Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί οδοποιΐας και μηκοτομής


Recommended Posts

Βέβαια τυπικές διατομές δεν μας έχει δώσει,απλά να την χρησιμοποιήσω εγώ ωστέ να με βοηθήσει να φτιάξω και τις καινούριες μου.Τώρα ο παλιός δρόμος λόγω οτι η διόρθωση του έχει γίνει με την ίδια πολυγωνική απλά με διαφορετικη ακτίνα(μια μικρή μετατόπιση απ'την ακτίνα του παλιού),στις διατομές μαζι με την ασφαλτική στρώση,μπαίνει στην διατομή του καινούριου δρόμου..και γίνεται ένα μικρό χάος :)

Link to comment
Share on other sites

Πλεον ορυγματα και επιχωματα γινονται μεχρι και 20μ κ παραπανω....Μπορεις να χρησιμοποιησεις σηραγγα ή γεφυρα σε καποια θεση....Η χαραξη της ερυθρας δεν εχει "καμια σχεση" με την πολυγωνικη και την οριζοντιογραφια.....Μπορεις να εχεις ενα δρομο ολο ευθεια σε οριζοντιογραφια και στη μηκοτομη να κανεις 1000 καμπυλες...μην αγχωνεσαι γιαυτο...

 

Τελικά μπορώ να στηρίξω και ολόκληρο τον καινούριο μου δρόμο όλο σε επίχωμα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσες να σχεδιάσεις ενα ή δύο μικρά τμήματα με κλιση >5,50% και τα υπόλοιπα με <=5,50% και να ισχυριστείς οτι ετσι προκύπτει οικονομία στην κατασκευή , καλύτερη ποιότητα (το εκχωμα ειναι πάντα προτιμότερο απο τό επίχωμα, διοτι δίνει σταθερότερη κατασκευή ). Δες επίσης και την μέγιστη κλίση που σου επιτρέπει η κατηγορία του δρόμου που μελετάς . Και να αποφύγεις να συμπέσουν κατακόρυφη και οριζόντια συναρμογή.

Link to comment
Share on other sites

Πλεον ορυγματα και επιχωματα γινονται μεχρι και 20μ κ παραπανω....Μπορεις να χρησιμοποιησεις σηραγγα ή γεφυρα σε καποια θεση....Η χαραξη της ερυθρας δεν εχει "καμια σχεση" με την πολυγωνικη και την οριζοντιογραφια.....Μπορεις να εχεις ενα δρομο ολο ευθεια σε οριζοντιογραφια και στη μηκοτομη να κανεις 1000 καμπυλες...μην αγχωνεσαι γιαυτο...

 

Τελικά μπορώ να στηρίξω και ολόκληρο τον καινούριο μου δρόμο όλο σε επίχωμα!!!!

 

Aπλα πρακτικως δεν ειναι οικονομικο...Απο που θα φερεις ολα αυτα τα επιχωματα...Ετσι οπως φανταζομαι το δρομο σου, γιατι δεν τον κανεις ολο σε ορυγμα????Δε θα σου ζητησει κανεις οικονομοτεχνικη μελετη...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί σου εξηγώ πως δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Με μέγιστη κλίση 5,5 που έχω έτσι όπως είναι το έδαφος οποιαδήποτε γραμμή και να τραβήξω για να φέρω τις καμπύλες κάτω απο την έπιφάνεια του εδάφους είναι απο 6,2% και πάνω, Και εγώ το σκέφτηκα για την οικονομία του εδάφους αλλά μου το ξεκαθάρισε πως δεν τίθεται θέμα οικονομικό για το έργο. Και για τον άλλο τον φίλο σαφώς είναι σταθερότερο το έκχωμα απο το επίχωμα αλλά δεν μιλάμε για επίχωμα μεγάλου ύψους.

Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτό ακριβώς το λόγο αλλάζεις την οριζοντιογραφική χάραξη, μεγαλώνεις το μήκος οδού.

Κανόνας Νο 39: δεν κοντράρεις ποτέ το βουνό.

Link to comment
Share on other sites

Αν ανεβασεις ενα σχεδιο με τη γραμμης εδαφους της μηκοτομης θα μπορουσαμε να βοηθησουμε.... Αυτο ακριβως που ειπε κ ο φιλος πριν...Να ξερεις οτι μπορει να κανεις την οριζοντιογραφια, τη μηκοτομη..να φτασεις στις διατομες κ 4-5 διατομες να μη σου βγαινουν....Σε πραγματικη περιπτωση πρεπει να γυρισεις πισω να αλλαξεις τη μηκοτομη και αν δε σου βγαινει παλι , να κανεις απο την αρχη τη χαραξη σου...Αν δε δουμε το τοπογραφικο ή εστω τη γραμμη εδαφους δεν μπορουμε να πουμε...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.