μη υπολογισμού της αντοχής σε φυσικά φαινόμενα, όπως ανεμοπίεση, φυσική υγρασία, συστολοδιαστολές) και να απαιτήσουν την συντήρηση από τον μελετητή ή/και τον κατασκευαστή αλλά πολύ φοβάμαι ότι τα λαμόγια τύπου καλατράβαμε κι ας κλαίω τάχουν προβλέψει αυτά στις αμοιβαίου ενδιαφέροντος συμβάσεις με τις τότε κυβερνήσεις. ... και κάποτε να μάθουμε τις παροιμίες (έχουμε 2 λάθη σε δύο σελίδες ως τώρα) ... εντιτ ΥΓ χρησιμότατο το ποστ του Αλέξις (+1) που αποδεικνύει ότι μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλλες (κι άλλη παροιμία, κι άλλα μεταξωτά) Edited July 31, 2013 at 06:33 μμ by imhotep
ckiriako Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 07:23 μμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2013 at 07:23 μμ Δεν το κοβουν κομματια λεω γω να το πουλησουν για σιδερα, να βγαλει το δημοσιο κανενα ευρω? Ολα τα ειχε η μαριορη ο φερετζες της ελειπε
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα