pankrok Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 θα δουλεψει η υπαρχουσα θα ασχολειται απο το δοχειο αδρανειας και μεσα και αυτη της α/θ θα κανονιζει την θερμοκρασια του δοχειου. αν δωσεις και λιγο offset στην εισοδο θερμοκρασιας του δοχειου προς την αντισταθμιση της αντλιας τοτε η οποια υποψια ασταθειας/απωλειας ελεγχου εξαφανιζεται. θελει ομως να ασχοληθει καποιος τοσο με την εγκατασταση αλλα κυριως με την επιλογη α/θ ως προς το θεμα των ηλεκτρικων συνδεσεων. μακαρι να ημουνα στην αγορα να σου ελεγα οιτ θελεις αυτην αυτην και αυτην την αντλια. οτι ομως θα δουλεψει και οτι ειναι αμαρτια να την καταργησεις την υπαρχουσα που κανει παπαδες ειμαι καθετος (αντε 89,5 μοιρες , μεχρι εκει) Link to comment Share on other sites More sharing options...
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 θελει ομως να ασχοληθει καποιος τοσο με την εγκατασταση αλλα κυριως με την επιλογη α/θ ως προς το θεμα των ηλεκτρικων συνδεσεων. πιστευεις θα παρει ο οποιοσδηποτε εγκαταστατης το ρισκο? ή ακομα θα παρει η εταιρεια ρισκο οταν ερχεται για το σεταρισμα? το οποιο στο χρεωνουν κιολλας.... .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 αι ντον νοου μα την παναγια , αλλα ειναι βασικη προυποθεση , ειναι κομματακι δημιουργικο το θεμα βεβαια και δεν απτεται της συνηθισμενης μελετης εγκαταστασης οπου λιγο πολυ ολοι κανουν. πιο πολυ θα εψαχνα προς την κατευθυνση ενος εγκαταστατη που δουλευει με siemens και ξερει το υλικο , διοτι αν εχω διαβασει το σωστο εγχειριδιο ο εν λογω ελεγκτης κανει τα παντα στο θεμα κλιματισμου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 (edited) το σετάρισμα θεωρώ ότι δεν είναι και τοοοοόσο δύσκολο αν αρχίσουμε να "μιλάμε" για συγκεκριμένη Α/Θ και συγκεκριμένο μπόιλερ.... το μόνο που χρειάζεται είναι ο εγκαταστάτης να ακολουθήσει τις οδηγίες μηχανολόγου... και όχι του μυαλού του.... το σετάρισμα μια φορά θα γίνει, στην εγκατάσταση... Edited Οκτώβριος 7 , 2013 by astrah Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfousteris Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 αι ντον νοου μα την παναγια , αλλα ειναι βασικη προυποθεση , ειναι κομματακι δημιουργικο το θεμα βεβαια και δεν απτεται της συνηθισμενης μελετης εγκαταστασης οπου λιγο πολυ ολοι κανουν. πιο πολυ θα εψαχνα προς την κατευθυνση ενος εγκαταστατη που δουλευει με siemens και ξερει το υλικο , διοτι αν εχω διαβασει το σωστο εγχειριδιο ο εν λογω ελεγκτης κανει τα παντα στο θεμα κλιματισμου. +1 Νομίζω ότι αυτό είναι το καλύτερο δυνατό, να βρω έναν μηχανολόγο που γνωρίζει άριστα την σημερινή αντιστάθμηση και μετά είναι όλα θέμα διάθεσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 κοιτα μετα μη σεκαποια δυσλειτουργια γινεις μπαλακι Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 για αυτο θα πας σε εγκαταστατη που δουλευει με siemens albatros ωστε να εχει μια ρακετα για ολα τα μπαλακια Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipapag Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 λοιπον.... θα παρεις μια αντλια θερμοτητας μεσαίων θερμοκρασιων (π.χ. HITACHI YUTAKI M) η οποια ειναι monoblock και χωρις αντισταθμιση..επίσης είναι αρκετα οικονομικη. θα την συνδέσεις πριν τις τριοδες με ενα δοχειο αδρανείας. η αντλια θα φορτίζει το δοχειο και η υπολοιπη εγκατασταση θα μεινει να δουλευει με την υπαρχουσα αντισταθμιση και κυκλοφορητες. Ο λεβητας να καταργηθει για την ενδοδαπεδια και να μεινει για την αδερφη σου μονο. κι αυτο ειναι ολο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfousteris Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 λοιπον.... θα παρεις μια αντλια θερμοτητας μεσαίων θερμοκρασιων (π.χ. HITACHI YUTAKI M) η οποια ειναι monoblock και χωρις αντισταθμιση..επίσης είναι αρκετα οικονομικη. θα την συνδέσεις πριν τις τριοδες με ενα δοχειο αδρανείας. η αντλια θα φορτίζει το δοχειο και η υπολοιπη εγκατασταση θα μεινει να δουλευει με την υπαρχουσα αντισταθμιση και κυκλοφορητες. Ο λεβητας να καταργηθει για την ενδοδαπεδια και να μεινει για την αδερφη σου μονο. κι αυτο ειναι ολο. Οταν λες χωρίς αντιστάθμιση εννοείς χωρις το controller pack που εχει η συγκεκριμένη, σωστά; Μια ερώτηση ακόμα αν γνωρίζει κάποιος, η μεγιστη απόσταση απο την Α/Θ μέχρι το δοχείο αδράνειας πόση μπορει να ειναι; Επίσης απο το πάνελ του ηλιακου μέχρι το δοχείο αδράνειας (αν πάω σε tank in tank) πόσο μπορει να ειναι. 15 μέτρα σωληνωσεις υποστηρίζονται και αν ναι ενδείκνυνται η όχι; Ευχαριστώ προκαταβολικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2013 για την αποσταση εξαρταται και τι λεβητοστασιο εχεις και μαλλον για αυτο ρωτας βασικα οσο πιο κοντα τοσο καλυτερα αλλα οι διαφορες ειναι λιγες ουτως η αλλως μονωμενοι θα ναι οι σωληνες τα 15μ ειναι ανεκτα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα