banskoboy Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 12:06 μμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 12:06 μμ Καλά το επίπεδο γελοιότητας του αυτού του κράτους είναι μοναδικό. Σε λίγο θα ακούς μηχανικούς να λένε στον πελάτη ΄΄θα στο κάνω με ευρωκώδικες να σου βγεί και πιό φτηνό΄΄΄.. Ρε τι καραγκιοζιλίκια ειναι αυτά......
terry Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 12:21 μμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 12:21 μμ Βrasco, σε παρακαλω να τεκμηριωσεις τα λεγομενα σου. Διοτι δεν ισχυει "ο μηχανικος χρησιμοποιει οτι κανονισμος θελει, EN, BS, DIN", στο εξωτερικο.
Brasco Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 12:35 μμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 12:35 μμ (edited) Το "εξωτερικό" είναι κάτι πολύ γενικό. π.χ. σε κάποιες σκανδιναβικές χώρες (και όχι μόνο) δεν είναι νομοθετημένος σε ΦΕΚ κάποιος συγκεκριμένος αντισεισμικός σχεδιασμός. Μόλις βρω τεκμήρια θα τα ανεβάσω Edited June 6, 2014 at 12:35 μμ by Brasco
KF Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 03:25 μμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 03:25 μμ On 6/6/2014 at 12:03 ΜΜ, kan62 said: Δεν λέει κάπου για "ιδιοκτήτη" λέει για "κύριο του έργου"... Άλλο ο ιδιοκτήτης στην ανέγερση νέου κτηρίου, άλλο οι πολλοί συνιδιοκτήτες στην επισκευή/ενίσχυση πολυκατοικίας ... Άλλο ο παπάς της ενορίας στη νέα ενοριακή εκκλησία και άλλο ο φορέας ανέγερσης σχολικών κτηρίων ... Άλλο το Δημοτικό συμβούλιο και άλλο το συμβούλιο του εξωραϊστικού συλλόγου Κάτω Ραχούλας ... Η αλήθεια είναι ότι οι EC δε βολεύουν (νομικά εννοώ) στο πείραγμα της επιτάχυνσης του αντίστοιχου μετασεισμικού ΦΕΚ ώστε να προσαρμοστεί στα διατιθέμενα χρήματα ... Το είπα και πιό πάνω ... τελικά θα αποφασίσουν οι δικηγόροι και οι δικαστές για τον εφαρμοστέο κανονισμό ... Στο κάτω-κάτω γιατί δε ρώταγαν από πριν τον Καρατσώλη ; ή τον αντίστοιχό του στο Ανάπτυξης - Οικονομίας - ... ; Κυριος του εργου και ιδιοκτητης ειναι εννοιες που ταυτιζονται τοσο στον ιδιωτικο οσο και στο δημοσιο τομεα.
Manolis gon Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 03:34 μμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 03:34 μμ Ο Μισθωτής που εκδίδει άδεια (αφού υποθέτουμε ότι του δίνει το δικαίωμα το μισθωτήριο γιαυτό) είναι ιδιοκτήτης ή κύριος του έργου?
paktomenos Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 03:38 μμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 03:38 μμ Η ουσία είναι πως με αυτό το ΦΕΚ, απλά και ήσυχα: 1. Εγκαινιάζεται ουσιαστικά η εποχή των EC. Δεν υπάρχει πλέον το ισχύουν-δεν ισχύουν, κλπ. 2. Καταργούνται ουσιαστικά οι ΕΑΚ-ΕΚΩΣ κλπ, και διατηρούνται μόνο ως εξαίρεση για κτίρια αποκλειστικά από Ο.Σ., αφού για τα άλλα δεν μπορείς να πάρεις επιλεκτικά τις διατάξεις που θέλεις. Μεγάλη αλλαγή. 2
KF Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 03:43 μμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 03:43 μμ Με τον πελατη τι γινεται (κυριο του εργου);Εκει νομιζω θα εστιαστει το προβλημα. Ο μηχανικος προφανως κατι θα του προτεινει αλλα την υπευθυνη δηλωση θα την κανει ο πελατης. Απο εκει και περα;; Για να δουμε πως θα λειτουργησει στην πραξη.
nik Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 04:36 μμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 04:36 μμ On 6/6/2014 at 3:38 ΜΜ, paktomenos said: 2. Καταργούνται ουσιαστικά οι ΕΑΚ-ΕΚΩΣ κλπ, και διατηρούνται μόνο ως εξαίρεση για κτίρια αποκλειστικά από Ο.Σ., αφού για τα άλλα δεν μπορείς να πάρεις επιλεκτικά τις διατάξεις που θέλεις. Αυτό ισχύει σίγουρα ? Δηλαδή για μεταλλικά δεν μπορώ να πάρω κανονισμό φορτίσεων του 45 ή ΕC1 με ΕC3 και ΕΑΚ ? Δεν γίνεται να μπλέκουν δηλαδή μεταξύ τους οι κανονισμοί ?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 04:50 μμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 04:50 μμ (edited) Διάβασα προσεκτικά την ολιγόλογη και σαφή ΚΥΑ και δεν κατάλαβα που υπάρχει το πρόβλημα. Περνάμε επιτέλους στην εποχή της παράλληλης εφαρμογής εθνικών και ευρωπαϊκών προτύπων. Η οποία είναι ένα ενδιάμεσο στάδιο πριν την οριστική μετάβαση: Η πολιτεία δεν πρόκειται να συνεχίσει να αναπτύσσει παράλληλα δύο κανονιστικά πλαίσια. Προφανώς οι ΕΑΚ - ΕΚΩΣ - ΚΑΝΕΠΕ δεν θα ξανά ενημερωθούν, και θα περιπέσουν σε αχρηστία καθώς τα ευρωπαϊκά πρότυπα θα συνεχίσουν να ενημερώνονται. Κανονικά, θα πρέπει εντός λίγων ετών να απαγορευτεί η χρήση τους. Απλά αυτό έπρεπε να είχε συμβεί πριν 10 χρόνια, και να μην σπαταληθούν εθνικοί πόροι στην ανάπτυξη νέων, θνησιγενών εθνικών κανονισμών. Θυμίζω ότι μεταφράσεις των ΕΚ έχουμε από τις αρχές της δεκαετίας του 90', τελικές επίσημες μεταφράσεις έχουμε από το 2008. Το σκάνδαλο είναι ότι ενώ από το '90 είχε προδιαγραφεί η πορεία των πραγμάτων, κι ενώ εδαπανώντο χρήματα σε μεταφράσεις και σύνταξη εθνικών προσαρτημάτων, συνέχισαν να δαπανώνται χρήματα και για την ανάπτυξη εθνικών κανονισμών. Φυσικά, με το περίεργο επιχείρημα ότι εμείς ξέρουμε καλύτερα από σεισμούς και μπετά από αυτούς που... τρώγαν βελανίδια... Όσο για τον κύριο του έργου και τον μηχανικό: Δεν επιλέγουν στάθμη επιτελεστικότητας. Επιλέγουν κανονιστικό πλαίσιο, μεταξύ δύο απολύτως ισοδύναμων -νομικά- κανονιστικών πλαισίων. Επίσης, τεχνικά, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι κάποιο από τα δύο πλαίσια υστερεί ως προς την επιτυγχανόμενη ασφάλεια. Δεν υπάρχει κανένα θέμα λοιπόν. Δεν χρειάζονται υπεύθυνες δηλώσεις, ούτε ανάληψη ευθύνης. Edited June 6, 2014 at 04:58 μμ by AlexisPap 4
Faethon11 Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 04:58 μμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2014 at 04:58 μμ (edited) Συμφωνώ απολύτως με AlexisPap Και μια ερώτηση, γιατί δεν είδα να γράφει κάτι σχετικό το ΦΕΚ On 6/6/2014 at 3:43 ΜΜ, KF said: Ο μηχανικος προφανως κατι θα του προτεινει αλλα την υπευθυνη δηλωση θα την κανει ο πελατης. Σε ποια ΥΔ αναφέρεσαι συνάδελφε; edit. γράφαμε μαζί με AlexisPap!!!! Edited June 6, 2014 at 04:59 μμ by Faethon11
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα