Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δημοτικός Σύμβουλος δεν υπογράφει το πρωτόκολλο προσωρινής παραλαβής


Recommended Posts

Το έργο έχει ολοκληρωθεί και έχει δοθεί προς χρήση. Όλοι οι μηχανικοί και τα μέλη της επιτροπής για την προσωρινή παραλαβή έχουν υπογράψει το πρωτόκολλο προσωρινής παραλαβής εκτός από τον δημοτικό σύμβουλο.

Δεν ήταν ποτέ ξανά μέλος επιτροπής για προσωρινή παραλαβή και δεν υπογράφει.

Εχουμε πάει να δούμε το έργο με τους επιβλέποντες και με την μελέτη  και τις επιμετρήσεις αλλά δεν υπογράφει λεγοντας "που ξερω τι γραφει η μελετη?", ίσως να παίζει κάποιο ρόλο ότι είναι στην αντιπολίτευση του Δήμου.

 

Σε αυτή τη περίπτωση τι μπορεί να κάνει ο ανάδοχος?

Εντάξει, δεν θέλει να υπογραψει, αλλα σαν μέλος της επιτροπής παραλαβής δεν πρέπει να αιτιολογησει τον λόγο για τον οποιο δεν υπογραφει?

Edited by Paul_Mix
Link to comment
Share on other sites

Ας δώσει γραπτή αιτιολόγηση. Σίγουρα δεν έχουν γίνει παρατυπίες στο έργο? :roll:

 

Το έργο εχει δοθεί κανονικα σε χρήση και έχουν υπογράψει ΟΛΟΙ.

Το προβλημα ειναι οτι δεν θελει καν να κοιταξει, ΕΑΝ βρει κατι παρατυπο να το γραψει.

Αλλα να αιτολογησει γιατι δεν υπογραφει, οχι επειδη ετσι δεν θελει.

 

το ερωτημα ειναι

Εαν δεν υπογραφει και ΔΕΝ δωσει γραπτη αιτιολογηση για ποιο λογο αρνειται να υπογραψει, τι γινεται?

Edited by Paul_Mix
Link to comment
Share on other sites

(απ' ότι θυμάμαι-αύριο αν θες περισσότερα)

2 δρόμοι

1ος: Ειδική όχληση (βάσει της νομοθεσίας των δημοσίων έργων) και εφόσον δεν πραγματοποιηθεί η παραλαβή το έργο θεωρείται παραληφθέν μετά από ένα μήνα.

2ος: Να αναλάβει ο πρόεδρος της επιτροπής τις ευθύνες του. Η επιτροπή είναι συλλογικό όργανο της διοίκησης, ο πρόεδρος την συγκαλεί και είναι υπέυθυνος για την λειτουργία της. Εφόσον κάποιο μέλος δεν υπογράφει μπορεί να το γράψει στο πρακτικό και να το στείλει στην προϊσταμένη αρχή προς έγκριση.

Link to comment
Share on other sites

N.3669/2008

Άρθρο 73
Προσωρινή παραλαβή του έργου
...........
2.«Η προσωρινή παραλαβή διενεργείται μέσα σε έξι (6) μήνες από τη βεβαιωμένη περάτωση του έργου ή, στην περίπτωση του άρθρου 71 παράγραφος 2, από την ημερομηνία έκδοσης της σχετικής βεβαίωσης περάτωσης των εργασιών, αν υποβληθούν από τον ανάδοχο, μέσα σε δύο (2) μήνες από τις πιο πάνω ημερομηνίες, η τελική επιμέτρηση και το μητρώο του έργου, το οποίο περιλαμβάνει τα βασικά στοιχεία του έργου “όπως κατασκευάστηκε”. Αν η τελική επιμέτρηση και το μητρώο του έργου υποβληθούν από τον ανάδοχο μεταγενέστερα, η πιο πάνω προθεσμία για τη διενέργεια της παραλαβής αρχίζει από την υποβολή της τελικής επιμέτρησης και του μητρώου έργου. Αν δεν υποβληθεί τελική επιμέτρηση και το μητρώο έργου από τον ανάδοχο, η προθεσμία για τη διενέργεια της παραλαβής αρχίζει από την κοινοποίηση στον ανάδοχο της τελικής επιμέτρησης που συντάχθηκε από την υπηρεσία. Αν η παραλαβή δεν διενεργηθεί ή το πρωτόκολλο δεν εγκριθεί μέσα στις πιο πάνω προθεσμίες, η παραλαβή θεωρείται ότι έχει συντελεσθεί αυτοδίκαια τριάντα (30) ημέρες μετά την υποβολή από τον ανάδοχο σχετικής όχλησης για τη διενέργειά της και επιβάλλονται στα υπαίτια όργανα του φορέα κατασκευής του έργου οι πειθαρχικές ποινές που προβλέπονται στην παράγραφο 3 του άρθρου 40. Αν ο ανάδοχος δεν παραστεί κατά την παραλαβή ή υπογράψει “με επιφύλαξη” το σχετικό πρωτόκολλο, η παραλαβή θεωρείται ότι έχει συντελεστεί αυτοδίκαια εξήντα (60) ημέρες μετά την υποβολή ειδικής όχλησης.
Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζεται το περιεχόμενο του «μητρώου έργου», τα τεύχη, οι εκθέσεις, τα σχέδια, οι πίνακες, τα ηλεκτρονικά δεδομένα και τα λοιπά στοιχεία που το συνοδεύουν, καθώς και η μορφή των στοιχείων αυτών. Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται με πρόταση του ίδιου Υπουργού καθορίζονται οι κυρώσεις που επιβάλλονται στον ανάδοχο σε περίπτωση μη υποβολής του μητρώου, η διαδικασία επιβολής των κυρώσεων, τα αρμόδια όργανα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα».*****1
 
3. Για τη διενέργεια της προσωρινής παραλαβής η προϊσταμένη αρχή ορίζει την επιτροπή παραλαβής, αφού προηγουμένως η διευθύνουσα υπηρεσία της ανακοινώσει την περάτωση των εργασιών και τη σύνταξη της τελικής επιμέτρησης. Η επιτροπή είναι τριμελής, όταν όμως πρόκειται για σημαντικά έργα μπορεί να ορισθούν μέχρι και τέσσερα (4) επιπλέον μέλη για να περιληφθούν σε αυτήν τεχνικοί διαφόρων ειδικοτήτων, ανάλογα με τη φύση του έργου. Στην επιτροπή παραλαβής των έργων τουλάχιστον ο πρόεδρος δεν ορίζεται από υπαλλήλους της διευθύνουσας υπηρεσίας. Όταν ο φορέας που πρόκειται να χρησιμοποιήσει το έργο είναι άλλος από την υπηρεσία που το κατασκευάζει, η προϊσταμένη αρχή μπορεί να περιλάβει στην επιτροπή μέλη που υποδεικνύονται από τον φορέα που θα χρησιμοποιήσει το έργο. Η επιτροπή παραλαβής συνέρχεται και διενεργεί την παραλαβή με πρωτοβουλία και ευθύνη του προέδρου της. Για την παραλαβή συντάσσεται πρωτόκολλο που υπογράφεται από όλα τα μέλη της επιτροπής, από τον τελευταίο επιβλέποντα που παρίσταται κατά τη διενέργειά της και από τον ανάδοχο που παραδίδει το έργο698. Αν υπάρξει αδυναμία υπογραφής από τον Πρόεδρο ή μέλος της επιτροπής ή τον επιβλέποντα, το πρωτόκολλο υπογράφεται από τους υπόλοιπους με σχετική μνεία των λόγων της αδυναμίας υπογραφής.

 

 
*****1 --->Αντικατάσταση της παρ. 2 του άρθρου 73 του ν. 3669/2008 (Α΄ 116) ) με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 136 του ν.4070/2012-ΦΕΚ 82 Α/10.4.2012.Η αντικατασταθείσα διάταξη είχε ως εξής: 2. Η προσωρινή παραλαβή διενεργείται μέσα σε έξι (6) μήνες από τη βεβαιωμένη περάτωση του έργου, εφόσον υποβληθεί από τον ανάδοχο η τελική επιμέτρηση του έργου μέσα σε δύο (2) μήνες από την πιο πάνω περάτωση. Αν η τελική επιμέτρηση υποβληθεί από τον ανάδοχο μεταγενέστερα, η πιο πάνω προθεσμία για τη διενέργεια της παραλαβής αρχίζει από την υποβολή της τελικής επιμέτρησης. Αν δεν υποβληθεί τελική επιμέτρηση από τον ανάδοχο, η προθεσμία για τη διενέργεια της παραλαβής αρχίζει από την κοινοποίηση στον ανάδοχο της τελικής επιμέτρησης που συντάχθηκε από την υπηρεσία. Αν η παραλαβή δεν διενεργηθεί ή το πρωτόκολλο δεν εγκριθεί μέσα στις πιο πάνω προθεσμίες, η παραλαβή θεωρείται ότι έχει συντελεσθεί αυτοδίκαια τριάντα (30) ημέρες μετά την υποβολή από τον ανάδοχο σχετικής όχλησης για τη διενέργειά της και επιβάλλονται στα υπαίτια όργανα του φορέα κατασκευής του έργου οι προβλεπόμενες στην παράγραφο 3 του άρθρου 40 του παρόντος πειθαρχικές ποινές.
 
 
 
.... και πληροφοριακά ......
 
Άρθρο 72
Διοικητική παραλαβή για χρήση

.....

5.Η διοικητική παραλαβή για χρήση δεν αναπληρώνει τη διενέργεια της προσωρινής και οριστικής παραλαβής του έργου.

 

... και ....

 

Άρθρο 40
Πειθαρχικές ευθύνες διοικητικών οργάνων

......

2. Ιδίως αποτελούν πειθαρχικές παραβάσεις:

.....

γ)Για τον προϊστάμενο και τα όργανα της προϊσταμένης αρχής: η παράλειψη έγκαιρης έγκρισης των Ανακεφαλαιωτικών Πινάκων και των Πρωτοκόλλων προσωρινής και οριστικής παραλαβής, η χορήγηση παράτασης προθεσμίας χωρίς να υφίστανται οι νόμιμες προϋποθέσεις και η παράλειψη έκδοσης απόφασης σε ένσταση του αναδόχου κατά απόφασης κήρυξης έκπτωσης, εντός της δίμηνης προθεσμίας της παραγράφου 8 του άρθρου 62 του παρόντος.

Edited by georgegaleos
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Εκεινος που εχει μπλεξει δεν εισαι εσυ (βλεπε παραπανω απαντησεις συναδελφων).

Εχει μπλεξει ο προεδρος της επιτροπης παραλαβης που πρεπει να βγαλει εις περας την κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Ο Φορέας που χρηματοδοτεί το έργο είναι διαφορετικός από αυτόν που δημοπράτησε το έργο.

Για να πληρώσουν τους λογαριασμούς ζήτησαν (και) το πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής.

 

Εαν γίνει αυτοδίκαια η παραλαβή αφού περάσουν οι προθεσμίες, δεν θα "υπάρχει" πρωτόκολλο παραλαβής με υπογραφες ωστε να στείλουμε στον Φορεα για να πληρώσει. Οποτε κι αυτοι θα αρνηθουν να πληρωσουν αδιαφορώντας τι λεει η Νομοθεσια σχετικα με την αυτοδικαια παραλαβη του εργου.

 

Το θεμα είναι γενικότερο. Εχω συναντήσει αρκετες περιπτώσεις όπου κάποιος υπάλληλος αρνιόταν κατι, ακομα και οταν του παρουσιαζα την σχετικη νομοθεσια συνεχιζε να μην το δεχεται!

 

στο σχετικο παραδειγμα.

 

Ο Φορεας δεν πληρωνει επειδη δεν εχει το πρωτοκολλο παραλαβης και αδιαφορει εαν εχει γινει αυτοδικαι παραλαβη. Τι γινεται?

Ο Προεδρος της επιτροπης αδιαφορει εαν καποιο μελος δεν υπογραφει και δεν ασχολειται καθολου με τη διαδικασια. Τι γινεται?

Ενα μελος δεν υπογραφει χωρις να αιτιολογει τον λογο. Τι γινεται?

 

Η νομοθεσια μπορει να λεει τι πρεπει να γινει σε καθε περιπτωση, αλλα τι γινεται οταν καποιοι αδιαφορουν για τη νομοθεσια.

Η μονη λυση ειναι να γινει αγωγη ?

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποια διαδικασία. Δες κι εδώ.

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Ενστάσεις – Αιτήσεις Θεραπείας - Άρθρο 76 ΚΔΕ / Δικαστική επίλυση
διαφορών - Άρθρο 77 ΚΔΕ / Διαιτητική επίλυση διαφορών –
Άρθρο 78 ΚΔΕ

 

173_pdfsam_Το Δίκαιο Εκτέλεσης των Δημοσίων Έργων.pdf

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Αν αδρανησουν απαντες θα σε συμβουλευα  αγωγη προσωπικη στους υπευθυνους και στον Κ.τ.Ε. ,μηνυσεις για παραβαση καθηκοντος και καταγγελια στον Επιθεωρητη Δημοσιας Διοικησης ή στο Σωμα Επιθεωρητων Δημοσιας Διοικησης.

Ολα αυτα βεβαια εφ οσον εσυ εισαι καθαρος στο εργο.

Edited by KF
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.