svaios Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 γιατι να δωσεις κυλιση στο ζευκτο, οταν απο κατω εχεις μεταλλικο υποστυλωμα και θα συμπαρασυρεται και αυτο με το ζευκτο σου? αυτο θα το εκανες οταν θα ειχες εδραση σε ενα περιμετρικο δοκαρι οπλισμενου σκυροδεματος, δηλαδη αλλο υλικο με αλλες ιδιοτητες και αντοχες. 1
george24 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 Οι οπές στην έδραση θα είναι οβάλ. Επομένως το ζευκτό θα έχει κάποια ελευθερία κίνησης. Σίγουρα για να πραγματοποιηθεί μια κύλιση κατασκευαστικά είναι δύσκολο αλλά νομίζω πως μια σύνδεση με οβάλ οπές μπορεί να προσομοιωθεί σαν κύλιση.
svaios Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 ok. δεν το εχω δοκιμασει ποτε πανω σε μεταλλικο στυλο και δεν ξερω πως γινεται. συνηθως ομως κανω αλλο τυπου μοντελοποιηση, σηκωνω το υποστυλωμα ως το ανω πελμα του ζευκτου και αντι για ακραιο ορθωστατη (που συνηθως ειναι προβληματικος) εχω το υποστυλωμα. σε λιγω ανεβαζω εικονα με σχεδιο για να δεις πως το κανω. απο οτι εχω παρατηρησει ειναι ευνοηκοτερο απο απλη εδραση του ζευκτου πανω σε υποστυλωμα.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 Με οβάλ όπως λες τρύπες στην σύνδεση του κάτω πέλματος με το υποστύλωμα. Κάνε το για δοκιμή. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα 1) Καθαρή λειτουργία αμφιέριστης δοκού στο ζευκτό, οπότε μείωση των εντατικών μεγεθών (ροπών) από G+S στο υποστύλωμα και στην θεμελίωση, αλλά 2) Άυξηση των ροπών από πλευρικό άνεμο στα υποστυλώματα και στην θεμελίωση (πλέον θα έχεις τριγωνικό διάγραμμα ροπών στους στύλους - διάγραμμα προβόλου.) και 3) Μείωση της υπερστατικότητας του φορέα. Κάνε δοκιμές και ότι σε βολεύει. Σε μεγάλα ανοίγματα που έχεις μεγάλες ροπές στις κλασικές συνδέσεις δοκού υποστυλώματος είναι ευεργετικό. Σε μικρά δεν έχεις μεγάλο όφελος svaios λέμε για κύλιση μόνο στις 2 ενώσεις του κάτω πέλματος με τα υποστυλώματα Όπως αυτό
svaios Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 ενταξη , αλλα αν βαλεις κυλιση εκει, στο ινσταντ για παρδειγμα σου λεει οτι το μαντελο ειναι ασταθες , γραφει error και δεν λυνει
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 κάτι κάνεις λάθος. Ξεκίνα από 2D
svaios Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2008 οκ.δεν ειχα δει το σχεδιο, με το δικο σου μοντελο δεν υπαρχει προβλημα. αλλα ετσι που εχεις κυλιση? εκει ειναι εντελως ελευθερο, ενας τροπος να ξεγελαστει ειναι το κενο που εχεις να το "γεφυρωσεις" με μια πολη μικρη ραβδο πχ. Φ12, φανταζομαι τοτε θα λειτουργισει ως κιλιση το κατω πελμα και θα σου μεταφερει κ εντατικα μεγεθει στο υποστυλωμα
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2008 το έχω δείξει ενδεικτικά. Συνεχίζεις την ράβδο και βάζεις οβάλ τρύπα στην σύνδεση
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα