Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εφαρμογές μη καταστροφικού ελέγχου


 

Recommended Posts

Μα δε διαφωνουμε.

ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ εγραψα στον caan οτι μπορει να παρεις και 50% αντοχη θραυσης κατω, απο οτι σου βγαλει το κρουσιμετρο.

 

ΥΓ. Στον Πινακα, κατι δε μαρεσει στη ταχυτητα του υπερηχου ή το σκυροδεμα ηταν κομματια ή κατι αλλο συμβαινει..

 

είχε κενά δομής και υγρασία >3,5% !!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 530
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Κοίταξε και αυτό απο θεμελίωση μεγάλου κτιριακού δίπλα στην θάλασσα. Η αρχική μελέτη ενίσχυσης είχε κάνει την παραδοχή για C20/25 επειδή είχαν πήραν 6 καρότα απο τους ορόφους σε στηθαία και πλάκες. Οταν έκαναν εκσκαφές για να δέσουν τους μανδύες συνειδητοποίησαν το πρόβλημα. Πήραμε 10 καρότα και κάναμε 25 ΜΚΕ. Το αποτέλεσμα στις εικόνες. Το έργο προφανώς σταμάτησε διότι το κόστος πλέον εκτοξεύτηκε στο θεό. 

post-25466-0-23121600-1482420593_thumb.jpg

post-25466-0-97915800-1482420600_thumb.jpg

post-25466-0-77878500-1482420605_thumb.jpg

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Πως γινεται στις μεγαλες ταχυτητες υπερηχου να εχεις τις μικροτερες θλιπτικες αντοχες?

 

είναι απλό όταν υπάρχει υγρασία ή κενά δομής η ταχύτητα αυξάνεται.  

Link to comment
Share on other sites

Στα κενα δυσκολο να αυξανεται..

 

ανάλογα τα κενά, τον όγκο τους και το ποσοστό υγρασίας που περιέχουν. Πχ ένα honeycomb θα βγάλει μεγαλύτερη ταχύτητα διότι τα αδρανή ακουμπάνε. Το βασικό πρόβλημα είναι οτι το ΕΝ 13791 δεν μας αφήνει να κάνουμε διόρθωση τιμής (και καλά κάνει !!!).  

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα προς όλους είναι "λαμβάνουμε καρότα ή ΜΚΕ από σημεία που εμφανίζουν προβλήματα κακοτεχνίας ή όχι?"  

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα προς όλους είναι "λαμβάνουμε καρότα ή ΜΚΕ από σημεία που εμφανίζουν προβλήματα κακοτεχνίας ή όχι?"  

 

Δηλαδή επειδή αναμένουμε πρόβλημα στα σημεία αυτά δεν πρέπει να πάρουμε?Τι εννοείτε?Αν μπείς στην διαδικασία θα πρέπει να υπάρχει αντιπροσωπευτικό δείγμα του κτιρίου .Το ΕΝ 13791 δεν το έχω διαβάσει.Ο ΚΑΝΕΠΕ λέει οτι ''Για την επιλογή του πλήθους και των θέσεων δειγματολειψίας πρέπει να εφαρμοστούν κριτήρια όπως:

  • Η αντιπροσωπευτικότητα των δειγματων ή των θέσεων και
  • Οι τοπικές βλάβες και οι κακοτεχνίες του φέροντος οργανισμού που ενδεχομένως έχουν παρατηρηθεί''
  • Ο καθορισμός του ελάχιστου πλήθους...βαθμονόμηση.

και στα παρακάτω ανφέρει και άλλα (3.5-3.7 και 3.7.1.2 κτλ κτλ)

Edited by Elounda
Link to comment
Share on other sites

Ολοι οι συντελεστές που αναφέρονται είτε στο ΕΝ 13791 ή Ε7 είναι βασισμένοι στην τυχηματική δειγματοληψία (unbias).  Αυτό θέλει να διατηρήσει και ο ΚΑΝΕΠΕ λέγοντας

 

Οι τοπικές βλάβες και οι κακοτεχνίες του φέροντος οργανισμού που ενδεχομένως έχουν παρατηρηθεί

 

απο την στιγμή που τα καρότα είναι αντιπροσωπευτικά τότε και οι ΜΚΕ θα πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικοί.

 

Το ACI 214 R-02 αναφέρει οτι υπάρχουν διαβαθμίσεις ποιότητας που συνδέονται με την τυπική απόκλιση των πυρήνων και κατ επέκταση των ΜΚΕ. Μια κακότεχνη κατασκευή θα βγάλει > 4,8 MPa τυπική απόκλιση. Δηλαδή μια μέση τιμή 20MPa εύκολα μπορεί να κινηθεί μεταξύ 12,3 και 27,7. Κατά αντιστοιχία το πρόβλημα μεταφέρεται και στους ΜΚΕ.  Οι ΜΚΕ λόγω υψηλής ευαισθησίας θα αυξήσουν την τυπική απόκλιση, κλπ. Εν μέρη αυτό, αποτυπώνεται στο ΕΝ 13791. Οι υπέρηχοι από την άλλη σου λένε έβγαλες τιμή <3500 ξέχνα την διότι δεν την αναγνωρίζω. Έχεις απόκλιση >20% κατά την κρουσιμέτρηση περιοχής των 12 σημείων, ξέχνα την δεν την αναγνωρίζω.   

 

Στην Ελλάδα δυστυχώς πολλές εταιρίες ελέγχων βλέπουν την δουλειά σαν εξαναγκασμό και προσπαθούν να κάνουν την δουλειά τους εύκολη ενώ ταυτόχρονα να μην δυσκολέψουν τον μελετητή καταλήγοντας σε χαμηλή τιμή. Τα παραπάνω για να εξηγήσω οτι σε μια πραγματική κατασκευή είναι εύκολο να δεις μεγάλη ταχύτητα σε χαμηλής τιμής πυρήνα ή και μικρό Q σε μεγάλης τιμής πυρήνα.  

pren_13791_51_e_stf-Free.pdf

post-25466-0-20932600-1482478051_thumb.jpg

Edited by Ροδοπουλος
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.