Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Κι όμως υπάρχουν εδώ και 40 χρόνια!!!

500ΚΜ/h!!!! τα τελευταία πειράματα μιλάνε για ταχύτητες 4000ΚΜ//h

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Maglev_train

 

http://www.howstuffworks.com/maglev-train.htm

 

Τι νομίζετε ότι πρέπει να γίνει για να πειστεί το Υπουργείο Συγκοινωνιών ότι αυτό είναι το επόμενο βήμα στα ΜΜΜ για την χώρα μας?

Δημοσιεύτηκε

4000 km/h oύτε το Concorde δεν πετούσε μ' αυτή την ταχύτητα! Το άλυτο πρόβλημα σε τέτοιες ταχύτητες θα είναι οι επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις.

Τεχνολογία που εφαρμόστηκε πρώτη φορά στη Γερμανία και εξέλιξαν οι Ιάπωνες. Πριν ένα-δυο χρόνια έγινε το πρώτο ατύχημα στη Γερμανία. Φαντάσου πόσα θα είχαμε στην Ελλάδα όταν με τον αραμπά έχουμε τόσο υψηλό δείκτη ατυχημάτων στο πιο ασφαλές κατά τ' άλλα μεταφορικό μέσο.

Δημοσιεύτηκε

Το πρωτο τευχος του RAM που αγορασα, αρκετα χρονια πριν:πηγαινα 1η γυμνασιου/τευχος σεπτεμβριου-1996 είχε αφιέρωμα-αρθρο για τα μαγνητικα αιωρούμενα τρένα. Σαν τωρα το θυμαμαι που το διαβαζα!

 

Ανεφερε τοτε το αρθρο οτι ενα απο τα προβληματα που ειχαν να αντιμετωπισουν οι μηχανικοι ηταν οι χαμηλες θερμοκρασιες που απαιτουνταν ωστε να εχουμε το φαινομενο της υπεραγωγιμοτητας στα πηνια που δημιουργουν το μαγνητικο πεδιο που ανυψωνει/κινει το τρενο. Θελουν την υπεραγωγιμοτητα προφανως για ελαχιστοποιηση απωλειων.

 

Ενα μεγαλο πλεονεκτημα των μεσων αυτων ειναι οτι σε μια ακρως σεισμογενη χωρα οπως η Ιαπωνια ακομα και αν κινηθουν λιγο οι ραγες κατα την διαρκεια ενος σεισμου, εχουμε ενα κενο λιγων εκατοστων (που ποικιλει αναλογα με τη τεχνολογια που εφαρμοζεται,πχ ωση ή ωθηση) που επιτρεπει στο τρενο να συνεχισει απροσκοπτα την πορεια του.

 

Ωραιο θεμα!

 

υγ. Η ιαπωνια που πρωτοπορει στα τρενα εχει απο τη δεκαετια 60' τρενα που κινουνταν με 300χλμ/ωρα.

Εμεις εδω ελλαδα δεν βλεπω να περναμε σε γρηγορα τρενα(για συμβατικα μιλαω,τα αλλα αφηστε τα). Γιατι δεν εχουμε πειθαρχια και συναισθηση του καθηκοντος(μηχανοδηγοι, κλειδουχοι, γεωργοι/φορτηγατζηδες που μενουν με το οχημα τους πανω στις ραγες κτλ)

Δημοσιεύτηκε

O Καββαθάς φωνάζει απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ...αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω...

 

Χάρη χωρίς να ξέρω περισσότερα ακόμα, η επιβράδυνση/επιτάχυνση γίνεται με ηλεκτρομαγνητικά μέσα και αυτή κάτι ανάλογο με τα "αερόφρενα" των λεωφορείων. Φαντάζομαι πως, ναι υψηλές ταχύτητες πάνω από 1000KM/h θα έχουν τέτοια προβλήματα αλλά εμένα και 450km/h μου φτάνει και μου περισσέυει.

 

Το έναυσμα για το θέμα το πήρα από το Zeitegeist Adendum .

Δημοσιεύτηκε

Οι επιταχύνσεις/επιβραδύνσεις θα είναι δύσκολες για τους επιβάτες όχι για τα υλικά. Άντε και πιάνει ένα τρένο τα 4.000km/h. Σε πόσο χρόνο θα φτάσει σ' αυτή την ταχύτητα, ποια θα είναι δηλαδή η επιτάχυνση; Αν θέλει να σταματήσει απότομα; Οι επιταχύνσεις που ασκούνται στους ανθρώπους είναι τεράστιες.

 

Πέρα απ αυτό τα 4.000km/h αντιστοιχούν σε ~3,5mach. Σε μια μεγάλη απόσταση δεν πρέπει να υπάρχει τίποτα γιατί θα κουφαίνονται άνθρωποι και ζώα και θα σπάνε όλα τα τζάμια!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.