Caan Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2014 (edited) ...??? Σε ποιόν απευθύνεται αυτή απάντηση..? Edited Απρίλιος 28 , 2014 by terry
McRaster Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2014 (edited) Σε εσένα,απο πού προεξοφλείς αυτό; "Η συγκεκριμένη περίπτωση κτηρίου είναι μάλλον "εύκολη": Δεν μας απασχολεί ο όχλος και η διατάραξη της λειτουργικότητας του κτηρίου που θα προκληθούν από την διενέργεια των Μ.Κ.Ε αφού αυτό είναι εγκατελημμένο... και επίσης δεν μας ενδιαφέρει να είναι και ιδιαίτερα αυστηροί οι έλεγχοι για τους σκοπούς της αποτίμησης αφού είναι προεξοφλημένη η ανάγκη ενίσχυσης του κτηρίου... " Κατα την άποψη μου δεν υπάρχει "αυστηρός έλεγχος", υπάρχει έλεγχος σκέτο. Edited Απρίλιος 28 , 2014 by McRaster
Caan Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2014 1ο) Ως προς αυτό που είπες: "...μέχρι τότε κοίταξε το RILEM και θα απαντήσεις στις ερωτήσεις σου μόνος σου". Αν ήταν να απαντήσω στις ερωτήσεις μόνος μου, δεν θα τις έκανα εδώ. Επίσης άλλωστε, μην θεωρείς πάντα ότι οι ερωτήσεις που γίνονται εδώ δεν μπορούν να απαντηθούν από αυτόν που τις κάνει, απλά μπορεί να τίθενται για ανταλλαγή απόψεων... Συνεπώς ήταν τουλάχιστον άστοχη αυτή σου η θέση. 2ο) Ως προς αυτό που με ρωτάς για το πως προεξοφλώ αυτό που λέω με την αυστηρότητα κ.τ.λ: Το ότι είναι εγκατελημμένο το κτήριο προκύπτει από αυτό που αναφέρθηκε στο κείμενο ότι είχε εκκενωθεί από το 2000 (ή κάπου εκεί). Ως προς το ότι είναι προεξοφλημένη η ανάγκη ενίσχυσης του κτηρίου, προκύπτει από το γεγονός ότι είχαν σημειωθεί τόσες αστοχίες στο κτήριο (ρωγμές αποκόλλησης δοκών, στροφή πεδίλων, καμπτοδιατμητικές θράυσεις χαμηλά στις κολώνες κ.τ.λ) ήταν λογικό να γίνει και ενίσχυση εκτός από απλή επισκευή... Ο ΚΑΝ.ΕΠΕ σε αρκετές περιπτώσεις προτείνει απλουστεύσεις στους υπολογισμούς (ίσως όχι στους συντ/τες ασφάλειας στις αντοχές, δεν το θυμάμαι, αλλά σίγουρα σε επίπεδο ανάλυσης) όταν γίνεται ακριβώς αυτό: όταν η ενίσχυση είναι προεξοφλημένη που είναι άλλωστε και λογικό. Για αυτό το έθεσα κι εγώ έτσι εδώ. Κατά τα άλλα, η άποψή σου για το ότι υπάρχει "έλεγχος" σκέτο και όχι αυστηρός και μη-αυστηρός έλεγχος είναι σίγουρα μια αποδεκτή απάντηση. 3ο) Αυτό που ρωτάω για το πότε θα μπορούσε να θεωρηθεί ενιαία τιμή αντοχής σκυροδέματος στα διάφορα μέλη κ.τ.λ το έθεσα σε επίπεδο πρακτικής και όχι κανονισμών... Σίγουρα τίθεται αυτό το θέμα σε μια μελέτη έτσι δεν είναι? 4ο) Λέω και άλλα πράγματα εκτός από αυτά στα οποία αναφέρθηκες... 5ο) Το RILEM θα το διαβάσω πάντως έτσι κι αλλιώς...
McRaster Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2014 (edited) Τα έχει μέσα αυτά που ρωτάς, καλό θα είναι να τα δείς γιατί μπορεί να δείς και κάτι άλλο που να σε ενδιαφέρει. Caan σορρυ φίλε για σήμερα, πάω να δώ game of thrones ep 4.Να θυμάσαι οτι ο Ροδόπουλος πέταξε κάτι γ@@@το.....στην αρχή και εγώ δεν έπαιρνα χρόνο τι έλεγε,αλλά τελικά έχει εν μέρη δίκιο.Σου λέει πως γνωρίζεις οτι οι συντελεστές ασφαλείας που χρησιμοποιείς απο ΣΑΔ είναι αντιπροσωπευτικoί του δείγματος που εξετάζεις;Αύριο θα σου ανεβάσω και τα 3 μανουαλ, θα γκαρίζουν κάποιοι αλλα δεν έχουν copywrite.Επίσης , θα σε διευκολύνω γιατι θα σου ανεβάσω excel έτοιμα με όλα αυτά,δεν είναι δικά μου είναι απο το ευρωπαϊκο πρόγραμμα ελέγχων Υφιστάμενων Κατασκευών.... Μέχρι τότε, το κρουσίμετρο αν πάς με τους πίνακες της εταιρίας ναι μπορείς να το υποβαθμίσεις 30%,πάνω κάτω η αντοχή εκεί θα είναι Edited Απρίλιος 28 , 2014 by McRaster
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2014 Ερώτηση: πόσο συχνά εφαρμόζεται η πρακτική να χρησιμοποιούνται διαφορετικές τιμές ποιότητας αντοχής σκυροδέματος στα διάφορα στοιχεία του φορέα (ή έστω ανά ομάδα μελών π.χ υποστυλώματα, δοκοί, πλάκες)? Όταν δεν υπάρχουν έντονες διαφοροποιήσεις στις μετρηθείσες τιμές αντοχής σκυροδέματος μεταξύ των μελών, τότε συνηθίζεται να λαμβάνεται μια ενιαία τιμή για όλα τα μέλη (την δυσμενέστερη)? Η ερώτηση μπορεί να ακούγεται ότι έχει προφανή απάντηση, αλλά στοχεύει στο να δούμε ποια είναι η πρακτική στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει έντονη διαφοροποίηση (αλλά πως ποσοτικοποιείται αυτό το όριο πέραν του οποίου θα πρέπει να παίρνουμε μη-κοινές τιμές αντοχής στα μέλη?). Ερώτημα Α) Απο πολύ μέχρι πάρα πολύ ειδικα στα πριν του 1990. Ερωτημα Β) Δεν με διαβάζεται και θα το κάνω ΕΤΕΠ . Θα λύσει τον φορέα με την ελάχιστη που σου βγαίνει. Μετα θα πάρεις τις πρώτες αντοχές απο ότι θες καρώτα, ΜΚΕ. Μετα έξυπνος είσαι θα καταλάβεις. Ερώτηση δική μου στην δική μου απάντηση Β. Εχω 200 υποστυλώματα και 500 δοκάρια. Εριξα τα μπετά χθες. Μιλάμε μέτραγα τα πάντα, είxαι και εργαστήριο επι τόπου. Έσπασα 500 μήτρες. Εχω απόκλισή 7 MPa. Τι έκανα λάθος? Τα πάντα. Διότι επιμένεις βλάκα Ροδόπουλε να θεωρείς οτι το 7 είναι μόνο απο το μπετόν. Ολα τα υπόλοιπα που πήγαν ζώο και άσχετε? Δηλαδή? Βρε βλάκα. Η κατανομή σου είναι κανονική? Είναι αλλα.............. Γιατί σου έχουμε κατανομή (βλέπε target strength και όρια)? Δεν ξέρω........ Και να σου πω ζώο Ροδόπουλε.Οταν γερνάει τι κάνει? Σκληραίνει το ξέρω αυτό Σκληραίνει το ίδιο? Οχι βρε βλάκα. Για κάτσε βρε αφεντικό. Δηλαδή υπάρχει πιθανότητα να γερνάει διαφορετικά? Βλάκα μικρέ επιστήμονα. Πίσω στην πρώτη και με κοντό παντελονάκι.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2014 Μέχρι τότε, το κρουσίμετρο αν πάς με τους πίνακες της εταιρίας ναι μπορείς να το υποβαθμίσεις 30%,πάνω κάτω η αντοχή εκεί θα είναι Για καθίστε διότι θα με τρελαίνεται. Στην ουσία έχουμε ένα ελατήριο. να μειώσω το Κ να πιάσω το 30% αμέσως και να μην ταλαιπωρούμε. Τότε γιατί έχουμε χαρακτηριστικές καμπύλες βάση των οποίων πιστοποιούνται τα όργανα? Να κάνουμε το εξής Θα φτιάξω αύριο ενα κρουσίμετρο και θα το πουλάω 100Ε. Θα σου λέω οτι μετρήσεις κόψε 30% και εαν δεν σου κάνει το 30% κόψε 40%. Κάποτε θα το πετύχεις. Που θα πάει ρε.............. θα το πιάσεις. Δεν πρέπει να μιλάω ..............................αλλά χάνω απο ζώδιο. 2
McRaster Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2014 (edited) Τελείωσες με το ντελίριο; για να απαντήσω....Πάλι θα αρχίσουμε τα ίδια με το κρουσίμετρο; σε τσάτισε ο τρόμπας στο άλλο το πόστ και θα ξεσπάσεις εδώ;.Καταρχάς οι καμπύλες των οργάνων χρήστο αφορούν δοκίμια 28 ημερών, για οτιδήγποτε άλλο πρέπει να καλιμπράρεις ξανά το όργανο σου,τα έχουμε πεί αυτά 100,000 φορές,είτε αφορα παρτίδα νέου σκυροδέματος είτε υφιστάμενα.Ο Ιγνατάκης θεωρεί την υποβάθμιση στην αντοχή του σκυροδέματος κατα 30% , όπως ορίζει γενικά και η βιβλιογραφία και αυτό γιατί δεν έχει και μεγάλη σημασία προφανώς αν θα κατέβει μια κατηγορία κάτω. Μπάστα λίγο ρε μάστορα, καλά αυτά που λές αλλα λίγο κούλ μην τα ισοπεδώσουμε όλα..... Χρήστο άσε τις κατανομές για άλλη φορά , σήμερα πάλι το έχασες.....μπορείς να θεωρήσεις ,τα έχουμε πεί ξανά "κανονική κατανομή", διαφορετικά κάνεις έλεγχο Χ^2 Στη ευρώπη αυτή τη στιγμή εφαρμόζουν το ΕΝ13791, σπάνια βλέπω DIN και ASTM .Ας ακολουθήσουν λοιπόν το πρότυπο του ΕΝ και ας τελειώνει η ιστορία με τα κρουσίμετρα και τους υπέρηχους.......(+1 για το μαγκιόρικο http://www.jcss.byg.dtu.dk/Codecal - Πρόγραμμα για καλιμπράρισμα συντελεστών ασφαλείας κατα EC http://www.jcss.byg.dtu.dk/Publications Edited Μάιος 1 , 2014 by McRaster 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Ο Ιγνατάκης θεωρεί την υποβάθμιση στην αντοχή του σκυροδέματος κατα 30% , όπως ορίζει γενικά και η βιβλιογραφία και αυτό γιατί δεν έχει και μεγάλη σημασία προφανώς αν θα κατέβει μια κατηγορία κάτω. Μπάστα λίγο ρε μάστορα, καλά αυτά που λές αλλα λίγο κούλ μην τα ισοπεδώσουμε όλα..... http://portal.tee.gr/portal/page/portal/teeait/drast/hmerida-11-12-2004/TAB5851916/InsituCoresUpvRebound.pdf
McRaster Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 (edited) http://www.academicjournals.org/article/article1380628815_Aydin%20and%20Saribiyik.pdf To κρουσίμτερο ανάλογα το τύπο του έχει και ένα impact force ((0,735 Nm L -= 2,207 Nm N ).Το καλιμπράρισμα στο anvil γίνεται γιατι απο τη χρήση του μπορεί να μαζέψει σκόνη ή να χαλαρώσει το ελατήριο.Εάν πηγαίνεις μόνο με κρουσίμετρο να βγάλει αντοχή ΝΑΙ Χρήστο έχεις δίκιο.ΟΜΩΣ δεν μιλάει για μια τέτοια υπόθεση ο Ιγνατάκης. Edited Μάιος 1 , 2014 by McRaster
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα