Doris08 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2008 Βέβαια τυπικές διατομές δεν μας έχει δώσει,απλά να την χρησιμοποιήσω εγώ ωστέ να με βοηθήσει να φτιάξω και τις καινούριες μου.Τώρα ο παλιός δρόμος λόγω οτι η διόρθωση του έχει γίνει με την ίδια πολυγωνική απλά με διαφορετικη ακτίνα(μια μικρή μετατόπιση απ'την ακτίνα του παλιού),στις διατομές μαζι με την ασφαλτική στρώση,μπαίνει στην διατομή του καινούριου δρόμου..και γίνεται ένα μικρό χάος
Newbie_F Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2008 Πλεον ορυγματα και επιχωματα γινονται μεχρι και 20μ κ παραπανω....Μπορεις να χρησιμοποιησεις σηραγγα ή γεφυρα σε καποια θεση....Η χαραξη της ερυθρας δεν εχει "καμια σχεση" με την πολυγωνικη και την οριζοντιογραφια.....Μπορεις να εχεις ενα δρομο ολο ευθεια σε οριζοντιογραφια και στη μηκοτομη να κανεις 1000 καμπυλες...μην αγχωνεσαι γιαυτο... Τελικά μπορώ να στηρίξω και ολόκληρο τον καινούριο μου δρόμο όλο σε επίχωμα!!!!
maik Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2008 Θα μπορούσες να σχεδιάσεις ενα ή δύο μικρά τμήματα με κλιση >5,50% και τα υπόλοιπα με <=5,50% και να ισχυριστείς οτι ετσι προκύπτει οικονομία στην κατασκευή , καλύτερη ποιότητα (το εκχωμα ειναι πάντα προτιμότερο απο τό επίχωμα, διοτι δίνει σταθερότερη κατασκευή ). Δες επίσης και την μέγιστη κλίση που σου επιτρέπει η κατηγορία του δρόμου που μελετάς . Και να αποφύγεις να συμπέσουν κατακόρυφη και οριζόντια συναρμογή.
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2008 Πλεον ορυγματα και επιχωματα γινονται μεχρι και 20μ κ παραπανω....Μπορεις να χρησιμοποιησεις σηραγγα ή γεφυρα σε καποια θεση....Η χαραξη της ερυθρας δεν εχει "καμια σχεση" με την πολυγωνικη και την οριζοντιογραφια.....Μπορεις να εχεις ενα δρομο ολο ευθεια σε οριζοντιογραφια και στη μηκοτομη να κανεις 1000 καμπυλες...μην αγχωνεσαι γιαυτο... Τελικά μπορώ να στηρίξω και ολόκληρο τον καινούριο μου δρόμο όλο σε επίχωμα!!!! Aπλα πρακτικως δεν ειναι οικονομικο...Απο που θα φερεις ολα αυτα τα επιχωματα...Ετσι οπως φανταζομαι το δρομο σου, γιατι δεν τον κανεις ολο σε ορυγμα????Δε θα σου ζητησει κανεις οικονομοτεχνικη μελετη...
Newbie_F Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2008 Γιατί σου εξηγώ πως δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Με μέγιστη κλίση 5,5 που έχω έτσι όπως είναι το έδαφος οποιαδήποτε γραμμή και να τραβήξω για να φέρω τις καμπύλες κάτω απο την έπιφάνεια του εδάφους είναι απο 6,2% και πάνω, Και εγώ το σκέφτηκα για την οικονομία του εδάφους αλλά μου το ξεκαθάρισε πως δεν τίθεται θέμα οικονομικό για το έργο. Και για τον άλλο τον φίλο σαφώς είναι σταθερότερο το έκχωμα απο το επίχωμα αλλά δεν μιλάμε για επίχωμα μεγάλου ύψους.
agior Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2008 Γι' αυτό ακριβώς το λόγο αλλάζεις την οριζοντιογραφική χάραξη, μεγαλώνεις το μήκος οδού. Κανόνας Νο 39: δεν κοντράρεις ποτέ το βουνό.
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2008 Αν ανεβασεις ενα σχεδιο με τη γραμμης εδαφους της μηκοτομης θα μπορουσαμε να βοηθησουμε.... Αυτο ακριβως που ειπε κ ο φιλος πριν...Να ξερεις οτι μπορει να κανεις την οριζοντιογραφια, τη μηκοτομη..να φτασεις στις διατομες κ 4-5 διατομες να μη σου βγαινουν....Σε πραγματικη περιπτωση πρεπει να γυρισεις πισω να αλλαξεις τη μηκοτομη και αν δε σου βγαινει παλι , να κανεις απο την αρχη τη χαραξη σου...Αν δε δουμε το τοπογραφικο ή εστω τη γραμμη εδαφους δεν μπορουμε να πουμε...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα