Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

@Βas , κάπου δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Έγραψες ότι οι απόφοιτοι των σχολών εργοδηγών το 1978 ήταν μεγαλύτεροι από 40 ετών και σου απαντώ ότι υπήρχαν αυτές οι σχολές και τη δεκαετία του 70.

Για την ιστορία και το ΤΕΙ Πειραιά συστήθηκε με  ειδικό νόμο το 1976 ως ΚΑΤΕ αρχικά , από την συγχώνευση της Σχολής Αναστασιάδη, ιδρυθείσας το 1947, με την Σιβιτανίδειο Σχολή που ιδρύθηκε το 1957 .

Είχαν  ΕΔ οι εργοδηγοί τουλάχιστον για ισόγεια. Προφανώς αναφέρεσαι στον πρόσθετο χρόνο ώστε να αποκτήσουν την ισοτιμία.

 

που την δεκαετία του 80 , ήρθε με 3ετές μπάτσελορ από Αγγλία και τον έβαλαν στο 5ο έτος του ΑΠΘ

 

 Εδώ ο άλλος έγινε διευθυντής στην ΕΑΒ με πλαστό πτυχίο.

Δημοσιεύτηκε

Να σου πω ότι και εγώ μπήκα στο σάιτ του τει πειραιά και είδα αυτό το πράγμα .

 

Βέβαια εδώ

http://ikaros.teipir.gr/tp/history.html

λέει άλλα πράγματα .

 

Επειδή από το 1975 και μετά τα έζησα και τα ξέρω , θα σου εξηγήσω τι συνέβαινε .

Τα σημερινά ΕΠΑΛ ήταν οι μέσες σχολές εργοδηγών .

Θα θυμίσω ότι τότε υποχρεωτικό ήταν μόνο το δημοτικό και γιά να πάμε στο γυμνάσιο , δίναμε εισαγωγικές εξετάσεις , όπου αρκετοί έμεναν έξω .

Αυτοί είχαν δύο επιλογές . Είτε να πάνε σε μονοετείς σχολές μαθητείας και μετά να πάνε στην παραγωγή , είτε να πάνε στις κατώτερες τεχνικές σχολές , τριετούς φοίτησης .

 

Στα 15 τους η και παραπάνω , αφού τότε έμεναν και στο δημοτικό , μπορούσαν να συνεχίσουν στις μέσες σχολές εργοδηγών .

Κάποιες από αυτές ήταν ονομαστές , όπως η Σιβιτανίδειος και η Σεβαστοπούλειος στην Αθήνα .

 

Οσα τώρα παιδιά πέρναγαν στο Γυμνάσιο και το τελείωναν ως εξατάξιο , αν ήθελαν μπορούσαν να δώσουν πανελλαδικές , που τότε λέγονταν εισαγωγικές .  Επειδή όμως πέρναγε μόλις 1 στους 8 στα πανεπιστήμια και 1 στους 5 αν έβαζες και τα κατεε και τις ακαδημίες , πολλά παιδιά που είχαν απολυτήριο γυμνασίου , πήγαιναν 2 χρόνια στις μέσες σχολές εργοδηγών , δημόσιες η ιδιωτικές .

 

Προφανώς έτσι πήγε και η μητέρα σου .

 

Είχαν ιδρυθεί τότε και ανώτερες σχολές γιά κάποιο διάστημα το 60 , κυρίως ηλεκτρονικών , που τότε ήταν καινούργια τεχνολογία .

 

Πάμε τώρα στους εργοδηγούς με το ρουσφετάκι του 1977 .

 

Αυτοί ήταν προηγούμενη γενιά από την μητέρα σου και από μένα που είμαι λίγο μικρότερος της .

 

Σπουδάζανε στις σχολές εργοδηγών το 50 , αφού αυτές καταργήθηκαν το 1961 . Δεν ξέρω ακριβώς τι συνέβαινε τότε , αλλά τότε ήταν αλλιώς τα πράγματα στο εκπαιδευτικό σύστημα .

 

Πολιτικοί και μηχανολόγοι-ηλεκτρολόγοι πάντως , έβγαιναν μόνο από τις ΑΣΥΑ και ΑΣΥΘ μεταπολεμικά .

 

Οι εργοδηγοί είχαν ΕΔ γιά ισόγεια παλιά . Αλλωστε οι νόμοι του 1934 δίνουν δικαιώματα μηχανικού ακόμα και σε εμπειροτέχνες .

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά μέχρι το 1964 , με δίδακτρα στα πανεπιστήμια και πολλά άλλα και δεν έχει νόημα να κάνουμε συγκρίσεις .

 

Γιά τον γνωστό μου που ανέφερα , δεν έκανε κάτι παράνομο . Αυτή ήταν η απόφαση της εποχής .

Δημοσιεύτηκε

2ον αναφέρθηκε κάπου για αρχιτέκτονες και ΠΕΑ  ....

Φίλε μου εγώ στην σχολή μου είχα υποχρεωτικά μαθήματα ενεργειακού σχεδιασμού κτιρίων ...

 

Off topic

Συνάδελφε συγγνώμη, αλλα το ΠΕΑ δεν έχει μόνο σχέση με τον ενεργειακό σχεδιασμό κτιρίων που έχετε κάνει και τέλος πάντων δεν έχετε διδαχθεί σε βάθος την ενεργειακή συμπερειφορά ενός κτήριου σε σχέση με άλλη καθ΄ύλην αρμόδια ειδικότητα μηχανικού... απλά σας διδάξανε βασικές έννοιες περί θερμότητας.

 

Αυτό που κάνατε, υποψιάζομαι οτι αφορά γενικά το προσανατολισμό του κτηρίου και τα ανοίγματα στις επιφάνειες του...

 

Μην τρελαθούμε και τελείως...

 

Το έχουμε ξαναπεί και το έχουμε ξαναγράψει εδω μέσα, οτι οι ΤΟΤΕΕ του ΚΕΝΑΚ που βγήκαν, εγιναν με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνονται αντιληπτές ΚΑΙ απο τους πολ. μηχ. + αρχιτέκτονες + τοπογράφους, για να μην μείνουν έξω απο το παιχνίδι

 

Τέλος off topic γιατί ξεφεύγουμε απο το θέμα

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε (edited)

Απλώς να ρωτήσω αν η νοσηλεύτρια έχει 4 χρόνια σπουδές και ο χειρουργός 10 και αν το 10-4 είναι ίσο με το 5-4 ?

Μόνο και μόνο γιατί αυτό το επιχείρημα φοριέται πολύ .

 

Από την άλλη μπορούμε να μιλάμε με ήρεμο τρόπο , έστω και αν διαφωνούμε έντονα .

Η παραίνεση αφορά όλους .

Edited by BAS
Δημοσιεύτηκε

bas μην μπαίνεις στο τριπακι να συγκρίνεις γιατρούς με νοσήλευτες. Άλλη επιστήμη η μία, άλλη η άλλη...

Δημοσιεύτηκε

γιατρούς με νοσήλευτες.

 

Ο νοσηλευτης εχει πολυ πολυ πιο περιορισμενο θεωρητικο υποβαθρο σε σχεση με το γιατρο ενω δεν κανει και ειδικοτητα

ουτε αγροτικο. Ο νοσηλευτης χρειαζεται 4 χρονια συνολικα ενω ο γιατρος 6+1+3~4=10~11 χρονια ΜΙΝΙΜΟΥΜ. Στην πραξη

πολλοι γιατροι κανουν και 2 ειδικοτητες η και διδακτορικο ταυτοχρονα.

 

Στους μηχανικους ΤΕ, ΠΕ υπαρχουν διαφορες που δεν προερχονται τοσο απο τον 1 επιπλεον χρονο των ΠΕ οσο οτι οι ΠΕ

σιγουρα εμβαθυνουν περισσοτερο αλλα η διαφορα δεν μπορει να συγκριθει με τους νοσηλευτες-γιατρους.

Δημοσιεύτηκε

Άλλα πράγματα μαθαίνεις σαν γιατρός άλλα σαν νοσηλευτής. Όχι μόνο ο νοσηλευτής δεν μπορεί να λειτουργήσει ως γιατρός αλλά και ο γιατρός ως νοσηλευτής...

Δημοσιεύτηκε

1)Σχετικά με το πολυδιαφημισμένο και πιθανώς "Μαρκάτιο" παραπλανητικό παραμυθάκι:

 

http://www.nurs.uoa.gr/

Νοσηλευτική Παν. Αθηνών

 

2) Ο ρόλος του υπομηχανικού δεν είναι ρόλος που σπουδάζεται, αλλά μία θέση σε μία ιεραρχία στην ομάδα έργου. Μπορεί να τον παίξει πτυχιούχος ή διπλωματούχος. Ανάλογα με το ΑΝ ΚΑΝΕΙ. Μέγα παραπλάνησις και αυτό το παραμύθι. Είναι σα να λέμε ότι ο Διπλωματούχος σπουδάζει Διευθυντής (και ας μην υπάρχει στο προγραμμα σπουδών καθόλου ή σχεδόν καθόλου έννοιες όπως διαχείριση, διοίκηση κλπ) ή λες και αν το 5ετές γίνει 6ετες με τον 6ο χρόνο "γεμάτο μανατζμεντ", αυτό αρκεί.

Όχι η θεωρητική προσέγγιση των πραγμάτων δεν δινει "δώρο" διοικητικές ικανότητες. Σας το υπόσχομαι. Ούτε υπάρχει σχολή 4ετούς φοίτησης στον κόσμο όπου σου βάζει τσιπάκι προκειμένου ακόμα και με 10 Master και 20 χρόνια προϋπηρεσία να "obey master" ως υπομηχανικός τύπου Αλεξανδράκης, ομπρός σε ένα "νεούδι" στο οποίο ο μπαμπάς-παπαγιαννόπουλος κουβαλάει την τσάντα και του δίνει γάλα. Είναι θεαματικό δε, για την ιστορία, πώς η καρέζη παρουσιάζεται φωτεινη παντογνώστης ανευ χαρτοφυλακίου (και χαρτοφύλακα εν προκειμένω).

 

3) Τα ΤΕΙ είναι τα γερμανικά FH τα οποία ακόμα και ΠΡΙΝ μετονομαστούν σε Univ. of Applied Sciences, οι απόφοιτοί τους Είχαν απεριοριστα Ε.Δ.

Επίσης Πλέον στη γερμανία που έχει κοπυ-πέηστ το ίδιο μοτίβο 4-4-5 Πανεπ-ΤΕΙ-Πολυτεχνίο, πλέον δίνει τη δυνατότητα σε ΟΛΕΣ τις σχολές σε 3ετές Bachelor (ακόμα και τα ομοταγή προε τα ΤΕΙ ιδρύματα) ή επιλογή 4ετούς από τα ΤΕΙ ή 5ετους από τα πολυτεχνία Diplom (Διπλωμα). Στη Γερμανία από το '70 ο τίτλος του ΤΕΙτζή είναι Dipl. Ing. FH, ενώ του Πολυτεχνίτη Dipl. Ing. TU με ουδεμία διαφορά στα Ε.Δ.

 

4) Αν αυτό σημαίνει ότι η Ελλάδα εχει πολλούς μηχανικούς και ΔΕΝ χωράνε να φάνε, αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να κυριαρχήσει ο ΝΟΜΟΣ της ΖΟΥΓΚΛΑΣ και να ευνοούνται ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ όσοι την έχουν μεγαλύτερη (τη διάρκεια σπουδων, την συντεχνία, την εκπροσώπηση στη βουλή κλπ)

Ας κλείσουν κάτι μέτρια πολυτεχνικά τμήματα, κάτι μέτρια τμηματα ΣΤΕΦ και ας μειώσουν και τους εισακτέους ΣΤΑ εναπομείναντα. ΠΡΟΦΑΝΩΣ και πρεπει να υπάρχουν ΚΑΙ ΤΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ.

 

5) Προσωπικά θα πρότεινα:

Προβάδισμα στα Ε.Δ. που σχετίζονται με τη μελέτη στους Διπλ.

Προβάδισμα στα Ε.Δ. που σχετίζονται με την Κατασκευή/Εγκατάσταση στους Πτυχ.

να υπάρχουν 3-4 επίπεδα οπου:

--) Ο πτυχιούχος ξεκινάει να μελετά μετά από 2-3 χρόνια προϋπηρεσίας αποδεδειγμένης στο επίπεδο Α ας πούμε και φτάνει ως το Γ με 1-2 χρόνια χρονοκαθυστέρισης σε σχέση με τον διπλωματούχο εκτός και αν παρουσιάζει πολύ μεγάλυ προϋπηρεσία

Ο πτυχιούχος ξεκινάει να κατασκευάζει ΑΜΕΣΩΣ στο Β επίπεδο και προηγείται σε χρόνους εξέλιξης πάλι με αποδεδειγμένη εμπειρία όμως

 

--)Ο διπλωματούχος ξεκινάει να κατασκευάζει μετά από 2-3 χρόνια προϋπηρεσίας αποδεδειγμένης στο επίπεδο Α ας πούμε και φτάνει ως το Γ με 1-2 χρόνια χρονοκαθυστέρισης σε σχέση με τον πτυχιούχο εκτός και αν παρουσιάζει πολύ μεγάλυ προϋπηρεσία

Ο διπλωματούχος ξεκινάει να μελετά ΑΜΕΣΩΣ στο Β επίπεδο και προηγείται σε χρόνους εξέλιξης πάλι με αποδεδειγμένη εμπειρία όμως

 

 

Δεν ειναι δυνατόν ο 23άρης διπλ. Μηχανολόγος να υπογράφει ώς εγκαταστάτης Απίθανες Η/Μ απεριορίστων τεραμεγαβατ μόνο και μόνο επειδή... έτσι

 

 

End of Story...

Δημοσιεύτηκε

Ας κλείσουν κάτι μέτρια πολυτεχνικά τμήματα, κάτι μέτρια τμηματα ΣΤΕΦ και ας μειώσουν και τους εισακτέους ΣΤΑ εναπομείναντα. ΠΡΟΦΑΝΩΣ και πρεπει να υπάρχουν ΚΑΙ ΤΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ.

Καλημέρα. Μπορείς συνάδελφε να μου αναλύσεις την αναγκαιότητα ύπαρξης και ΤΕΙ και Πολυτεχνείων στην Ελλάδα;

Δημοσιεύτηκε

Αν τα ΤΕΙ έμεναν στο ρόλο για τον οποίο υποτίθεται ότι είχαν ιδρυθεί αρχικά οι πρόγονοί τους (ΚΑΤΕΕ), τότε φυσικά και θα υπήρχε αναγκαιότητα ύπαρξής τους.

 

Εκεί που κατέληξε όμως η ιστορία (για λόγους που θέλει πολύ κουβέντα για να το αναλύσουμε), τότε θα πρέπει να καταργηθούν, αλλά και να αλλάξουν ρόλο και τα πολυτεχνεία. Δεν μπορεί το κράτος, από τη μια να υπογράφει την Μπολώνια και από την άλλη να ξεχνάει ότι υπέγραψε.

  • Upvote 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.