ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 Η δραστική απλοποίηση των αδειοδοτήσεων των επιχειρήσεων, η ενίσχυση του προγράμματος «Εξοικονόμηση Κατ” Οίκον» και η ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης με την ηπειρωτική χώρα, η οποία θα προχωρήσει με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), αποφασίστηκαν την Δευτέρα έπειτα από σύσκεψη μεταξύ των υπουργείων Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος. Ειδικότερα, όπως τόνισαν οι ο υπουργοί Ανάπτυξης, κ. Κωστής Χατζηδάκης και Περιβάλλοντος, κ. Γιάννης Μανιάτης, θα αντιμετωπιστεί με δραστικό τρόπο το ζήτημα των περιβαλλοντικών αδειοδοτήσεων, μέσα από μία μεταρρύθμιση, που θα έχει ως στόχο να μειωθούν οι περιβαλλοντικές άδειες από 23.000 (2011) σε λιγότερες από 2.000 – 3.000, δηλαδή στις απολύτως απαραίτητες. Επίσης, το ΥΠΕΚΑ απεντάσσει ανώριμα έργα από το ΕΣΠΑ και τα μεταθέτει για την επόμενη περίοδο για να ενισχυθεί το πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον», προκειμένου, να πέσουν 200 εκατ. ευρω. στη αγορά και να ενισχυθεί η οικοδομική δραστηριότητα. Ήδη, οι αιτήσεις έχουν ξεπεράσει τις 40.000, οι οποίες τελούν εν αναμονή χρηματοδότησης. Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε 600 εκατ. Ευρώ. «Μας ενδιαφέρει το πρόγραμμα αυτό να πάει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δεν μας ενδιαφέρει απλά και μόνο να απορροφηθούν τα κονδύλια, που θα απορροφηθούν πράγματι μέχρι το τέλος του 2015 βάσει των προβλέψεων των Κοινοτικών Κανονισμών. Μας ενδιαφέρει να πέσει χρήμα στην αγορά τώρα» δήλωσε ο κ. Χατζηδάκης και τόνισε ότι θα συσταθεί κοινή ομάδα εργασίας σε επίπεδο γενικών γραμματέων για να επιταχυνθεί το εγχείρημα. Επίσης, όπως τονίστηκε, προχωρεί το πρόγραμμα του ΑΔΜΗΕ για τη διασύνδεση των Κυκλάδων, ενώ αποφασίστηκε η ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης, έπειτα από σχετική εντολή του πρωθυπουργού. Η χρηματοδότηση θα έρθει από το επόμενο κοινοτικό πακέτο και θα διερευνηθεί η δυνατότητα εκτέλεσης του έργου με ΣΔΙΤ. Σημειωτέον ότι η ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης, η οποία συζητείται εδώ και περίπου 25 χρόνια, εντάχθηκε στα διευρωπαϊκά δίκτυα και θα αποτελέσει τμήμα της ηλεκτρικής διασύνδεσης Ισραήλ – Κύπρος – Κρήτη – ηπειρωτική Ελλάδς, ενός διεθνούς πρότζεκτ, συνολικού προϋπολογισμού 3,5 δις. ευρώ. Η ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης, θα έχει προυπολογισμό 750-800 εκατ. ευρώ, διαθέτει μελετητική ωρίμανση και μπορεί να εκτελεστεί τα επόμενα πέντε-έξι χρόνια. Η πηγή χρηματοδότησης του όμως δεν έχει ακόμη βρεθεί, αν και ένα μέρος θα καλυφθεί από κοινοτικούς πόρους, ενώ θα ζητηθεί και η συνδρομή του ιδιωτικού τομέα. Η απόσβεση μπορεί να έρθει σε 3-4 χρόνια, είπε ο κ. Μανιάτης. Μάλιστα, ίσως και του χρόνου να καταστεί δυνατόν να δημοπρατηθούν οι μελέτες του έργου και μελετώνται δυο εναλλακτικές οδεύσεις είτε προς την Πελοπόννησο είτε προς την Αττική.»Ενδιαφέρον ιδιωτών επενδυτών υπάρχει» είπε. Παράλληλα, την 1η Οκτωβρίου θα κατατεθούν οι προσφορές για την ηλεκτρική διασύνδεση των Κυκλάδων, προϋπολογισμού 240 εκατ., που μπορεί να ολοκληρωθεί σε 2 με 2,5 χρόνια. Πηγή: Energy Online.gr - http://www.energyonline.gr/?p=22675 Click here to view the είδηση
imhotep Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 για να δούμε.. θα το δώσουν κι αυτό στη Siemens ??? βλ. προηγούμενα http://www.inews.gr/239/apokleismos-tis-ellinika-kalodia-apo-to-diagonismo-admie---dypm.htm
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 Μπα δεν θα είναι τόσο εύκολα τα πράγματα για τη σιμενς γιατί ο Μυτηλινεος με την ΑΒΒ έχουν πατήσει γερά το πόδι τους στο μεγάλο νησί. Αλλά αυτή τη κουβέντα περί διασύνδεσης την ακούμε εδώ και 30 χρόνια οι δυσκολίες που έχουν να ξεπεράσουν είναι αρκετές για παράδειγμα , το ποιο κοντινό σημείο της Κρήτης με την ηπειρώτικη Ελλάδα είναι από τη δυτική πλευρά του νησιού με την Πελοπόννησο, μόλις στα 50 ναυτικά μίλια, αλλά εκεί υπάρχει το μεγάλο ρήγμα των Κυθήρων όπου το 2006 έδωσε το μεγάλο σεισμό των 6,9. Μια άλλη σκέψη είναι η διασύνδεση του νησιού να γίνει από το Σούνιο κ κάπου μεταξύ Χανίων Ρεθύμνης, έτσι μπορεί αποφεύγουν το ρήγμα αλλά η απόσταση 3πλασιαζεται (140 ναυτικά μίλια) Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν μαθαίνουμε από την ιστορία, πρέπει να πάθουμε ένα γερό πατατράκ να έχουμε ένα διεθνή διασυρμό κ χλευασμό από τα παγκόσμια ΜΜΕ για να αρχίσουμε να κουβεντιάζουμε ( ) για την αναβάθμιση των τεχνικών μας υποδομών, κ αναφέρομαι στο μεγάλο μπλακ αουτ της Σαντορίνης , τώρα λοιπόν μας λένε ότι πρέπει να διασυνδεθούν οι Κυκλάδες με το ηπειρώτικο σύστημα , μα αυτό θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ κ αρκετά χρόνια. Ε, δεν μπορείς ρε φίλε (κράτος) να αφήνεις στην τύχη του έναν από τους ποιο διάσημους τουριστικούς προορισμούς του κόσμου , ε δεν μπορείς να ζητάς το 2% επί των ακαθαρίστων από τις τουριστικές επιχειρήσεις κ να τις αφήνεις χωρίς ,νερό , (όλα τα νησιά μας έχουν σοβαρό πρόβλημα υδροδότησης που γίνεται εντονότερο τους καλοκαιρινούς μήνες ) δρόμους ( δείτε τι εστί ΒΟΑΚ) κλπ...... ΕΛΕΟΣ!!!!!!
slalom Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 Αν ειναι βλακες και πινουν τρεχουν και σκοτώνονται δε φταίει ο ΒΟΑΚ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα