pankrok Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 09:05 πμ Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 09:05 πμ θα δουλεψει η υπαρχουσα θα ασχολειται απο το δοχειο αδρανειας και μεσα και αυτη της α/θ θα κανονιζει την θερμοκρασια του δοχειου. αν δωσεις και λιγο offset στην εισοδο θερμοκρασιας του δοχειου προς την αντισταθμιση της αντλιας τοτε η οποια υποψια ασταθειας/απωλειας ελεγχου εξαφανιζεται. θελει ομως να ασχοληθει καποιος τοσο με την εγκατασταση αλλα κυριως με την επιλογη α/θ ως προς το θεμα των ηλεκτρικων συνδεσεων. μακαρι να ημουνα στην αγορα να σου ελεγα οιτ θελεις αυτην αυτην και αυτην την αντλια. οτι ομως θα δουλεψει και οτι ειναι αμαρτια να την καταργησεις την υπαρχουσα που κανει παπαδες ειμαι καθετος (αντε 89,5 μοιρες , μεχρι εκει)
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 09:13 πμ Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 09:13 πμ θελει ομως να ασχοληθει καποιος τοσο με την εγκατασταση αλλα κυριως με την επιλογη α/θ ως προς το θεμα των ηλεκτρικων συνδεσεων. πιστευεις θα παρει ο οποιοσδηποτε εγκαταστατης το ρισκο? ή ακομα θα παρει η εταιρεια ρισκο οταν ερχεται για το σεταρισμα? το οποιο στο χρεωνουν κιολλας.... ....
pankrok Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 09:51 πμ Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 09:51 πμ αι ντον νοου μα την παναγια , αλλα ειναι βασικη προυποθεση , ειναι κομματακι δημιουργικο το θεμα βεβαια και δεν απτεται της συνηθισμενης μελετης εγκαταστασης οπου λιγο πολυ ολοι κανουν. πιο πολυ θα εψαχνα προς την κατευθυνση ενος εγκαταστατη που δουλευει με siemens και ξερει το υλικο , διοτι αν εχω διαβασει το σωστο εγχειριδιο ο εν λογω ελεγκτης κανει τα παντα στο θεμα κλιματισμου.
astrah Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 10:15 πμ Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 10:15 πμ (edited) το σετάρισμα θεωρώ ότι δεν είναι και τοοοοόσο δύσκολο αν αρχίσουμε να "μιλάμε" για συγκεκριμένη Α/Θ και συγκεκριμένο μπόιλερ.... το μόνο που χρειάζεται είναι ο εγκαταστάτης να ακολουθήσει τις οδηγίες μηχανολόγου... και όχι του μυαλού του.... το σετάρισμα μια φορά θα γίνει, στην εγκατάσταση... Edited October 7, 2013 at 10:17 πμ by astrah
cfousteris Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 10:18 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 10:18 πμ αι ντον νοου μα την παναγια , αλλα ειναι βασικη προυποθεση , ειναι κομματακι δημιουργικο το θεμα βεβαια και δεν απτεται της συνηθισμενης μελετης εγκαταστασης οπου λιγο πολυ ολοι κανουν. πιο πολυ θα εψαχνα προς την κατευθυνση ενος εγκαταστατη που δουλευει με siemens και ξερει το υλικο , διοτι αν εχω διαβασει το σωστο εγχειριδιο ο εν λογω ελεγκτης κανει τα παντα στο θεμα κλιματισμου. +1 Νομίζω ότι αυτό είναι το καλύτερο δυνατό, να βρω έναν μηχανολόγο που γνωρίζει άριστα την σημερινή αντιστάθμηση και μετά είναι όλα θέμα διάθεσης.
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 10:24 πμ Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 10:24 πμ κοιτα μετα μη σεκαποια δυσλειτουργια γινεις μπαλακι
pankrok Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 12:20 μμ Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 12:20 μμ για αυτο θα πας σε εγκαταστατη που δουλευει με siemens albatros ωστε να εχει μια ρακετα για ολα τα μπαλακια
ipapag Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 03:05 μμ Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 03:05 μμ λοιπον.... θα παρεις μια αντλια θερμοτητας μεσαίων θερμοκρασιων (π.χ. HITACHI YUTAKI M) η οποια ειναι monoblock και χωρις αντισταθμιση..επίσης είναι αρκετα οικονομικη. θα την συνδέσεις πριν τις τριοδες με ενα δοχειο αδρανείας. η αντλια θα φορτίζει το δοχειο και η υπολοιπη εγκατασταση θα μεινει να δουλευει με την υπαρχουσα αντισταθμιση και κυκλοφορητες. Ο λεβητας να καταργηθει για την ενδοδαπεδια και να μεινει για την αδερφη σου μονο. κι αυτο ειναι ολο.
cfousteris Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 05:43 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 05:43 μμ λοιπον.... θα παρεις μια αντλια θερμοτητας μεσαίων θερμοκρασιων (π.χ. HITACHI YUTAKI M) η οποια ειναι monoblock και χωρις αντισταθμιση..επίσης είναι αρκετα οικονομικη. θα την συνδέσεις πριν τις τριοδες με ενα δοχειο αδρανείας. η αντλια θα φορτίζει το δοχειο και η υπολοιπη εγκατασταση θα μεινει να δουλευει με την υπαρχουσα αντισταθμιση και κυκλοφορητες. Ο λεβητας να καταργηθει για την ενδοδαπεδια και να μεινει για την αδερφη σου μονο. κι αυτο ειναι ολο. Οταν λες χωρίς αντιστάθμιση εννοείς χωρις το controller pack που εχει η συγκεκριμένη, σωστά; Μια ερώτηση ακόμα αν γνωρίζει κάποιος, η μεγιστη απόσταση απο την Α/Θ μέχρι το δοχείο αδράνειας πόση μπορει να ειναι; Επίσης απο το πάνελ του ηλιακου μέχρι το δοχείο αδράνειας (αν πάω σε tank in tank) πόσο μπορει να ειναι. 15 μέτρα σωληνωσεις υποστηρίζονται και αν ναι ενδείκνυνται η όχι; Ευχαριστώ προκαταβολικά
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 07:16 μμ Δημοσιεύτηκε October 7, 2013 at 07:16 μμ για την αποσταση εξαρταται και τι λεβητοστασιο εχεις και μαλλον για αυτο ρωτας βασικα οσο πιο κοντα τοσο καλυτερα αλλα οι διαφορες ειναι λιγες ουτως η αλλως μονωμενοι θα ναι οι σωληνες τα 15μ ειναι ανεκτα..
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα