Engineer Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 Περισσότερους επιβάτες φιλοδοξεί να προσελκύσει στον σιδηρόδρομο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αφενός εισάγει πρόγραμμα επιβράβευσης τακτικών πελατών, το οποίο θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή από τον επόμενο μήνα, και αφετέρου, σε συνεργασία με την «Taxiway», επεκτείνει την εμβέλεια της υπηρεσίας των «Τραινοταξί» σε άλλες πέντε πόλεις (Λάρισα, Βόλο, Κατερίνη, Έδεσσα, Ξάνθη), αρχής γενομένης από τον Οκτώβριο. Από τον ίδιο μήνα ξεκινά και η εξυπηρέτηση κατ' οίκον στη Θεσσαλονίκη, σε πολύ προνομιακές τιμές, για τη μεταφορά του επιβάτη με ταξί από και προς το σπίτι του και τον σιδηροδρομικό σταθμό. Παράλληλα, προχωρούν τα έργα ηλεκτροκίνησης, που μετά το 2017 θα επιτρέπουν την πραγματοποίηση του δρομολογίου Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες, ενώ από τον τρέχοντα μήνα εξετάζεται πιλοτικά, σε ένα βαγόνι, πρωτοποριακό πρόγραμμα ψυχαγωγίας, το οποίο θα δίνει στους επιβάτες τη δυνατότητα να επιλέγουν μεταξύ 20 ταινιών, που θα προβάλλονται στο κινητό, το λάπτοπ ή το tablet τους, στη διάρκεια του ταξιδιού. Τα παραπάνω επισημάνθηκαν σε συνέντευξη Τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στη Θεσσαλονίκη, απ΄ τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο και τον ειδικό σύμβουλο στρατηγικού σχεδιασμού δρα Νικόλαο Αθανασόπουλο. Σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, στόχος των κινήτρων δεν είναι τόσο να επωφεληθούν οι ευκαιριακοί χρήστες του τρένου, όσο να επιβραβευτούν αυτοί που το προτιμούν τακτικά για τις μετακινήσεις τους. Σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, κάνοντας την εγγραφή τους στην ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι τακτικοί επιβάτες μπορούν να επωφεληθούν από μια σειρά ειδικών προνομίων, όπως η κατά προτεραιότητα πρόσβαση στα φθηνά εισιτήρια των 9 και 19 ευρώ στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Κάποια από τα κίνητρα είναι ήδη ενεργά και άλλα θα τεθούν σταδιακά σε εφαρμογή τις επόμενες εβδομάδες, ώστε το πρόγραμμα επιβράβευσης να είναι σε πλήρη ανάπτυξη μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου (η εγγραφή των επιβατών ως μελών μπορεί να γίνει ήδη). Αρχικά, τα κίνητρα θα ισχύουν - όπως διευκρίνισε - μόνο για ηλεκτρονικές κρατήσεις, αλλά σύντομα θα επεκταθούν και στο «γκισέ» με ειδική κάρτα χρήστη. Επιπρόσθετα, ήδη ισχύει το κίνητρο της προσφοράς δωρεάν γεύματος στους επιβάτες της πρώτης θέσης. Από τότε που η προσφορά αυτή ετέθη σε εφαρμογή, η πληρότητα της πρώτης θέσης έχει φτάσει σχεδόν στο 90%, έναντι περίπου 40% προηγουμένως. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διατηρεί, σήμερα, περίπου το 30% της κίνησης εσωτερικού με όλα τα μέσα (τρένο, αεροπλάνο, ΚΤΕΛ) στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, παρότι ο αριθμός συνολικά των επιβατών (με κάθε μέσο) έχει μειωθεί λόγω της οικονομικής κρίσης. Ενδεικτικό είναι ότι, ενώ το 2010 διακινούνταν ημερησίως, στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη, περίπου 15000 άτομα (με όλα τα μέσα), εκ των οποίων τα 5500-6000 προτιμούσαν το τρένο, οι αριθμοί αυτοί έχουν μειωθεί σήμερα σε 12000 και 4000-5000 αντίστοιχα. «Παρόλα αυτά, δεν κόψαμε ούτε ένα τρένο στο δρομολόγιο αυτό», σημείωσε ο κ. Ζηλιασκόπουλος. Αναφερόμενος στην αναστολή ορισμένων τοπικών δρομολογίων του προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης (προς Λάρισα και Έδεσσα) από τις 2 Σεπτεμβρίου, υποστήριξε ότι πρόκειται για προσωρινή κατάσταση, που ουσιαστικά αποτελεί χρονική επέκταση του θερινού προγράμματος δρομολογίων κι αποφασίστηκε γιατί η κίνηση συνέχιζε να είναι μειωμένη. Τα δρομολόγια θα επιστρέψουν στους κανονικούς ρυθμούς από 15 Σεπτεμβρίου. Πηγή: http://ypodomes.com/... Click here to view the είδηση
imhotep Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 ασε να υπάρχει ο ΟΣΕ και να έχει ανοίξει και το Καλλίδρομο ειδικά τώρα που υπάρχει οργασμός (λάθος αλλά καθιερωμένη έκφραση) δημοσίων έργων και το κάνουμε και 2,5 πατημένοι... έχω βαρεθεί να ακούω αυτή την εξαγγελία από το 1976!! (θα το βάλω μου φαίνεται και στο επιτύμβιο "του είχαν υποσχεθεί να πηγαίνει Αθήνα Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες", κι όποιος γράψει από κάτω "και το πίστεψε ο μ.." θα τον περιμένω....) 1
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 Πραγματικά , τότε το 1976 έλεγαν ότι το 1981 θα είχαν ολοκληρωθεί τα έργα και έτσι από 8 ώρες που ήταν η Θεσσαλονίκη και 5,5 η Λάρισα θα πέφταμε στις 3,5 και 2,5 αντίστοιχα . Ελεγα τότε ότι θα προλάβω να κάνω και τα τελευταία φοιτητικά μου ταξίδια με το νέο τρένο . Μάλλον γιά τα πρώτα μου ταξίδια ως συνταξιούχος το βλέπω πλέον .
tasanto Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 εξαγγελίες που έχουν στόχο να ανεβάσουν την τιμή πώλησες του ΟΣΕ........το 2017 δεν θα είναι Ελληνικός αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Οι 3.5 ώρες ναι είναι ένας καλός χρόνος, αλλά αν το εισιτήριο είναι 100+ ευρώ, προφανώς θα είναι προτιμότερο το αεροπλάνο ή ακόμα και το αυτοκίνητο (αν λάβει κανείς υπόψη και τον χρόνο μετάβασης στον σιδηροδρομικό σταθμό αλλά και την οδική σήραγγα στα Τέμπη που θα μειώσει σημαντικά τον χρόνο).
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 Σε όλο τον κόσμο σε όλα τα μέσα , επιδοτούνται οι συχνοί και οι προνοητικοί χρήστες . Ετσι οι τιμές θα είναι σχετικές . Προφανώς σύγκριση χρόνου με το ΚΤΕΛ δεν θα υπάρχει και το ΚΤΕΛ απλά θα καλύπτει τα κενά χρόνου ανάμεσα στα τρένα . Σὐγκριση τρένου - ΙΧ επίσης δεν υπάρχει , αφού αν πάνε 3-4 άτομα με αμάξι και κινηθούν και εκτός της πόλης το ΙΧ είναι μονόδρομος , ενώ αν πάμε μόνοι μας η ζευγάρι και μείνουμε στην πόλη , τότε το τρένο δεν έχει αντίπαλο . Αρα η μόνη σύγκριση γίνεται με το αεροπλάνο και εκεί το γεγονός ότι θέλεις τουλάχιστον 45 λεπτά με τα ΜΜΜ από -προς κάθε αεροδρόμιο , τότε ο χρόνος είναι απόλυτα συγκρίσιμος και όλα θα παιχτούν στο κόστος .
sundance Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2013 το τρενο ειναι το μελλον. οι τιμες θα προσαρμοστουν στο μεσο βαλαντιο του δυνητικου χρηστη, θελοντας και μη...
pankrok Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2013 ναι αλλα αργει το ρημαδι, θα γερασω και ακομα θα αναπολω οτι "οταν ειχα παει ιαπωνια" κλπ. γενικα με την σταθερη τροχεια εχουμε ενα θεμα σαν χωρα
κονικοκε Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2013 για να είναι το μέλλον το τρένο κάποια στιγμή πρέπει να φτιαχτεί και σιδηροδρομικό δίκτυο όμως..εδώ στην Ήπειρο ως συνήθως είμαστε πίσω από τον κόσμο
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα