Μετάβαση στο περιεχόμενο

[Α02] Απαγόρευση υπαγωγής στο Ν. 4178/13 (ποια ακίνητα εξαιρούνται)


Recommended Posts

.........Οι άνθρωποι δεν έχουν καμία επαφή με την πραγματικότητα και το επάγγελμα.......

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Συνάδελφοι,

 

κατάστημα έχει τακτοποιήσει το κομμάτι της πρασιάς αλλά παίρνει τμήμα και του πεζοδρομίου το οποίο δεν τακτοποιείται γιατί απ' ότι αντιλαμβάνομαι υπάγεται στην περ. α της παρ. 2 του άρθρου 2 του Ν. 4178/2013 (δημοτικός κοινόχρηστος χώρος). Υπάρχει τρόπος να τακτοποιηθεί αυτό από το Δήμο αντί για τον εκμεταλλευτή του καταστήματος και εάν ναι ποιά είναι η διαδικασία και η συμφωνία που πρέπει να κάνει ο εκμεταλλευτής με το δήμο;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Συνάδελφοι,

 

κατάστημα έχει τακτοποιήσει το κομμάτι της πρασιάς αλλά παίρνει τμήμα και του πεζοδρομίου το οποίο δεν τακτοποιείται γιατί απ' ότι αντιλαμβάνομαι υπάγεται στην περ. α της παρ. 2 του άρθρου 2 του Ν. 4178/2013 (δημοτικός κοινόχρηστος χώρος). Υπάρχει τρόπος να τακτοποιηθεί αυτό από το Δήμο αντί για τον εκμεταλλευτή του καταστήματος και εάν ναι ποιά είναι η διαδικασία και η συμφωνία που πρέπει να κάνει ο εκμεταλλευτής με το δήμο;

αφενός νομίζω ότι δεν υπάρχει ρύθμιση για ρυμοτομούμενα, ούτε από το Δημόσιο.

οι ρυθμίσεις του Δημοσίου είναι για ΚΧ κλπ, αλλά πλην δρόμων νομίζω.

Αλλά σε κάθε περίπτωση, δεν νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει μαγαζί με αυτό το συνδυασμό ιδιοκτησίας.

Όπως είχαμε συζητήσει και με άλλους συναδέλφους στα περί αλλαγής χρήσης,

σύμφωνα με το τυπικό του καθεστώτος ως έχει, μπορείς να έχεις το μαγαζί μέσα από το ρυμοτομούμενο

χωρίς αυτό να το πειράξεις. Του κwlu δουλειές δηλαδή.

Μπορεί να διαχωρίσει το ρυμοτομούμενο με κάποιο χώρισμα και να κάνει το υπόλοιπο,

ή είναι το "πρόσωπό" του στο δρόμο;

Link to comment
Share on other sites

αν ήταν σε πλατεία η χώρο που μπορεί να ρυθμίσει ο Δήμος,

θα έπρεπε μετά να του το νοικιάζει με κανονική μίσθωση (όχι παραχώρηση για τραπεζοκαθίσματα)

γιατί είναι κλειστός χώρος και όχι υπαίθριος, έστω και στεγασμένος.

Και βέβαια προκύπτει το σοβαρό θέμα της στατικής εξάρτησης κλπ κλπ

καθώς και της αποζημίωσης για υπερκείμενα κλπ κλπ

Δύσκολα πράγματα

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε, φαντάσου το κατάστημα σαν δύο παράλληλες τοιχοποιίες οι οποίες ενώνονται παράγωνα. Η ένωσή τους είναι η πρόσοψη προς το δρόμο. Η γωνία λοιπόν που σχηματίζει η ένωση για κάποιο μικρό τμήμα στην άκρη "τρώει" από το πεζοδρόμιο. Και για να γίνει κατανοητό το "μικρό", σκέψου ότι μπορεί και απλά να το γκρεμίσει αυτό το τμήμα, χωρίς επέμβαση στο υφιστάμενο συρόμενο υαλοπέτασμα της προσόψεως. 
Ασχέτως από αυτό, από πού μπορώ να ενημερωθώ για τις ρυθμίσεις-τακτοποιήσεις που πραγματοποιούνται από τους Ο.Τ.Α. ;

Edited by Antiermitianos
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε, φαντάσου το κατάστημα σαν δύο παράλληλες τοιχοποιίες οι οποίες ενώνονται παράγωνα. Η ένωσή τους είναι η πρόσοψη προς το δρόμο. Η γωνία λοιπόν που σχηματίζει η ένωση για κάποιο μικρό τμήμα στην άκρη "τρώει" από το πεζοδρόμιο. Και για να γίνει κατανοητό το "μικρό", σκέψου ότι μπορεί και απλά να το γκρεμίσει αυτό το τμήμα, χωρίς επέμβαση στο υφιστάμενο συρόμενο υαλοπέτασμα της προσόψεως. 

Ασχέτως από αυτό, από πού μπορώ να ενημερωθώ για τις ρυθμίσεις-τακτοποιήσεις που πραγματοποιούνται από τους Ο.Τ.Α. ;

αφού είναι τόσο απλό μην μπεις στον κόπο να ασχοληθείς.

Αν πρέπει σώνει και καλά, δες πρώτα καλά τα επίμαχα άρθρα για δηλώσεις Δήμου / Δημοσίου,

να ξέρεις δηλαδή αν μπορεί να δηλωθεί και πως,

και μετά πήγαινε στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου να δεις τι σκέφτονται.

Αν κρίνω από το δικό μας Δήμο, λίγα πράγματα.

Πολλή μανούρα και πολύς χρόνος για μικρό αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα συνάδελφε. Μάλλον αναφέρεσε στην περ. α της παρ. 16 του άρθρου 23 του Ν. 4178:

"Στις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου υπάγονται αυθαίρετες κατασκευές, όπως ορίζονται στην παρ. 74 του άρθρου 2 και στο

 άρθρο 21 του ν. 4067/2012 (Α' 79), σε χώρους που έχουν παραχωρηθεί νομίμως, για συγκεκριμένη εμπορική εκμετάλλευση ή

 χρήση τραπεζοκαθισμάτων από φορείς του Δημοσίου και ΟΤΑ, κατά παρέκκλιση των διατάξεων της περίπτωσης α' της

 παραγράφου 2 του άρθρου 2 του παρόντος. Σε κάθε περίπτωση, εξαιρετικά, η αναστολή των διατάξεων του παρόντος ισχύει

 μόνο για δύο (2) έτη από την ημερομηνία υπαγωγής. Αυθαίρετες κατασκευές της παρούσας παραγράφου, για τις οποίες

 εκκρεμούν βεβαιωθέντα πρόστιμα στις Δ.Ο.Υ. ή υποθέσεις και έχουν απομακρυνθεί ή κατεδαφιστεί, υπάγονται αντίστοιχα στις

 διατάξεις του παρόντος νόμου. Για την υπαγωγή πέραν των απαιτούμενων δικαιολογητικών υποβάλλονται το μισθωτήριο

 συμβόλαιο και οι εγκριτικές πράξεις παραχώρησης της χρήσης."

 

Οπότε μάλλον πάμε για γκρέμισμα ή γαργάρα ( ; ) γιατί αφ' ενός μεν δεν έχει παραχωρηθεί για συγκεκριμένη εμπορική εκμετάλλευση ή χρήση τραπεζοκαθισμάτων, αφού το σκεπτικό είναι να τακτοποιηθεί για να εκδοθεί νέα άδεια λειτουργίας με νέα σχέδια με πλήρως τακτοποιημένο χώρο - στην υφισταμένη άδεια λειτουργίας εμφανίζεται εντελώς διαφορετική εικόνα από την πραγματική και κατόπιν μεταβιβάσεως ανέκυψε η απαίτηση εκδόσεως νέας άδειας λειτουργίας - και αφ' ετέρου δε η όποια τακτοποίηση έχει προσωρινό χαρακτήρα, τουλάχιστον όπως αναφέρεται στο ανωτέρο κείμενο αλλά και στις διευκρινίσεις επ' αυτού στην Εγκύκλιο 3. Δε βλέπω κάτι άλλο...

Όπως και να έχει σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και τη συνδρομή σου συνάδελφε apier.
Edited by Antiermitianos
Link to comment
Share on other sites

το έπιασες. Δεν έχει νόημα αυτή η φασαρία. Κοίτα να είσαι εντάξει στην κάτοψη του υγειονομικού και της πυροσβεστικής

(για να μην μπορούν να πιαστούν από κάπου να σε κολλήσουν)

και η γωνίτσα ας μείνει ρυμοτομούμενη. Άλλωστε, εσύ σφραγίζεις πλέον την ΒΚΧ και η πολεοδομία δεν μπορεί να σε κολλήσει.

Θα πρέπει εν μέρη να το πάρεις πάνω σου, με ΥΔ του ιδιοκτήτη βέβαια ότι δεν αξιώνει αποζημίωση κλπ  

Link to comment
Share on other sites

Σωστά. Αναφορικά με την Υ.Δ. δεν ξέρω τι περιεχόμενο θα μπορούσε να έχει και εάν πραγματικά θα έχει ισχύ. Επειδή το έψαξα και λίγο περισσότερο, νομίζω ότι υπάρχουν κενά στο σκεπτικό με τις προσωρινές κατασκευές και επίσης ενδέχεται να "μαγειρεύεται" το πράγμα από το Δήμο προκειμένου να το τακτοποιείς για 2 έτη και κατόπιν εφόσον εκπονηθεί η πρότυπη αρχιτεκτονική μελέτη του Δήμου να είναι τέτοια που να νομιμοποιούνται οι κατασκευές αυτές μετά την παρέλευση των 2 ετών. Εξάλλου υπάρχουν περιοχές όπου αρκετά διαδοχικά καταστήματα έχουν το ίδιο θέμα, οπότε πιθανολογώ ότι ο Δήμος, τελικώς, θα βρίσκει τον τρόπο.

Edited by Antiermitianos
Link to comment
Share on other sites

Σωστά. Αναφορικά με την Υ.Δ. δεν ξέρω τι περιεχόμενο θα μπορούσε να έχει και εάν πραγματικά θα έχει ισχύ. Επειδή το έψαξα και λίγο περισσότερο, νομίζω ότι υπάρχουν κενά στο σκεπτικό με τις προσωρινές κατασκευές και επίσης ενδέχεται να "μαγειρεύεται" το πράγμα από το Δήμο προκειμένου να το τακτοποιείς για 2 έτη και κατόπιν εφόσον εκπονηθεί η πρότυπη αρχιτεκτονική μελέτη του Δήμου να είναι τέτοια που να νομιμοποιούνται οι κατασκευές αυτές μετά την παρέλευση των 2 ετών. Εξάλλου υπάρχουν περιοχές όπου αρκετά διαδοχικά καταστήματα έχουν το ίδιο θέμα, οπότε μάλλον ο Δήμος θα βρίσκει τον τρόπο.

το βλέπω απίθανο ο Δήμος να κάνει το παραμικρό για τμήματα ιδιωτικών ακινήτων ρυμοτομούμενα στο δρόμο.

Σκέψου μόνο τις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης.

Άλλο οι "προσωρινές κατασκευές" (στέγαστρα κλπ) σε πλατείες κλπ ΚΧ.

Γι' αυτά όντως κινούνται και κάνουν ρυθμίσεις για να μπορούν να τα νοικιάζουν στα μαγαζιά

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.