Engineer Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2013 Σε ελεγχόμενη έκρηξη της γέφυρας του Αιγινίου στην Πιερία προχώρησε η Αυτοκινητόδρομος ΑΙΓΑΙΟΥ. Η ανατίναξη πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα λίγο μετά τις 4.00 μ.μ. Η εθνική οδός παραμένει κλειστή για την ασφάλεια των οδηγών και αφετέρου για να απομακρυνθούν όλα τα υλικά από την κατεδάφιση και να καθαρίσει και πάλι ο δρόμος.Στη θέση της θα κατασκευαστεί ένας νέος ημικόμβος με μια είσοδο και έξοδο, ο οποίος σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της εταιρίας προβλέπεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το αργότερο μέσα στον Μάιο του 2015. Η κυκλοφορία των οχημάτων μέσω ΠΑΘΕ από και προς το Αιγίνιο θα διεξάγεται από τον κόμβο Μεθώνης - Αγαθούπολης (Νότια Αιγινίου) μέσω κατάλληλης σήμανσης. Δείτε το video: Δείτε φωτογραφίες: Πηγή: http://www.seleo.gr/...7-48&Itemid=162 Click here to view the είδηση
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Πολύ ενδιαφέρον! Θα ήταν χρήσιμο να μαθαίναμε τεχνικές λεπτομέρειες....
tasanto Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 στο βιντεο βλεπουμε το ενα ανοιγμα της γεφυρας,εχει δυο ομως ,ενα πανω απο καθε ρευμα κατευθυνσης της εθνικης οδου (πρωην εθνικης μαλλον τωρα ειναι ιδιωτικος δρομος....). Στις φωτο φαινεται ολο το μηκος της.Προφανως τοποθετηθηκαν εκρηκτικα στο καταστρωμα (ενωση με τα ακροβαθρα και μεσοβαθρο-πρωτη εκρηξη) ετσι ωστε αυτο να "κατσει" στο επιπεδο της εθνικης (πρωην εθνικης) και μαλλον και στον κορμο του μεσοβαθρου (δευτερη εκρηξη-για να μην χρειαστει χρονος για την καθαιρεση του συμβατικα). Στην δευτερη φωτο οι δυο ανθρωποι καθονται πανω στο ενα ακροβαθρο,σε αυτο προφανως δεν τοποθετηθηκαν εκρηκτικα (στον κορμο του) γιατι μπορει να καθαιρεθει και συμβατικα αργοτερα. Αυτα καταλαβα απο το βιντεο, αλλα ναι αν μπορουσαμε να εχουμε ενημερωση απο αυτον που εκανε την κατεδαφιση , θα ηταν πολυ ενδιαφερον.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Πιο χείριστη ανατίναξη δεν έχω δει στην ζωή μου. Τα κομμάτια που έμειναν είναι τεράστια και η απομακρυνσή τους χρονοβόρα και ακριβή. Η σκόνη σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να είναι τόσο μεγάλη σε ακτίνα. Τα μέτρα προστασίας τουλάχιστον ελάχιστα. Υπάρχουν ειδικά λογισμικά για demolition http://www.extremeloading.com/Application.aspx/DemolitionAnalysis
Kane Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Σκέφτηκες καθηγητά, μήπως έτσι θέλαν να την ανατινάξουν; Ωστε να σπάσουν την υπόλοιπη με τα σφυριά; Δε νομίζω να την ανατίναξαν στη τύχη. Οπως επίσης...κλέφτες θα γίνουν αυτοί με τα μηχανήματα, ο δένηςμπετόν, ο τζουπουαβαξ ;;; Πάντως, δε μπορω να θυμηθώ που ειναι αυτή η γέφυρα...
gavrilis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Ανακύκλωση των υλικών κατασκευής της γέφυρας , μπορούμε να έχουμε ;
kostassid Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 (edited) Μιλάς για γέφυρα αμφιπροέχουσα, αν δεν κάνω λάθος,και όχι κτιριακό έργο, Χρήστο. Σκοπός δεν είναι η κονιοτροποίηση της γέφυρας με κίνδυνο να εκτοξευθούν τα κομμάτια της σε κατοικημένες περιοχές ή σε χρήστες οδών και αυτοκινητοδρόμων αλλά η κατεδάφισή της με στόχο τον ελεγχόμενο τεμαχισμό της και απομάκρυνση της, εξού και η επιλεγμένη μέθοδος, με τα ελάχιστα εκρηκτικά. Για τα μέτρα προστασίας προφανώς και ήσουν εκεί για να εχεις αποψη. Αλλά εδω είναι Ελλάδα και όλα είναι στραβά, σωστά; http://jalopnik.com/the-ten-best-bridge-demolition-gifs-456340826 Edited Σεπτέμβριος 27 , 2013 by kostassid 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Σκέφτηκες καθηγητά, μήπως έτσι θέλαν να την ανατινάξουν; Ωστε να σπάσουν την υπόλοιπη με τα σφυριά; Δε νομίζω να την ανατίναξαν στη τύχη. Οπως επίσης...κλέφτες θα γίνουν αυτοί με τα μηχανήματα, ο δένηςμπετόν, ο τζουπουαβαξ ;;; Πάντως, δε μπορω να θυμηθώ που ειναι αυτή η γέφυρα... Τώρα που το λές και το σκέφτηκα έχεις δίκιο!!!!!!!!! Η ανακύκλωση είναι υποχρεωτική πλέον !!!!!!!!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Μιλάς για γέφυρα αμφιπροέχουσα, αν δεν κάνω λάθος,και όχι κτιριακό έργο, Χρήστο. Σκοπός δεν είναι η κονιοτροποίηση της γέφυρας με κίνδυνο να εκτοξευθούν τα κομμάτια της σε κατοικημένες περιοχές ή σε χρήστες οδών και αυτοκινητοδρόμων αλλά η κατεδάφισή της με στόχο τον ελεγχόμενο τεμαχισμό της και απομάκρυνση της, εξού και η επιλεγμένη μέθοδος, με τα ελάχιστα εκρηκτικά. Για τα μέτρα προστασίας προφανώς και ήσουν εκεί για να εχεις αποψη. Αλλά εδω είναι Ελλάδα και όλα είναι στραβά, σωστά; http://jalopnik.com/the-ten-best-bridge-demolition-gifs-456340826 Μα τι λες τώρα? υπάρχουν συστήματα για debris protection όσο για τα μέτρα προστασίας η ελάχιστη απόσταση είναι για ηλεκτρο -μαγνητικές πηγές Πινακας 6.1 εδω για κόσμο ανάλογα με το βάρος των εκρηκτικών 2 βασικά εδω και εδω
Kane Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2013 (edited) Ανακύκλωση των υλικών κατασκευής της γέφυρας , μπορούμε να έχουμε ; Με μια ΚΥΑ (μου διαφεύγει τώρα) οφείλουμε να έχουμε. Πλέον όλα τα προϊόντα εκσκαφών, κατεδαφίσεων οφείλουν να αποτίθενται σε σταθμούς ανακύκλωσης/εναπόθεσης/εναλλακτικής διαχείρισης. Φυσικά αν δε μπορούν να μείνουν-ενσωματωθούν-χρησιμοποιηθούν στο έργο. Τωρα, αν μπαζώσουν καμμια τρύπα με την πρώην γέφυρα, άλλου παπά ευαγγέλιο! Και τώρα που το θυμήθηκα, εκεί κοντά στη Κατερίνη-Διον, έχει κάτι τρύπες απ'τις οποίες παίρναν μπαζοχάλικο, ατελείωτες...Οπότε μπάζωμα! Edited Σεπτέμβριος 27 , 2013 by Kane
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα