thanasis3 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2016 Θα μελετήσεις μια πλάκα σκυροδέματος, προσθέτοντας στα μόνιμα φορτία το βάρος του χώματος = 0,3*25 = 7,5 kN/m2 (+ ίδιο βάρος) Και στα κινητά φορτία το ωφέλιμο βάρος αυτοκινήτου = 2,5kN/m2.
antloukidis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Συνάδελφοι δεν έχω γνώση των φορτίων υπολογισμού, αλλά 2,5ΚΝ/μ2 μου φαίνεται λίγο για τα σημεία που πατάνε οι τροχοί ενός ΙΧ...
ted78 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Αν μοιράσεις το βάρος στους 4 τροχούς, τόσο βγαίνει πάνω κάτω.
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Συνάδελφοι δεν έχω γνώση των φορτίων υπολογισμού, αλλά 2,5ΚΝ/μ2 μου φαίνεται λίγο για τα σημεία που πατάνε οι τροχοί ενός ΙΧ... Σωστά το αναφέρει ο Θανάσης παραπάνω και ο συνάδελφος ted78. Λαμβάνεις μια θεωρητική επιφάνεια 1Χ1=1 τμ στην οποία πατάει ο ένας τροχός. Οπότε ένα σύνηθες όχημα των 1000 κιλών θα δώσει 250 κιλά στον τροχό, δηλαδή στο 1 τμ.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Βασικά το κινητό φορτίο σχεδιασμού δαπέδων λόγω κυκλοφορίας και στάθμευσης οχημάτων το ορίζει το ΕΝ1991 στην §6.3.3.2, και για τα κοινά κουρσάκια είναι -βάσει Ε.Π.- 2,5kN/m². Τέλος.
antloukidis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Συναδελφοι μη μεπαρεξηγειτε. Δεν αμφισβητω τις γνωσεις σας Μια εξηγηση θελω γιατι η επιφανεια επαφης του τροχου ειναι σιγουρα πολυ μικροτερη του 1τμ.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2016 Δεν έχει σημασία η τιμή του σημειακού φορτίου.Ακόμη κι ο άνθρωπος -ιδίως όταν σταθεί στο ένα πόδι- ασκεί πραγματικό ανηγμένο φορτίο πάνω από 100kN/m²...
antloukidis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2016 Δεν έχει σημασία η τιμή του σημειακού φορτίου. Ευχαριστω πολυ Φανταζομαι η ακαμψια της πλακας κατανεμει - απλωνει το φορτιο (συγνωμη για τους απλοικους ορους)
psycho Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2016 Θα μελετήσεις μια πλάκα σκυροδέματος, προσθέτοντας στα μόνιμα φορτία το βάρος του χώματος = 0,3*25 = 7,5 kN/m2 (+ ίδιο βάρος) Και στα κινητά φορτία το ωφέλιμο βάρος αυτοκινήτου = 2,5kN/m2. Σ΄ευχαριστώ Θανάση και επίσης ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους που συμεττείχαν σ΄αυτόν τον εύφορο διάλογο. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα