apier Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 apier, εγώ θα το αντιμετώπιζα σα να ξεκινούσα από το μηδέν! Και στην πορεία θα φανεί ποια στοιχεία είναι οκ και σε ποια χρειάζεται να συμπλήρωση-διόρθωση. κι εγώ αυτό υποστηρίζω, αλλά είμαι ικτρή μειοψηφία. Οι περισσότεροι συνάδελφοι λένε ΟΚ μην αλλάζετε τίποτα, οπότε ο πελάτης γίνεται λίγο απαιτητικός, δεδομένης και της γενικότερης οικονομικής κατάστασης και του χαμού που γίνεται με τους νόμους αυθαιρέτων. Κανείς δεν θέλει να ακούσει δυσάρεστα νέα. Α ρε Σαβόπουλε, πόσο μπροστά είσαι! "Άγγελος εξάγγελος μας ήρθε από μακριά, γερμένος πάνω σ' ένα δεκανίκι. Δεν ήξερε καθόλου μα καθόλου να μιλά, και είχε γλώσα μόνο για να γλύφει. Τα νέα που μας έφερε ήταν όλα μια ψευτιά, μ' ακούγονταν ευχάριστα στ' αυτιά μας. ... Αφού δεν είχε νέα ευχάριστα να πει, καλύτερα να μην μας πει κανένα!"
Thodoris4 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2013 (edited) αυτό το "όλα καλά" με προβληματίζει. Αν για παράδειγμα έχει παλαιότητα σε μία αλλαγή χρήσης που δεν αποδυκνείεται με α/φ, και θεωρητικά θα έπρεπε να πάει με 1.1.04 αν έχει σντελεστές προσαύξησης υπολογισμένους επί του συνόλου της αδείας και όχι επί του ιδανικού μεριδίου, αν, αν, αν, ... Εγώ καλύπτομαι να δώσω βεβαίωση; (και αντίστροφα, κινδυνεύω από μία τέτοια δικιά μου δήλωση που θα ελέγξει κάποιος συνάδελφος; ) Δε νομίζω ότι είναι στην αρμοδιότητά μας να ελέγξουμε τον τρόπο που υπολογίστηκε ένα πρόστιμο προκειμένου να δώσουμε βεβαίωση, παρά μόνο να ελέγξουμε αν είναι οριστικά ρυθμισμένοι οι αυθαίρετοι χώροι και αν έχουν δηλωθεί/ αποτυπωθεί σωστά οι αυθαίρετες κατασκευές. Το πρόστιμο είναι υπόλογος ο μηχανικός που έχει κάνει την δήλωση του 4014 ή του 4178 με μεταφορά στην προκειμένη περίπτωση. Μιλάμε για ακίνητο που είναι ρυθμισμένο με τον 4014 από έναν μηχανικό, ο ίδιος κάνει τη μεταφορά και την οριστικοποιεί και εσένα ο ιδιοκτήτης σου φέρνει την υπαγωγη για να βγάλεις βεβαίωση. Αν εκπροσωπείς τον πελάτη για να ελέγξεις τη δουλειά του μηχανικού ως προς την ορθότητά του, είναι άλλο θέμα. Edited Νοέμβριος 21 , 2013 by Thodoris4 1
Christos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2013 Περίπτωση ρετιρέ, με κλειστό Η/Υ και κλείσιμο δώματος στην ταράτσα. Τακτοποίησε με 4014 με άλλο μηχανικό τον Η/Υ αλλά όχι το δώμα καθότι κοινόχρηστο και δε τα έβρισκε με την έτερη ιδιοκτήτρια (δύο είναι όλοι κι όλοι) Σήμερα λοιπόν που τα έχει βρει, μου ζητά να τακτοποιήσω τα 20 τ.μ. του δώματος στην ταράτσα έχοντας την έγγραφη συναινεση της συνιδιοκτήτριας. Η ερώτηση είναι: μπορώ να ανοίξω νέα καρτέλα σα να μη συμβαίνει τίποτα και να τακτοποιήσω το δώμα (όπως π.χ. θα έκανα άφοβα αν είχε γίνει τακτοποίηση με 3843); Ή μήπως εμπλέκεται η προηγούμενη δήλωση, οπότε πρέπει να γίνει παραίτηση του προηγούμενου μηχανικού και στη υπάρχουσα καρτέλα να προσθέσω το δώμα; Βασικά το 2ο είναι σίγουρα κατ' εμέ σωστό, η ερώτηση είναι αν και το πρώτο θα ήταν σωστό ή χαντακώνεται ο προηγούμενος μηχανικός. Κάποια γνώμη; Anyone?
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2013 Πρέπει ν' ακολουθηθεί η νόμιμη προβλεπόμενη διαδικασία παραίτησης του πρώτου μηχανικού και ανάληψης της δήλωσης 4178 από εσένα.
Christos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2013 Άρα μόνο το 2ο σενάριο. Σε ευχαριστώ πολύ.
mkt Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2013 Να ρωτήσω κάτι εάν γνωρίζετε. σε μεταφορά δήλωσης από άλλο μηχανικό, χωρίς ανεβασμένα αρχεία, υπάρχει περίπτωση να ζητηθούν αμοιβή μηχανικού και πληρωμή ΤΣΜΕΔΕ για τον 4014; ή μόνο ότι κοπεί για τον καινούριο νόμο;
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 (edited) Δήλωση 4014 που πληρώνεται το πρόστιμο αυτής με δόσεις. Έχουν ανέβει κάποια έγγραφα, κάποια σχέδια και κάποια οικονομικά παραστατικά από το διαχειριστή μηχανικό αυτής. Όχι όμως όλα!!!! Ο διαχειριστής μηχανικός αυτής παραιτείται νόμιμα ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία μέσω ΤΕΕ. Ο ουσιαστικός λόγος της παραίτησής του είναι ότι, ζήτησε "αμοιβή μεταφοράς" 600 ευρώ..... Αναλαμβάνει τη δήλωση αυτή και τη μεταφορά της στον 4178 νέος διαχειριστής μηχανικός. Ο ουσιαστικός λόγος της ανάληψης της συγκεκριμένης δήλωσης είναι ότι, ζήτησε αμοιβή 400 ευρώ..... Την μεταφέρει στον 4178 κ.λπ. Ερώτημα 1ο: Αποποιείται οποιασδήποτε ευθύνης ο πρώτος μηχανικός με την παραίτησή του;;;;;; Ερώτημα 2ο: Tα ήδη ανεβασμένα στο σύστημα αρχεία του θα χρησιμοποιηθούν;;;;;; Ερώτημα 3ο: Αν ναι, χωρίς την έγκρισή του;;;;; Kι αν είναι λάθος;;;; Ερώτημα 4ο: Αν όχι, τότε ποιός θα τα ακυρώσει (διαγράψει) από το σύστημα;;;;; Ερώτημα 5ο: Κι αν τα ακυρώσει ο νέος μηχανικός, τότε αυτός θα πρέπει να κάνει καινούργια;;;;;; Όλα από την αρχή;;;;;; Ερώτημα 6ο: Σε περίπτωση "νομικών διεκδικήσεων" ποιόν θα τραβάνε (οι περιπτώσεις είναι πάρα πολλές γι' αυτό);;;;; Edited Νοέμβριος 27 , 2013 by ΙΑΣΟΝΑΣ
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 Δήλωση 4014 που πληρώνεται το πρόστιμο αυτής με δόσεις. Εκκρεμεί η εξόφληση των 5 τελευταίων δόσεων με αποτέλεσμα να είναι σήμερα ληξιπρόθεσμες και φυσικά να μην προτίθεται ο ιδιοκτήτης να τις πληρώσει δηλώνοντας αδυναμία. Έχουν ανέβει κάποια έγγραφα, κάποια σχέδια και κάποια οικονομικά παραστατικά από το διαχειριστή μηχανικό αυτής. Όχι όμως όλα!!!! Ο μηχανικός αυτής έχει προφορικώς ενημερώσει τον πελάτη του ότι, πρέπει έως 6.2.2014 να μεταφερθεί η δήλωσή του στον 4178. Περνάει άπρακτη η συγκεκριμένη προθεσμία - ημερομηνία. Φυσικά δεν πληρώνονται οι ληξιπρόθεσμες δόσεις. Η συγκεκριμένη δήλωση εκπίπτει του νόμου!!! Ίσως βέβαια αργότερα να πάρει ...άφεση αμαρτιών! Το πολύ - πολύ δηλαδή, να απαιτηθούν οι τόκοι... κι όλα θα είναι μια χαρά! Υποθέτουμε λοιπόν ότι, και μετά τη λήξη του 4178, δεν έχουν πληρωθεί οι δόσεις και ταυτοχρόνως δεν έχει μεταφερθεί η δήλωση στον 4178. Τότε, με βεβαιότητα πια ...εκπίπτει του νόμου!!!! Ερώτημα 1ο: Μπορεί ο ιδιοκτήτης να δικαιωθεί αν στραφεί εναντίον του μηχανικού ισχυριζόμενος ότι, δεν ενημερώθηκε ποτέ για τη συγκεκριμένη προθεσμία - ημερομηνία;;;;;; Ερώτημα 2ο: Πως μπορεί να κατοχυρωθεί ο μηχανικός;;;;;; Ερώτημα 3ο: Ισχύει κι εδώ (όπως και παντού) ότι, τους νόμους και τις προθεσμίες κ.λπ., που τους αφορούν, δεν οφείλουν να τους γνωρίζουν μόνο οι μηχανικοί, αλλά και οι ιδιοκτήτες - πελάτες τους;;;;; 1
Brasco Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 (edited) ΙΑΣΟΝΑ πολύ καλές απορίες!! Χιλιάδες τέτοιες περιπτώσεις θα εμφανιστούν (αν δεν έχουν εμφανιστεί ήδη) Edited Νοέμβριος 27 , 2013 by Brasco
architect_duth Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 Καλά κάνεις, αλλά πιστεύω ότι το παραβλέπεις "σκληρά" και "επικίνδυνα". Με την ίδια λογική θα έπρεπε να παίρνουμε τηλ. κάθε τέλος δόσης και να τους λέμε ότι τελειώνει η διορία. Πιστεύω ότι πρέπει οι ιδιοκτήτες να ξέρουν αυτές τις διορίες.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα