Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εγκύκλιος 3 (οδηγίες-διευκρινίσεις) Vs N.4178/2013


Recommended Posts

Ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη για πιθανές ανακρίβειες που μπορεί να περιέχει το ποστ μου αλλά είχα ένα διάστημα "αποχής" (περίπου 1 μήνα) από τις ρυθμίσεις αυθαιρέτων και έχω χάσει αρκετά επεισόδια. 

 

Αν λοιπόν έχω καταλάβει καλά, το ΤΕΕ απενεργοποίησε τη δυνατότητα υποβολής σχεδίων στον 4014 με βάση την παρακάτω διατύπωση της εγκυκλίου 3:

"Σύμφωνα με την παρ.2 του άρθρου 30 του ν.4178/13 ορίζεται:

Για τις ολοκληρωμένες πράξεις υπαγωγής για τις οποίες έχει καταβληθεί το σύνολο του προστίμου και έχει περαιωθεί η διαδικασία αυτομάτως ή μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου εκδίδεται πράξη ολοκλήρωσης της υπαγωγής κατά τις διατάξεις του Ν.4178/2013.

Ειδικότερα, για πράξεις υπαγωγής για τις οποίες έχουν υποβληθεί όλα τα απαιτούμενα στοιχεία και σχέδια και έχει καταβληθεί και το σύνολο του προστίμου, καταρχάς, μετά από αίτημα του ενδιαφερομένου ή και αυτομάτως (όταν γίνει σχετική προσαρμογή στο πληροφοριακό σύστημα) εκδίδεται πράξη υπαγωγής κατά τις ειδικότερες διατάξεις του Ν.4178/2013."

Δηλαδή μέσω μίας εγκυκλίου το ΥΠΕΚΑ τροποποιεί έναν Νόμο! Προσθέτει ουσιαστικά το υπογραμμισμένο κομμάτι, πράγμα που θα έπρεπε να γίνει μέσω νέου νόμου, όπως σωστά αναφέρει και ο Ιάσωνας παραπάνω. 

Την μεγαλύτερη παρανομία, πάντως, την κάνει το ΤΕΕ κλείνοντας την πλατφόρμα του 4014. 

Επειδή σκέφτομαι να κινηθώ εναντίον του ΤΕΕ, παρακαλώ ενημερώστε με αν μου έχει ξεφύγει κάτι και αναφέρεται κάπου αλλού η απενεργοποίηση της υποβολής σχεδίων για τον 4014.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 190
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το κλείσιμο έγινε όχι μόνον "παράτυπα" και "δικτατορικά" πριν τις 30.9.2013 που όριζε ο 4014, αλλά και πριν την 7.2.2015 που όριζε ο νεότερος νόμος 4178 για τις δηλώσεις του προηγούμενου νόμου 4014!!!!!!

 

Μόνο και μόνο για να εισπράξει το ΤΕΕ το ανταποδοτικό τέλος!!!

 

Απαιτούνται:

 

- Εξώδικο στο ΤΕΕ...... (ξέρει ο δικηγόρος σας)!

- Ασφαλιστικά μέτρα προς το ΤΕΕ - υπάρχουσα εφαρμογή...... (ξέρει ο δικηγόρος σας)!

- Αγωγή αποζημίωσης για "διαφυγόντα κέρδη"...... (ξέρει ο δικηγόρος σας)!

 

Ποιός κυρίως ιδιοκτήτης ή μηχανικός έχει τα ...κότσια, το χρήμα και το χρόνο, για κάτι τέτοιο;;;;;

 

Nα δεις τότε πως τα ...μαζεύουν πίσω.......

Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Το κλείσιμο έγινε όχι μόνον "παράτυπα" και "δικτατορικά" πριν τις 30.9.2013 που όριζε ο 4014, αλλά και πριν την 7.2.2015 που όριζε ο νεότερος νόμος 4178 για τις δηλώσεις του προηγούμενου νόμου 4014!!!!!!

 

Μόνο και μόνο για να εισπράξει το ΤΕΕ το ανταποδοτικό τέλος!!!

 

Απαιτούνται:

 

- Εξώδικο στο ΤΕΕ...... (ξέρει ο δικηγόρος σας)!

- Ασφαλιστικά μέτρα προς το ΤΕΕ - υπάρχουσα εφαρμογή...... (ξέρει ο δικηγόρος σας)!

- Αγωγή αποζημίωσης για "διαφυγόντα κέρδη"...... (ξέρει ο δικηγόρος σας)!

 

Ποιός κυρίως ιδιοκτήτης ή μηχανικός έχει τα ...κότσια, το χρήμα και το χρόνο, για κάτι τέτοιο;;;;;

 

Nα δεις τότε πως τα ...μαζεύουν πίσω.......

ας έβαζε ένα ανταποδοτικό στην περαιτέρω διαχείριση των δηλώσεων 4014.

Και πιο εύκολα θα το λέγαμε στους πελάτες,

και νομικά πιο βάσιμο θα ήταν για το ίδιο το Υπουργείο να επικαλείται τα περαιωμένα 4014 ως καλώς έχοντα.

Τώρα που πρέπει να περαστούν στον 4178 μόνο και μόνο για να ανεβάσουμε αρχεία, θα γίνει ένα μπάχαλο.

Τουλάχιστον 3 διαφορετικές περιπτώσεις αυθαιρέτων που στην ουσία (νομικά) είναι μία:

1. δηλώσεις περαιωμένες με 4014 και ανεβασμένα αρχεία, που πήραν περαίωση με 4014

2. δηλώσεις περαιωμένες με 4014 χωρίς ανεβασμένα αρχεία, που θα ξαναπάρουν περαίωση 4178

3. δηλώσεις 4014 με 30% μέχρι 31/5/13,  που θα πάρουν περαίωση με 4178. 

Με χιλιάδες επιμέρους προβλήματα στις λεπτομέρειες (επάρκειες, πρόστιμα, δικαιολογητικά κλπ)

 

Είναι άσχημο και για τους ίδιους ότι έχουν το βάρος να νομοθετούν για κάτι που δεν ξέρουν.

Και είναι λογικό αφού δεν το δουλεύουν και δεν τα βρίσκουν μπροστά τους.

Το κακό είναι ότι δεν ακούνε κιόλας.

Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι που καταλαβαίνουν και από νομικά,

και μπορούν να τους εξηγήσουν την τεχνική πλευρά.

Αλλά στην πραγματικότητα είναι σκόπιμη η ιστορία αυτή.

Ήθελαν να υποχρεώοσυν τους πάντες να κάνουν μετάβαση, για να πληρώσουν τα νέα μεγαλύτερα πρόστιμα.

(Τα οποία είναι και πιο σοβαρά και πιο κοντά στον ΓΟΚ από του 4014 μεταξύ μας)

Δεν ήθελαν όμως να το πουν οι ίδιοι στον κόσμο. Ήθελαν να το πούμε εμείς!

Μετά που είδαν τις αντιδράσεις άρχισαν να το μαζεύουν,

και τελικά θα το κάνουν σούπα, όπως με τον 4014. Πολιτικάντικες μ@κίες.

Link to comment
Share on other sites

Άρα, αν έχω καταλάβει σωστά, το ΤΕΕ πάγωσε τη δεύτερη φάση του 4014 εντελώς παράνομα. Έβγαλε τουλάχιστον κάποια ανακοίνωση για αυτό ή το έκανε "στη ζούλα";... Επίσης ξέρει κάποιος συνάδελφος ποια μέρα απενεργοποιήθηκε το ανέβασμα σχεδίων; 

Ρωτάω επειδή σκοπεύω, για αρχή, να στείλω ένα email στο ΤΕΕ αφού με την τωρινή κατάσταση θα μπορούσε να υποθέσει κανείς ότι το σύστημα του 4014 έχει απλά πρόβλημα και δεν ανεβαίνουν σχέδια. Αλλιώς οφείλει το ΤΕΕ να απαντήσει με βάση ποιόν νόμο έκλεισε τη δεύτερη φάση. 

Να έχουμε τουλάχιστον μία απάντηση του ΤΕΕ να δείχνουμε στους πελάτες μαζί με τη λυπητερή...

Link to comment
Share on other sites

Συνάδερφε μαζι σου!!!!!Αλλα η ταπεινή μου γνωμη ειναι οτι δε θ ασχοληθούν μαζι σου.....Το συστημα σχεδιων εκλεισε στι 5-10  γιατι 'ετσι τους κάπνισε' και οι υπευθυνοι του ΥΠΕΚΑ ειπαν ασ προσεχαμε να βαλουμε τα σχεδια νωριτερα στο συστημα.........Μονο με εξωδικο απο εισαγγελεα με απαιτηση απαντησης εντος 10 ημερων πιθανως να ειχες απαντηση....

Edited by ioannat
Link to comment
Share on other sites

Πάνω στο post #9, να προτείνω μια επίσης πιθανή ερμηνεία:

Σε συνδυασμό με την παράγραφο αα) του άρθρου 9, μπορεί να σημαίνει ότι η σύγκριση γίνεται με τα ανώτατα επιτρεπτά όρια που ίσχυαν κατά την στιγμή της έκδοσης της εν λόγω αδείας και όχι τα σημερινά.

Σε κανένα σημείο της Εγκυκλίου ή του νόμου δεν λέει για σημερινά ισχύοντα, θα μπορούσε λοιπόν να ερμηνευτεί ως "τα τότε ισχύοντα".

 

Τι γνώμη έχετε;

Link to comment
Share on other sites

στο νομο λεει οτι τα συγκρινουμε τε τα σημερινα....αρθρο 18 παραγραφος 2 "...ορους δομησης που ΙΣΧΥΟΥΝ στην περιοχη του ακινητου......
"

Edited by ioannat
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά η εγκύκλιος 3 λέει επίσης στο ΣΤ. Διευκρινήσεις κατ' άρθρο!

 

1) Παρ. 1.: Η διαπίστωση...... γίνεται κατ' εφαρμογήν των άρθρων .... του ΓΟΚ/85 και όχι του ΝΟΚ/2012.

 

Άρα, η σύγκριση ΔΕΝ γίνεται με ό,τι ισχύει σήμερα αλλά με ό,τι ίσχυε κατά το χρόνο έκδοσης της αδείας (ΓΟΚ/85).

 

Το "ισχύουν" θα έπρεπε να λέει "σήμερα" για να αφορά το σήμερα. Η εγκύκλιος πάντως το ξεκαθαρίζει.

Link to comment
Share on other sites

Κρινεις αν ειναι αυθαιρετο με τον Γοκ 85 ή το οικοδομικο κανονισμο της χρονιας που κατασκευαστηκε.Κατοπιν για να βγαλεις τους συντελεστες υπερβασης στα φυλλα καταγραφης συγκρινεις με τους σημερινους ορους δομησης.Θα σου προτεινα να διαβαζεις μονο το νομο για να εξαγεις συμπερασματα γιατι οι εγκυκλιοι συνεχως αλλαζουν.Την επομενη εβδομαδα περιμενουνε νεα...

Edited by ioannat
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.