Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

1. εισαι οκ

 

2. αφου οι ΘΣΑ του 1221 ειναι στην πυλωτη και η θεση του πελατη στον ακαλυπτο..όμοιως οκ...

Δημοσιεύτηκε

Ετσι αναγραφει το ΔΚ

2 ΘΣΑ που καλυπτονται στην πυλωτη. Οχι στον ακαλυπτο.

Και το σχεδιο της πυλωτης που εχω χωραει ανετα 2 ΘΣΑ διπλα διπλα, ενω ο ακαλυπτος εχει πολυ ακανονιστο σχημα.

Ασχετα αν στην πραγματικοτητα η εισοδος μεγαλωσε και μπροστα φυτεψαν παρτερια με αποτελεσμα να ακυρωθει η θεωρητικη ΘΣΑ ενω διπλα της ο χωρος εμεινε κενος για να περνανε τα αμαξια στον ακαλυπτο πισω.

 

Και, στην τελικη, αν δεν εχει διαγραμμιστει και οριοθετηθει επαρκως η θεση, πως να ισχυριστεις οτι αλλαξε η χωροθετηση?

Οριστε, μεσα στα παρτερια ειναι η θεση μου, τα παταω καθε φορα που παρκαρω...

Ο συμβολαιογραφος χαζος δεν ειναι να αλλαξει τη χωροθετηση απο την ΟΑ, απλα συμπληρωνει με τις εξτρα θεσεις που προκυπτουν.

Τωρα το που παρκαρει ο καθενας ειναι αλλο ζητημα, αν δεν υπαρχει καποια ΜΟΝΙΜΗ κατασκευη στην υποχρεωτιθκη ΘΣΑ της ΟΑ, θεωρητικα παντα εκει βρισκεται, ακλονητη...

Δημοσιεύτηκε

πρωτα πρωτα σε ενδιαφερουν μονον οι θεσεις τοι 1221...αν  αυτες εχουν αλλαξει......απλα  σε όποιους  ανηκουν...ειναι δικο  τους προβλημα

 

για τις αλλες θεσεις,  ενιοτε  οι διαγραμμισεις δεν τηρουνται  διοτι

ναι μεν

συχνα εχουμε καποια  σχεδια που δειχνουν τις θεσεις, αλλα για λογους πρακτικους  οι ενοικοι τα σταθμευουν οπως εχουν συμφωνησει..

 

δλδ, η μεν  θεση ειναι με βαση τα σχεδια "εκει" δεν την πειραξε κανενας...απλα -στην πραξη- μετατοπισθηκαν για να μην χτυπανε τον γωνιακο καθε φορα που μπαινοβγαινουν...

Δημοσιεύτηκε

Ναι αλλα αυτο καλλιστα μπορει να ισχυει και για τις 1221 θεσεις.

Δηλαδη στα σχεδια να βρισκονται χωροθετημενες σε ενα Χ σημειο και στην πραξη να εχουν μετατοπιστει σε ενα αλλο παραδιπλα για τους ιδιους λογους που ανεφερες.

Δηλαδη αν θεωρητικα, πελατης μου ειχε θεση σταθμευσης απο τις υποχρεωτικες της ΟΑ και την εβρισκα διαγραμμισμενη (η με το αμαξι παρκαρισμενο ενα μετρο παραπερα) θα επρεπε να "τιμωρηθει" με 500€ προστιμο?

Ανοικτος χωρος ειναι, η διαγραμμιση δεν ειναι κατι σταθερο.

 

Να μου πεις οτι μετατοπιστηκε το κτηριο και ετσι πλεον παταει σε καποια υποχρεωτικη ΘΣΑ να το καταλαβω, αλλα στον αερα τι να τακτοποιησεις, αν ο χωρος της ΘΣΑ ειναι διαθεσιμος, απλα απο συνηθεια η για οποιοδηποτε αλλο λογο εχει παρκαρει καπου αλλου η καπως αλλιως, φερ ειπειν πιο διαγωνια...?

 

Διαβαζα πιο πανω ενας συναδελφος αναρωτιοταν αν επρεπε να τακτοποιησει ως διαφορετικη χωροθετηση ΘΣΑ επειδη διαγραμμιστηκε πιο λοξα και φαινεται να παταει λιγο τη διπλανη!

Σοβαρα μιλαμε? Παρτε πισσα, βαψτε τη διαγραμμιση και επαναδιαγραμμιστε εκ νεου...

Μην τρελαθουμε τελειως...

Δημοσιεύτηκε

δεν θυμαμαι καποια τετοια συζητηση

 

τεσπα

αυτο που εξεταζουμε ειναι αν οι ΘΣΑ της αδειας εχουν μεταβιβασθει  με τις ιδιες διαστασεις   κατα την συνταξη του συμβολαιου..

 

πισσα...κιμωλια...ή αλλου ειδους διαγραμμμιση με  σκοπο την διευκολυνση.

δεν αποτελει αυθαιρεσια..

 

παμε για άλλα

Δημοσιεύτηκε (edited)

ΜΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

Σε οικόπεδο έχουν κτιστεί δύο κτίρια, ένα γραφείων-καταστημάτων και ένα κατοικιών. Όλες οι υποχρεωτικές θέσεις στάθμευσης (33) δεσμεύτηκαν στην πυλωτή του κτιρίου κατοικιών, αλλά δεν δείχνονται στην αρχιτεκτονική κάτοψη πυλωτής, παρά μόνο στην κάτοψη του συμβολαίου δέσμευσης και σαν αριθμός (υπολογισμός) στο διάγραμμα κάλυψης. Στην σύσταση φαίνονται μόνο 18 ανοικτές θέσεις, οι οποίες και πραγματοποιήθηκαν και αποτελούν παρακολουθήματα των διαμερισμάτων. Πώς τακτοποιείται η αυθαιρεσία?????

Επισυνάπτω τμήμα της πυλωτής από την πράξη garage.

post-94467-0-99959100-1433089207_thumb.jpg

Edited by elka12
Δημοσιεύτηκε (edited)

αν  εχεις μεταγεγραμμενη συμβολαιογραφικη πραξη δεσμευσης ΘΣΑ  για   "33"  υποχρεωτικες θεσεις,

με βαση αυτη την δηλωση εκδοθηκε  η αδεια...

 

Δεν μπορει στη  συνεχεια  να  εγιναν   μονον  οι   "18".....

 

ξαναδες τα συμβολαια..

 

τεσπα

εάν, αυτες οι "18", οι οποιες   εχουν δοθει σαν παρακολουθηματα , εχουν δοθει με βαση τα σχεδια ...δεν εχεις προβλημα, ως προς καθε διαμερισμα και  το παρακολουθημά  του.

 

 

απλα ψαχνεις   σε  ποιόν  ανηκουν   οι υπολοιπες...και την  χρηση τους...δια τα  "περαιτερω"

Edited by dimitris GM
Δημοσιεύτηκε (edited)

Όπως φαίνεται στο σχέδιο που είχα επισυνάψει δεν ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθούν όλες οι απαιτούμενες θέσεις, γιατί ήταν χωρίς προδιαγραφές. Έτσι δημιουργήθηκαν μόνο 18, οι οποίες είναι διαφορετικές από της άδειας.

Edited by elka12
Δημοσιεύτηκε (edited)

δλδ εδειξαν  33 ΘΣΑ με διαστασεις 1,30Χ4...και μετα τις εκαναν 2,10Χ4,50  οπως  επρεπε

 

Αυτο σημαινει οτι  "καποιος"    δεν ηλεγξε τις θεσεις αυτες και τις ενεκρινε ως προς τις διαστασεις τους ...και εκδοθηκε η αδεια...

 

Αρα εχεις μεν διαφορετικη χωροθετηση ως προς το οτι καθε "δυο"   εγιναν  σε "μια"..

αλλά.... .υποτιθεται οτι μιλαμε για νομιμες  κατα εμβαδον ΘΣΑ...οχι για ΘΣΜ [ θεσεις σταθμευσης μοτοποδηλατου...].....

Τωρα, πώς θα πας να πεις ..."ειχα δειξει 33 ΘΣΑ...λίγο "στενες" και μετα τις .."φαρδυνα"   και τις εκανα "18¨...τι  να σου πώ...

 

[όπως  και  για την αδεια δεν θα πω τπτ...]

Edited by dimitris GM
Δημοσιεύτηκε (edited)
elka12

Aν ισχύει αυτό που λες με διαφορετική χωροθέτηση θα πας παρ 11 άρθρο 23. Φυσικά δεν μπορείς να κρίνεις το σύννομο της Ο.Α η οποία είναι ευάλωτη ανά πάσα ώρα για ανάκληση. Το πως πέρασε μια τέτοια άδεια και κανείς δεν πρόσεξε τους βασικούς κανόνες για πλάτη διαδρόμων και ελιγμών αυτό είναι όντως πολύ περίεργο ζήτημα.

Edited by Pavlos33

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.