Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 3,6k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)
 

Θα ήθελα τις προτάσεις πιο έμπειρων συναδέρφων στην παραπάνω ερώτησή μου, τι μπορούμε να κάνουμε αν ο ιδιοκτήτης αρνηθεί τη μεταφορά της δήλωσης κι εμείς δεν έχουμε ανεβάσει τα σχέδια;.....

 

Δες αυτό:

 

Δήλωση 4014 που πληρώνεται το πρόστιμο αυτής με δόσεις.

Εκκρεμεί η εξόφληση των 5 τελευταίων δόσεων με αποτέλεσμα να είναι σήμερα ληξιπρόθεσμες και φυσικά να μην προτίθεται ο ιδιοκτήτης να τις πληρώσει δηλώνοντας αδυναμία.

Έχουν ανέβει κάποια έγγραφα, κάποια σχέδια και κάποια οικονομικά παραστατικά από το διαχειριστή μηχανικό αυτής.

Όχι όμως όλα!!!!

Ο μηχανικός αυτής έχει προφορικώς ενημερώσει τον πελάτη του ότι, πρέπει έως 6.2.2014 να μεταφερθεί η δήλωσή του στον 4178.

Περνάει άπρακτη η συγκεκριμένη προθεσμία - ημερομηνία.

Φυσικά δεν πληρώνονται οι ληξιπρόθεσμες δόσεις.

Η συγκεκριμένη δήλωση εκπίπτει του νόμου!!!

Ίσως βέβαια αργότερα να πάρει ...άφεση αμαρτιών!

Το πολύ - πολύ δηλαδή, να απαιτηθούν οι τόκοι... κι όλα θα είναι μια χαρά!

Υποθέτουμε λοιπόν ότι, και μετά τη λήξη του 4178, δεν έχουν πληρωθεί οι δόσεις και ταυτοχρόνως δεν έχει μεταφερθεί η δήλωση στον 4178.

Τότε, με βεβαιότητα πια ...εκπίπτει του νόμου!!!!

 

Ερώτημα 1ο: Μπορεί ο ιδιοκτήτης να δικαιωθεί αν στραφεί εναντίον του μηχανικού ισχυριζόμενος ότι, δεν ενημερώθηκε ποτέ για τη συγκεκριμένη προθεσμία - ημερομηνία;;;;;;

Ερώτημα 2ο: Πως μπορεί να κατοχυρωθεί ο μηχανικός;;;;;;

Ερώτημα 3ο: Ισχύει κι εδώ (όπως και παντού) ότι, τους νόμους και τις προθεσμίες κ.λπ., που τους αφορούν, δεν οφείλουν να τους γνωρίζουν μόνο οι μηχανικοί, αλλά και οι ιδιοκτήτες - πελάτες τους;;;;;

 

Από εδώ http://www.michanikos.gr/topic/35909-%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%9D-401411-%CF%83%CE%B5-%CE%9D-417813-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%BF-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C/page-10

Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
Δημοσιεύτηκε (edited)

Απ'ότι καταλαβαίνω η λογική τους είναι ότι η κατάθεση των σχεδίων πήρε μεν παράταση αλλά θα γίνει "κατά τις διατάξεις του παρόντος", δηλαδή μέσω του 4178.....

Θα ήθελα τις προτάσεις πιο έμπειρων συναδέρφων στην παραπάνω ερώτησή μου, τι μπορούμε να κάνουμε αν ο ιδιοκτήτης αρνηθεί τη μεταφορά της δήλωσης κι εμείς δεν έχουμε ανεβάσει τα σχέδια;.....

Πρώτον, μη νοιώθεις καμία ενοχή, μην μπαίνεις στη θέση του απολογούμενου κλπ κλπ. Σου το λέω στην περίπτωση που σου φορτώσει το φταίξιμο ο ιδιοκτήτης. Προέχει να του εξηγήσεις και να καταλάβει ότι ο νόμος έδινε προθεσμία ως 30/9 για ανέβασμα σχεδίων και το ΤΕΕ που διαχειρίζεται το σύστημα το έκλεισε σχεδόν ένα μήνα νωρίτερα. Από εκεί και πέρα ας πράξει όπως νομίζει.

Edited by letom
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ναι, προφανώς δεν θεωρώ ότι είναι δικά μας η ευθύνη, απλώς αναρωτιέμαι ποια πρέπει να είναι η δική μας στάση σε μία τέτοια περίπτωση...

Εδώ ακόμα και να ενημερώσω τους πελάτες για το τι συμβαίνει μου φαίνεται χαοτικό....: -Ο Νόμος που λέει αυτό αλλά και η εγκύκλιος που λέει το άλλο και ξέρετε και το ΤΕΕ που βασιζόμενο στη ΥΑ έκλεισε το σύστημά του αλλά απ'την άλλη...κλπ...κλπ....και πρέπει να πληρώσετε και κάτι τις στο ΤΕΕ. Άντε μετά να ζητήσεις και αμοιβή για τη μεταφορά....

Και αν μετά από όλα αυτά σου πει ο πελάτης: "κάναμε ένα συμφωνητικό και εγώ ήμουν εντάξει με τις δικές μου υποχρεώσεις, κόψε το λαιμό σου να είσαι κι εσύ!", τι κάνουμε;

-Μεταφέρουμε τη δήλωση χωρίς ΥΔ και του στέλνουμε το τέλος του ΤΕΕ και αν θέλει το πληρώνει...;

-Παραιτούμαστε από το έργο; κι αν ναι πώς;

-Πληρώνουμε εμείς το ΤΕΕ προκειμένου να δεχτεί τη μεταφορά;

-Δεν κάνουμε τίποτα και περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει;

 

υγ. Συγγνώμη αν προκάλεσα λίγο μπάχαλο με τα ποσταρίσματα σε διάφορα θέματα, απλώς το συζητούσαμε σε όλα αυτά και είπα να το βάλω στις "Απαντήσεις σε ερωτήματα από ΔΟΚ ΤΕΕ ΥΠΕΚΑ" και να βάλω στα υπόλοιπα ένα link ώστε να μεταφερθεί εκεί η συζήτηση...

Edited by nikostzar
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Καταρχήν υπήρχε εκρεμοτητα με ΔΕΔΟΤΑ και κανένας δεν μπορεί να σε κατηγορήσει. Ο,τι και να λέει το συμφωνητικό υπάρχει το θέμα με το ΔΕΔΟΤΑ.

Μετά, οι περισσότεροι συνάδελφοι χρεώνουν την μεταφορα στον 4178

με ποσό που αντιστοιχεί τουλάχιστον στο 50% της αμοιβής για ενταξη στον 4014.

Είναι πολύς ο χρόνος που πρέπει να ξοδευτει προκειμένου ένας μηχανικός να κατατοπιστει σχετικά με τα τερτίπια του νέου νόμου.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Ζητω συγνωμη εαν εχουν  ξανασυζητηθει τα παρακατω ερωτηματα αλλα εχασα αρκετα επεισοδια!   

Αφορα την μεταφορα απο 4014 σε 4178:

 

1.  Οταν θα ανοιξει το συστημα για την υποβολη αρχειων, πειραζει που παντου στα σχεδια, ΤΕ και υπευθυνες δηλωσεις αναγραφεται 4014/11? ή τελικα πρεπει ενα ενα αρχειο θα το διορθωσουμε και να το ξαναυποβαλλουμε?

2. Οσοι ειχαν υπευθυνη δηλωση παλαιοτητας πρεπει να αναζητησουν αεροφωτογραφιες ή αλλα δημοσια εγγραφα ή αρκει η υπευθυνη δηλωση? 

Δημοσιεύτηκε

''Το ποιες θεωρούνται περαιωμένες και ποιες εκκρεμείς υποθέσεις, αποσαφηνίστηκε με την Εγκύκλιο 3 του ΥΠΕΚΑ (1/10/2013).

Σύμφωνα με την παράγραφο Β της Εγκυκλίου 3 του ΥΠΕΚΑ, δεν θεωρούνται εκκρεμείς υποθέσεις οι πράξεις υπαγωγής για τις οποίες έχουν υποβληθεί όλα τα απαιτούμενα στοιχεία και σχέδια και έχει καταβληθεί και το σύνολο του προστίμου. ''

αν αυτό είναι απάντηση του τεε τοτε το κλειδί για να θεωρήσουμε μία δήλωση του 4014 ολκληρωμένη είναι το ανέβασμα των αρχείων και η αποπληρωμή του συνόλου του προστίμου και όχι αν είναι σε προσωρινή υπαγωγή ή σε ολοκληρωμένη υπαγωγή.. τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.