annats Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2014 Καλησπέρα, Τα αυθαίρετα ακίνητα που ανήκουν σε ΟΤΑ ποιος μπορεί να τα δηλώσει: (α) ιδιώτης μηχανικός (β) μηχανικός - υπάλληλος στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου ή (γ)Μηχανικός που εργάζεται με σύμβαση έργου στον ΟΤΑ (έχει μπλοκάκι - κωδικούς για το σύστημα του ΤΕΕ); Αναφέρεται κάποια εγκύκλιος σχετικά με αυτό; Επιπλέον ποια υπηρεσία είναι υπεύθυνη στους ΟΤΑ να ελέγξει εάν τα ακίνητα είναι αυθαίρετα ή όχι; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2014 ο Δημος εκπροσωπουμενος απο αυτον που θα ορισει με αποφαση του το ΔΣ... Η υπηρεσια που θα ενδιαφερθει θα πρεπει να ειναι η οικονομικη υπηρεσια, που ειναι υπευθυνη για την περιουσια του Δημου, Link to comment Share on other sites More sharing options...
apier Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2014 ο Δήμος δικαιούται να αναθέσει σε ιδιώτη μηχανικό ρύθμιση 4178, αρκεί να τηρούνται τα όρια αναθέσεων, διαγωνισμών κλπ. Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες μου, δεν έχουν επηρεαστεί ουσιαστικά από το νέο Νόμο, και εξακολουθεί να ισχύει το 209 του κώδικα (30% του Α' τάξης) Προσοχή στην προεκτίμηση (προσοχή και στον πάρεδρο όπου υπάρχει, γιατί αν ανατεθούν 10 ρυθμίσεις για παράδειγμα, μπορεί και να γυρίσει να πει "γιατί δεν τις μαζέψατε όλες μαζί να γίνει διαγωνισμός να πάρετε έκπτωση;" ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
annats Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2014 Εάν ο δήμος δεν θέλει να κάνει ανάθεση σε ιδιώτη, έχει τη δυνατότητα να κάνει τη δήλωση κάποιος υπάλληλος της τεχνικής υπηρεσίας; Ή οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν μπορούν να έχουν κωδικούς για το σύστημα των αυθαιρέτων κτλ; και πάλι ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Γνωρίζει τελικά κάποιος τι ισχύει με τα δικαιολογητικά ? 1) Τεχνική έκθεση. Οκ, προφανές και κατανοητό. 2) Τοπογραφικό διάγραμμα. Εκεί τι γίνεται ? Αν υπάρχει οικοδομική άδεια χρησιμοποιώ της άδειας ? Χρειάζεται και ΕΓΣΑ ? Αν είναι με οικοδομική άδεια βάσει του άρθρου 11 δεν χρειάζεται νέο τοπογραφικό. Χρειάζεται κάτι άλλο ? Μηχανολογικά ή Στατικά τι γίνεται ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kakos_lykos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Εάν ο δήμος δεν θέλει να κάνει ανάθεση σε ιδιώτη, έχει τη δυνατότητα να κάνει τη δήλωση κάποιος υπάλληλος της τεχνικής υπηρεσίας; Ή οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν μπορούν να έχουν κωδικούς για το σύστημα των αυθαιρέτων κτλ; και πάλι ευχαριστώ. Μπορεί να τα δηλώσει και ο Δημόσιος Υπάλληλος , αλλά απαιτείται έγκριση από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο. (Εγώ βέβαια το θεωρώ υπερβολικό , αλλά αυτό μου είπαν παλαιότερα από το ΤΕΕ) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
apier Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 και γιατί να μην το αναθέσει σε ιδιώτη με κάποια συμβολική αμοιβή και να τελειώνει η υπόθεση; (και να τα βρούνε αλλιώς με το Δήμο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
christoller Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 Καλησπέρα,έχω την εξής περίπτωση : To 2003 Δήμος παραχώρησε έκταση 1600 τ.μ.τμήματος χερσολίβαδου αγροκτήματος στην εκκλησία (σε συγκεκριμένη ενορία) για την έκδοση οικοδομικής αδείας και την ανέγερση Ιερού Ναού. Τελικά η ενορία δεν έβγαλε οικοδομική αδεία κι έχτισε παράνομα τον Ιερό Ναό. Τώρα η ενορία θέλει να τακτοποιήσει την εκκλησία.Απ την στιγμή που υπάρχει το παραχωρητήριο, μπορεί την αίτηση να την κάνει η ενορία ? , ( βάζοντας όμως σαν ιδιοκτήτη τον Δήμο. ) ή πρέπει να γίνει απ τον Δήμο ? τι πιστέυετε ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stesta Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 Καλησπέρα,έχω την εξής περίπτωση : To 2003 Δήμος παραχώρησε έκταση 1600 τ.μ.τμήματος χερσολίβαδου αγροκτήματος στην εκκλησία (σε συγκεκριμένη ενορία) για την έκδοση οικοδομικής αδείας και την ανέγερση Ιερού Ναού. Τελικά η ενορία δεν έβγαλε οικοδομική αδεία κι έχτισε παράνομα τον Ιερό Ναό. Τώρα η ενορία θέλει να τακτοποιήσει την εκκλησία. Απ την στιγμή που υπάρχει το παραχωρητήριο, μπορεί την αίτηση να την κάνει η ενορία ? , ( βάζοντας όμως σαν ιδιοκτήτη τον Δήμο. ) ή πρέπει να γίνει απ τον Δήμο ? τι πιστέυετε ? Εφόσον έχει πλήρη κυριότητα του αγροτεμαχίου ο Ιερός Ναός, την αίτηση θα την κάνει ο Ιερός Ναός (χωρίς παράβολο). Αν το αγροτεμάχιο ανήκει στον Δήμο θα την κάνει ο Δήμος, ως ΟΤΑ χωρίς ιδιόχρηση (μόνον παράβολο και ανταποδοτικό τέλος). Δεν θα μεταβιβαστεί μετά στον Ιερό Ναό??? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 Εφόσον έχει πλήρη κυριότητα του αγροτεμαχίου ο Ιερός Ναός, την αίτηση θα την κάνει ο Ιερός Ναός (χωρίς παράβολο). Αν το αγροτεμάχιο ανήκει στον Δήμο θα την κάνει ο Δήμος, ως ΟΤΑ χωρίς ιδιόχρηση (μόνον παράβολο και ανταποδοτικό τέλος). Δεν θα μεταβιβαστεί μετά στον Ιερό Ναό??? σωστα και μαλλον, αφου εχει γινει η μεταβιβαση, για την πρωτη περιπτωση προκειται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα