terry Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2014 Τα παντα ολα κανει. Με το ιδιο μηχανημα νομιζω κανει και εδαφοτεχνικα, βραχομηχανικη και σηραγγες. 2
McRaster Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2014 Ε ναι , πλάκα στη πλάκα βγήκε ένα που κάνει τα πάντα όλα, μήπως είναι αυτο... http://www.rita.dot.gov/utc/sites/rita.dot.gov.utc/files/utc_spotlights/pdf/spotlight_1213.pdf
terry Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2014 Εισαι μικρος ακομα. Το μηχανημα που λεμε χωραει σε κουτι απο μπισκοτα.
McRaster Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2014 (edited) Έχουμε τιμή; Edited Απρίλιος 18 , 2014 by McRaster
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 Να πιάσουμε ενα 2οροφο με 12 υποστυλώματα, ανοίγματα μέχρι 4 μέτρα και μεμονωμένα πέδιλα. 1η εργασια. Εαν GPR για να βγάλουμε γεωμετρία απο 2 διαμετρικά και ακραία πέδιλα. 2η εργασία. 4 υπέρηχοι σε κάθε κόμβο. Υπολογισμός απόκλισης και μέσης τιμής. 3η εργασία. 4 υπέρηχοι σε κάθε πόδα. Υπολογισμός απόκλισης και μέσης τιμής. 4η εργασία. 5 υπέρηχοι σε κάθε υποστύλωμα. Υπολογισμός απόκλισης και μέσης τιμής. 5η εργασία. 3 υπέρηχοι σε κάθε δοκό. Υπολογισμός απόκλισης και μέσης τιμής. 6η εργασία. Κρουσιμετρήσεις σε κάθε στοιχείο που δείχνει απόκλιση μεγαλύτερη απο 15%. Σημείωση. Ολα τα παραπάνω σε περιοχές που δεν χτυπάμε πάνω απο οπλισμό. 7η εργασία. Ανάλυση επι τόπου των αποκλίσεων και εκτίμηση αντοχής σκυροδέματος. 8η εργασία. Οι περιοχές που μας δείχνουν μεγάλη απόκλιση, τοπική καθαίρεση του πολτού για να δούμε την κοκκομετρική διαβάθμιση και το είδος του αδρανούς. 9η εργασία. Απο το 8 επιλέγουμε το L/D για τα καρώτα. 10η εργασία. Στις θέσεις 1-6 μετράμε την υγρασία του σκυροδέματος και επιλέγουμε τις θέσεις λήψεις καρότων. Εαν εμφανίζονται σοβαρές αποκλίσεις προς τα κάτω καθαίρεση για να διαπιστώσουμε ύπαρξη φωλέων. 11η εργασία. Μέτρηση γεωμετρίας στοιχείων. 12η εργασία. Α φάση καρότων. Επιλογή αριθμού καρότων που αντιπροσωπεύουν την απόκλιση. Εφαρμογή ΕΝ 6086. 13η εργασία. Σκανάρισμα οπλισμού και ιδιαίτερα τσερκιών. Εδω έχουμε το 100% των στοιχείων. Τα τσέρκια όχι στο περίπου. Υποχρεωτικά να γνωρίζουμε την ελάχιστη επικάλυψη διότι κρίνει την επιλογή της επέμβασης. 14η εργασία. Στήσιμο φορέα και λύσιμο με την ελάχιστη αντοχή. Η λύση θα πρέπει να αποσκοπεί σε αυτή την φάση να ελέγξει την επάρκεια με βάση την ελάχιστη αντοχή σκυροδέματος του φορέα και όχι των μετρήσεων απο τα καρώτα. 15η εργασία. Εαν βγαίνει με την ελάχιστη αντοχή απο τα καρώτα τελειώσαμε. Εαν δεν βγαίνει ελέγχουμε τις τιμες απο τις ΜΚΕ και κάνουμε παραδοχές. Εαν πάλι δεν βγαίνει θα πάρουμε αλλα 2,3 καρώτα απο τα κρίσιμα πλέον στοιχεία. 1
ge_liakos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 Κύριε Ροδόπουλε κάποιες απορίες σε αυτά που γράφετε. 2η εργασία. Όταν λέτε κόμβο εννοείται μέσα στον κόμβο ή από κάτω; Αν εννοείται μέσα στον κόμβο πως θα γίνει μέτρηση όταν έχει συνδεονται τουλάχιστον 3 δοκοί; 6η εργασία. Λέτε όχι κρουσιμέτρηση πάνω από οπλισμό. Το έχετε ξαναναφέρει και στο παρελθόν. Σε κανένα πρότυπο δεν έχω δει να το αναφέρει. Από που προκύπτει αυτό; 10η εργασία. Μπορείτε να εξηγήσετε τι σημαίνει αν εμφανίζονται αποκλίσεις προς τα κάτω καθαιρεση για ύπαρξη φωλέων; Υ.Γ. Terry αυτό που λές είναι το παλίο μηχάνημα. Εχει βγεί το καινουργιο, που καλείς σε ένα κινητό που βρίσκεται μέσα στο κτίριο και στα βγάζει όλα, αντοχή, οπλισμούς, διάβρωση. Δεν χρειάζεται να πας καθόλου στο κτίριο.
mke612 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 Mc raster δεν θα μπω σε αυτό το τρυπάκι να μου λες κα να σου λεώ.... Απλα΄στην περίπτωση των δυο οπλισμών είχε γινει η αρχική ανιχνευση και ευρεθεί 1. Λιγο αργότερα όμως ευρεθηκε ένας παλιός ξυλότυπος που εδειχνε 2. Το είδε ο μηχανικός του πελάτη και ρωταγε ---- οπότε εγινε τομή που με έφερε σε δυσκολη θεση γιατι άλλαζαν πολλά. Σχετικά με το πώς με κοροιδέψαν αφου τα ξερω όλα : Δεν έγινε τώρα αυτό με αυτούς που λές . Εχουν περάσει μερικά χρόνια και από τότε ασχολήθηκα φουλ με αυτά οπότε δυσκολα να ξανασυμβεί. Παρακολουθώ την δουλειά των διαφόρων και βλέπω αν κάποιος εξελιχτηκε ή έμεινε στασιμος..... Τωρα το μηχανημα στο πόστ 243 που είναι για γεφυρες και θέλει τρειλερ που κολλάει στα εργα που αναφερόμαστε δεν μπορώ να καταλαβω . Να γκρεμίσουμε τοίχους για να το βάλουμε σε σπίτι ? Το αλλο μαγικό που ειναι σε πακετο για μπισκότα τι να πώ..... Επειδή ότι και να γραψω για καποιο περίεργο λόγο όλο παιρνω κοκκινο ... θα απάνταω όσο πιο ήπια μπορώ για να μην ενοχλώ
McRaster Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 Κάνουμε απλά πλάκα, μη το πάρεις προσωπικά, Ο Terry αναφέρεται σε κάποιον που τον γνωρίζω και γενικά έχει μηχανήματα που κάνουν τα πάντα.Οκ δεκτό αυτό που λές και σταματάει εδώ.
McRaster Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 12η εργασία. Α φάση καρότων. Επιλογή αριθμού καρότων που αντιπροσωπεύουν την απόκλιση. Εφαρμογή ΕΝ 6086. Χρήστο μήπως εννοείς BS6089; .
df24 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2014 Ανοίγω το εξής θέμα προς συζήτηση: Τριώροφο σχολείο κατασκευής 1979.Η κάτοψη του κτιρίου είναι ορθογωνική 30μ*12.5μ.Το ισόγειο έχει τις δύο πλευρές με τοιχία μονομπλόκ(οι δύο πλευρές 30μ&12.5μ σε σχήμα Γ) και στις άλλες δύο πλευρές υπάρχουν τοιχία μήκους 2.8μ ανά 4μ περίπου.Στο εσωτερικό της κατοψης υπάρχουν στύλοι 45*45εκ ανα 3μ.Ο ξυλότυπος α΄και β΄ορόφου ειναι σαν του ισογειου αλλα στην θέση των συνεχομενων τοιχιων υπάρχουν τοιχία μηκους 2.8μ ανα 4μ περιπου. Για το ανωτέρω σχολείο τέθηκε θεμα στατικής επαρκειας μετά απο σεισμό.Ορατές ρηγματώσεις δεν υπάρχουν σε κανένα απο τα κατακόρυφα στοιχεία ολων των ορόφων,ούτε σε δοκούς και πλάκες.Υπάρχει όμως σε ορισμένα στοιχεία(ιδιαίτερα στις πλάκες του ανωτερου ορόφου) σημαντική ενανθράκωση και διάβρωση οπλισμών. Σε παλαιότερη πυρηνοληψία(λήφθησαν 6 καρότα) 4 καρότα έδειξαν Β225 και 2 Β160 με αναμενόμενη κατηγορία την Β225.Πρόσφατα λήφθησαν 8 νέα καρότα για εναν πιο ενδελεχή έλεγχο της ποιότητας του σκυροδέματος. Θα ήθελα την βοήθεια των συναδέλφων(ιδιαιτερα του Κου Ροδόπουλου): α)Για αυτά τα 8 νεα δοκίμια ποιές θα ηταν οι πιο αντιπροσωπευτικές θέσεις λήψης? β)Η ενανθράκωση και διάβρωση πως μπορούν να αντιμετωπιστούν? γ)Η επίλυση με ΚΑΝ.ΕΠΕ θα γίνει με τον αντισεισμικό του 1959? δ)Μπορεί τελικώς να προκύψει μια ασφαλής εκτίμηση για την στατική επάρκεια του σχολείου?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα