Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Α) Ποτε δεν βγάζεις αντοχή με κρουσίμετρο. Το πρότυπο μιλάει για ποιοτική αποτίμηση. Β) Εαν θες να βγάλεις αντοχή με κρουσίμετρο υπάρχει διαδικασία που το καλιμπράρεις. Με την οποία δεν συμφωνώ αλλα ΟΚ. Γ) Το να λες υποβιβάζω αυθαίρετα 30% τις μετρήσεις είναι στατιστικώς αδύνατο λόγο των φυσικών αποκλίσεων.
McRaster Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 (edited) Τώρα μιλάς σωστά Καρότα πήρε; Edited Μάιος 1 , 2014 by McRaster
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Απο υποστυλώματα 40Χ40 που στηρίζουν τρούλο εκκλησίας που θα κόψεις 3 Φ24 καρώτο παίρνεις?
McRaster Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 (edited) Αν μπορείς να βγάλεις 5 εκατ. γιατί όχι;.Καλά κάνεις και βάζεις προβληματισμούς. Σε κάθε περίπτωση, απο τα αποτελέσματα που είδα στα καρότα, η έστω αυθαίρετη μείωση κατα 30% της αντοχής απο το κρουσίμετρο είναι βάσιμη.Σε όλες τις δικές μου περιπτώσεις για παρόμοιες κατηγορίες ,το διάγραμμα απο καλιμπραρισμα και το διάγραμμα απο τον κατασκευστή ήταν σχεδόν παράλληλα.Δηλαδή έδιναν τίς ίδιες αντοχές για διαφορετικό αριθμό R,συνεπώς αν θέλεις να χρησιμοποιείς τα διαγράμματα του κατασκευαστή, μπορείς να κάνεις μια αυθαίρετη υπόθεση ανα διάστημα αντοχής και % μείωσης, όπως ακριβώς το δείχνει η μελέτη που ανέβασα.Διαφορετικά ,μπορείτε να κατεβάσετε απο τα γνωστά μέρη , το Handbook of NDT Nicoals Carino,δείχνει ακριβώς την ίδια διαδικασία. Edited Μάιος 2 , 2014 by McRaster
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2014 Ούτε Φ30 δεν βγαίνει χωρίς να κόψεις οπλισμούς. Οι ΜΚΕ μου το δίνουν 14-17 χωρίς υποβιβασμό 30%. Βάλε και ύψος 22 μέτρα. Μποτίλια δεν μπαίνουν (στάθμη στα 5.5). Αρα 40χ40 με 20 Φ24, 22 μέτρα ύψος και πρέπει να βρούμε αντοχή. Επιπλέον κατασκευή του 1967 σε νησί.
McRaster Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2014 Αν δεν μπορείς να βγάλεις καρότα 3cm, τότε υπάρχει γενικότερο πρόβλημα στις μετρήσεις με ΜΚΕ. Εδώ τι υποβιβασμό να κάνεις , όταν η αντοχή σου έχει υπερεκτιμηθεί; Μπορείς και πάλι να βγάλεις καρότο και ας κόψεις και οπλισμό, αρκεί να το κάνεις στη σωστή θέση.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2014 Δημήτρη 6 διαφορετικοί εργολάβοι μπετόν!!!!!!!!!! Διαφορετικά αδρανή ανα στάθμη. Διαφορετικά τα πάντα. Ακόμα και απο ένα να πάρω δεν μου λέει τίποτα οτι τα άλλα 7 θα είναι της ίδιας κατηγορίας. Βάλε τώρα οτι έχουμε και 20 Φ24 με Φ6 ανα 50 πιστεύω μάλλον η αντοχή είναι το λιγότερο. Βάλε και τις αγιογραφίες περιμετρικά που δεν σου αφήνουν πολλές επιλογές για να πάρεις ούτε ΜΚΕ και έχουμε ενα μεγάλο πρόβλημα. 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2014 Τους είπα να κάνουμε μερικά NORD μπας και βρούμε το ποσοστό σε τσιμέντο και μια καλύτερη αίσθηση απο πλευράς αντοχής και να το συνδυάσουμε με τους λίγους ΜΚΕ που έχουμε (37 κρουσιμετρήσεις, 16 υπέρηχοι και 8 εξολκευσεις). Απο εκεί και πέρα παραμετρική λύση για να βρούμε την ελάχιστη αντοχή λειτουργίας.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2014 (edited) Λοιπόν αντοχές ακμής 15χ15 απο καρώτα το ίδιου στοιχείου (βάσει Ε7 απο το εργαστήριο) 52,4 30,7 37,5 52,9 25,1 33,8 55,6 47,3 24,4 29,5 21,4 Η κατανομή δείχνεται στην εικόνα και προφανώς δεν ακολουθεί την normal or log-normal που είναι οι τυπικές του σκυροδέματος. Είναι προφανές οτι και τα φορτία θραυσης ακολουθούν αντίστοιχη κατανομή. Εαν η κατανομή λοιπόν δεν ανταποκρίνεται σε σκυρόδεμα γιατί εφαρμόζουμε Ε7? η οποία θεωρεί οτι 1.6*σ σχέση που απαιτεί κανονική κατανομή? Edited Μάιος 29 , 2014 by Ροδοπουλος
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα