terry Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2016 (edited) Caan εχουμε κανει στα Χανια κατασκευη με Ν/Τ κοντα στο 0.45. Δεν χρησιμοποιησαμε κανενα σουπερ ρευστοποιητη. Προφανως εγιναν και δοκιμες. Το κοστος (το 2011) του ρευστοποιητη αυτου, ηταν 2,5Ε/λτ τωρα ειναι κοντα στο 1,5Ε/λτ Αλλα χρησιμοποιησαμε σχεδον 3-3.5λτ/κμ. Χοντρικα, το εξτρα κοστος ηταν (το 2011) κοντα στα 15Ε/κμ. Οκ ανεβαινουν τα καυσιμα. Ε και? Αντε σου βαζω εξτρα κοστος 20Ε/κμ. Τι ποσοστο επι του συνολικου προυπολογισμου ειναι? Τριχες.. Edited Δεκέμβριος 28 , 2016 by terry
Caan Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2016 Την είπα την άποψή μου για το θέμα... Θα ήθελα να επανέλθω σε αυτό που ειχα ρωτήσει πριν, αν έχει κάποιος να ανεβάσει φωτογραφίες καρότων με διάφορους λόγους Ν/Τ για να δούμε ποιοτικά τις διαφορές.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 Την είπα την άποψή μου για το θέμα... Θα ήθελα να επανέλθω σε αυτό που ειχα ρωτήσει πριν, αν έχει κάποιος να ανεβάσει φωτογραφίες καρότων με διάφορους λόγους Ν/Τ για να δούμε ποιοτικά τις διαφορές. απο διαφορετικά Ν/Τ έχω εργαστηριακά δοκίμια έχω αλλα δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Να το πούμε όμως διαφορετικά Ο ΚΤΕ έχει υποχρεώσει να γνωρίζει το πρόβλημα της διάβρωσης του οπλισμού. Ο μηχανικός δεν είναι λογιστής για να κάνει σκόντο στο έργο σε θέμα ασφάλειας. Ενδεικτικά 250 kg/m3 CEM- I 42.5 80 Kg/m3 CEM II A/P -42.5 40 Kg/m3 πυριτική παιπάλη Ν/Τ=0,40 Αυτοσυμπυκνούμενο με χρήση ειδικού ρευστοποιητή Πρόσθετο μείωσης συρρίκνωσης Μέγιστο αδρανές = 20mm Ινες PE 2,5mm 1% Κόστος κυβικού 84,7Ε τιμή 2016 Μετά βάλαμε υδροφοβισμό τύπου ΙΙ και 250 μικρά διάφανη βαφή ΕΝ 1504-2 με αντίσταση στην διάχυση χλωριόντων 1.5X10-14 m/s στα εξωτερικά στοιχεία. Συνολικό κόστος υπέρβασης για παραθαλάσσια κατασκευή διπλά στην θάλασσα (<50μέτρα) 850 κυβικών εμβαδού 470 τμ σε 2 στάθμες, 34000 Ευρώ ή 5,27%. Αν αφαιρέσουμε τα επιχρίσματα και την βαφή που δεν κάναμε η υπέρβαση είναι 20000 Ευρω με πιστοποιημένη διάρκεια ζωής 120 χρόνια. Αν βάλουμε ένα βήμα συντήρησης της βαφής 3000Ε/15 χρόνια τότε καταλήγουμε σε ένα κόστος προστασίας χρήσης 366 Ε/έτος εκ των οποίων τα 200Ε είναι τυπικό κόστος για όλους. Δηλαδή με 166Ε/ετος διασφαλίζεις μια περιουσία 650Κ Ευρω.
Caan Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 Ωραία όλα αυτά... Η θέση μου δεν αλλάζει πάνω στο θέμα (κυρίως για λόγους απλού ορθολογισμού και δευτερευόντος για το θέμα του κόστους), αλλά είναι σεβαστή ή κάθε άποψη. Φωτογραφίες ζήτησα, αν υπάρχουν, για να έχω ποιοτική εικόνα των διαφορών. Αλλά εάν δεν είναι από συμβατικές κατασκευές, ίσως όντως να μην εξυπηρετήσουν... Καλή συνέχεια εύχομαι.
Elounda Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 (edited) Την συγκεκριμένη σύνθεση ποιός την πιστοποιεί-πρότεινε?Ενημερωτικά από ενδιαφέρον για μελλοντική κατασκευή το ερώτημα.Και δεύτερη ερώτηση ,παρόλο δεν είσαι dmax<= 16mm όπως λέει ο ΚΤΣ και είσαι 20mm (κάτι ενδιάμεσο) δεν απαιτείατι προσαύξηση ποσότητας τσιμέντου? 250 kg/m3 CEM- I 42.5 80 Kg/m3 CEM II A/P -42.5 40 Kg/m3 πυριτική παιπάλη Ν/Τ=0,40 Αυτοσυμπυκνούμενο με χρήση ειδικού ρευστοποιητή Πρόσθετο μείωσης συρρίκνωσης Μέγιστο αδρανές = 20mm Ινες PE 2,5mm 1 Edited Δεκέμβριος 29 , 2016 by Elounda
terry Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 (edited) Δε νομιζω να εχει κανεις τετοιες φωτο. Στη δικη σου περιπτωση, τα κενα ειναι λογω κακης δονησης και οχι τοσο λογω του "μεγαλου" Ν/Τ. Ειδικα αν ηταν 0.55 οπως λες. ΥΓ. Γνωμη μου, οτι και το 30/37 μια χαρα σκυροδεμα ειναι. Δεν αλλαζει τιποτα δραματικα στη διαστασιολογηση του φορεα, ειδικα αν μιλαμε για κοινα κτηριακα μικρου μεγεθους. Δεν βρισκω το λογω να παμε σε 20/25 με 270κιλα τσιμεντο (οσο ειναι αυτο εντος κανονισμου), με Ν/Τ 0.68 (τοσο το δουλευαν στα Χανια). ΥΓ2. Δες τη φωτο, ειναι με το σκυροδεμα που ανεφερα παραπανω (Ν/Τ 0.45). Δες (αν φαινεται καλα) στις 2 πανω ταβλες, δεν δονησαν καλα και φαινονται καποια κενο. Ειναι απο αλλη βαρελα το σκυροδεμα, αλλα ειχε προσεχτει και ηταν ακριβως το ιδιο με τις υπολοιπες. Την συγκεκριμένη σύνθεση ποιός την πιστοποιεί-πρότεινε?Ενημερωτικά από ενδιαφέρον για μελλοντική κατασκευή το ερώτημα 250 kg/m3 CEM- I 42.5 80 Kg/m3 CEM II A/P -42.5 40 Kg/m3 πυριτική παιπάλη Ν/Τ=0,40 Αυτοσυμπυκνούμενο με χρήση ειδικού ρευστοποιητή Πρόσθετο μείωσης συρρίκνωσης Μέγιστο αδρανές = 20mm Ινες PE 2,5mm 1 Δε θα τη βαλεις σε συνηθες εργο. Δυσκολα θα την πιστοποιησει καποιος, για να σου βγαλει 200-300κ.μ. Ασε που δε θα βρεις τα τσιμεντα αυτα στην Κρητη. Δε θα σου φερουν ολοκληρη αγελαδα για μερικες 100αδες κιλα τσιμεντο, που θα χρειαστεις (βλ το CEM II). Edited Δεκέμβριος 29 , 2016 by terry
Caan Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 (edited) Δε νομιζω να εχει κανεις τετοιες φωτο. Στη δικη σου περιπτωση, τα κενα ειναι λογω κακης δονησης και οχι τοσο λογω του "μεγαλου" Ν/Τ. Ειδικα αν ηταν 0.55 οπως λες. ΥΓ. Γνωμη μου, οτι και το 30/37 μια χαρα σκυροδεμα ειναι. Δεν αλλαζει τιποτα δραματικα στη διαστασιολογηση του φορεα, ειδικα αν μιλαμε για κοινα κτηριακα μικρου μεγεθους. Δεν βρισκω το λογω να παμε σε 20/25 με 270κιλα τσιμεντο (οσο ειναι αυτο εντος κανονισμου), με Ν/Τ 0.68 (τοσο το δουλευαν στα Χανια). ΥΓ2. Δες τη φωτο, ειναι με το σκυροδεμα που ανεφερα παραπανω (Ν/Τ 0.45). Δες (αν φαινεται καλα) στις 2 πανω ταβλες, δεν δονησαν καλα και φαινονται καποια κενο. Ειναι απο αλλη βαρελα το σκυροδεμα, αλλα ειχε προσεχτει και ηταν ακριβως το ιδιο με τις υπολοιπες. Για να διευκρινήσω και για αποφυγή παρεξήγησης, δεν εννοώ σε καμία περίπτωση να πάει κανείς σε C20/25 με 270κιλά τσιμέντο και 0.68 Ν/Τ σε παραθαλάσσιο περιβάλλον... Το C25/30 με 330kg/m3 και Ν/Τ ~0.56 + άλλα μέτρα για την ανθεκτικότητα, είναι ο.κ... (για συμβατικά έργα πάντα). Y. Γ Το ξέρω ότι δεν είναι εύκολο για φωτογραφίες, αλλά είπα.... Επίσης, άλλο η εικόνα εξωτερικά και άλλο η εικόνα του καρότου, δεν έχουν καμία σχέση οι εκόνες... Edited Δεκέμβριος 29 , 2016 by Caan
terry Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 (edited) Συμφωνουμε. Αλλα να ξερεις οτι με 330κιλα τσιμεντο/κμ, οι αντοχες που θα παρεις θα ειναι μεγαλυτερες απο 25/30. Και το το Ν/Τ = 0.56 το κανεις ευκολα Y. Γ Το ξέρω ότι δεν είναι εύκολο για φωτογραφίες, αλλά είπα.... Επίσης, άλλο η εικόνα εξωτερικά και άλλο η εικόνα του καρότου, δεν έχουν καμία σχέση οι εκόνες... Τη φωτο στη εβαλα για να θιξω το θεμα του Ν/Τ με τα κενα που ειδες στο καροτο. Για να δεις οτι φταιει η δονηση και οχι τοσο το Ν/Τ. Edited Δεκέμβριος 29 , 2016 by terry
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 Την συγκεκριμένη σύνθεση ποιός την πιστοποιεί-πρότεινε?Ενημερωτικά από ενδιαφέρον για μελλοντική κατασκευή το ερώτημα.Και δεύτερη ερώτηση ,παρόλο δεν είσαι dmax<= 16mm όπως λέει ο ΚΤΣ και είσαι 20mm (κάτι ενδιάμεσο) δεν απαιτείατι προσαύξηση ποσότητας τσιμέντου? 250 kg/m3 CEM- I 42.5 80 Kg/m3 CEM II A/P -42.5 40 Kg/m3 πυριτική παιπάλη Ν/Τ=0,40 Αυτοσυμπυκνούμενο με χρήση ειδικού ρευστοποιητή Πρόσθετο μείωσης συρρίκνωσης Μέγιστο αδρανές = 20mm Ινες PE 2,5mm 1 Ο ΚΤΣ επιτρέπει μέγιστο αδρανές 31,6mm. Προφανώς απαιτεί περισσότερο τσιμέντο για να πιάσεις τον όγκο. Η μελέτη σύνθεσης υπολογίστηκε υπολογιστικά και πιστοποιήθηκε σε εργαστήριο όσον αφορά αντοχή (έβγαλε μέση τιμή 51,8MPa με τυπική απόκλιση 1,7MPa), την αντίσταση στην διάχυση χλωριόντων και 8 δοκιμές SCC. Απο εκεί και πέρα δόθηκε στο παρασκευαστήριο που την κοστολόγησε και έκανε την παραγωγή. Αντίστοιχη κάναμε και στην Σαντορίνη πριν από 3 μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα με το παρασκευαστήριο. Δεν υπάρχει παρασκευαστήριο που να μην μπορεί να την βγάλει. Υπάρχουν πολλά που δεν θέλουν να την βγάλουν διότι φοβούνται ότι θα χαλάσουν την αγορά αλλά είναι άλλη συζήτηση.
Elounda Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2016 (edited) Καλά οτι δεν θα βρώ εδω δεν θα βρώ και αν βρώ το κόστος θα είναι 100+ και οχι 86 ακόμα και στο Ηράκλειο. Αυτό με την ποσότητα τσιμέντου το ρώτησα γιατί αν είστε -που είστε στην κατηγορία ΧS1- XS1 θες 330kg/m3 άλλά 31,5mm και εσείς στην μελέτη έχετε 330 για 20mm αυτό ρωτάω αν έπρεπε να έχει περισσότεο τσιμέντο (βέβαια κάνατε μίξη CEM I CEMII Δε νομιζω να εχει κανεις τετοιες φωτο. Στη δικη σου περιπτωση, τα κενα ειναι λογω κακης δονησης και οχι τοσο λογω του "μεγαλου" Ν/Τ. Ειδικα αν ηταν 0.55 οπως λες. ΥΓ. Γνωμη μου, οτι και το 30/37 μια χαρα σκυροδεμα ειναι. Δεν αλλαζει τιποτα δραματικα στη διαστασιολογηση του φορεα, ειδικα αν μιλαμε για κοινα κτηριακα μικρου μεγεθους. Δεν βρισκω το λογω να παμε σε 20/25 με 270κιλα τσιμεντο (οσο ειναι αυτο εντος κανονισμου), με Ν/Τ 0.68 (τοσο το δουλευαν στα Χανια). ΥΓ2. Δες τη φωτο, ειναι με το σκυροδεμα που ανεφερα παραπανω (Ν/Τ 0.45). Δες (αν φαινεται καλα) στις 2 πανω ταβλες, δεν δονησαν καλα και φαινονται καποια κενο. Ειναι απο αλλη βαρελα το σκυροδεμα, αλλα ειχε προσεχτει και ηταν ακριβως το ιδιο με τις υπολοιπες. Όντως φαίνεται τρομερή διαφορά! Edited Δεκέμβριος 29 , 2016 by terry
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα