Engineer Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2013 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2013 Το Gate Tower Building είναι ένα περίεργο συγκρότημα γραφείων με 16 ορόφους, που βρίσκεται στην Οσάκα της Ιαπωνίας. Αυτό που το κάνει περίεργο είναι ένας αυτοκινητόδρομος που περνάει μέσα από το συγκεκριμένο κτήριο. Για την ακρίβεια, καταλαμβάνει τους ορόφους 5 έως 7, στους οποίους τα ασανσέρ δεν σταματάνε καν για λόγους ασφαλείας. Ο αυτοκινητόδρομος έχει τη μορφή γέφυρας σε αυτό το σημείο. Το βάρος του στηρίζεται από κολώνες, τοποθετημένες με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται ότι δεν υπάρχει ποτέ καμία επαφή μεταξύ του δρόμου και του κτηρίου. Παράληλλα, για το σημείο του δρόμου που βρίσκεται στο εσωτερικό του κτηρίου έχουν γίνει ειδικές κατασκευές, ώστε ο θόρυβος και οι δονήσεις που προκαλούνται από τα διερχόμενα οχήματα να μη γίνονται αντιληπτές από τους ενοίκους και τους εργαζομένους. Η ιδέα για την εξαιρετικά σπάνια αυτή κατασκευή προέκυψε σαν μια συμβιβαστική λύση μεταξύ των αρχών της πόλης και των ιδιοκτητών του οικοπέδου στο οποίο είναι χτισμένο το Gate Tower Building. Όταν ο αυτοκινητόδρομος ξεκίνησε να κατασκευάζεται, είχε ήδη αποφασιστεί ότι θα περάσει πάνω από το συγκεκριμένο οικόπεδο. Οι ιδιοκτήτες του οικοπέδου ωστόσο αρνήθηκαν να το παραχωρήσουν και είχαν ήδη σχεδιάσει την ανέγερση του 16όροφου κτηρίου. Έτσι και μετά από διαμάχες που κράτησαν πέντε χρόνια, βρέθηκε η πρωτότυπη αυτή λύση. Μάλιστα, για την υλοποίηση του σχεδίου χρειάστηκε να αναθεωρηθούν μερικώς κάποιοι από τους κανόνες δόμησης, αφού σε αντίστοιχες περιπτώσεις ο δρόμος πρέπει να κατασκευάζεται υπογείως. Περισσότερα: Δείτε τον αυτοκινητόδρομο που περνάει μέσα από κτήριο | E-Radio.gr Blog - http://www.e-radio.g...tion_ref_map=[] Click here to view the είδηση
akius Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2013 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2013 εμεις εδω κανουμε το αναποδο ΕΥΚΟΛΑ..... σε δρομο χτιζουμε σπιτια 4
tasxan206 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2013 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2013 Μη γίνει γνωστό στην Ελλάδα αυτό, γιατί φανταστείτε τι έχουν να δουν τα μάτια μας (πέρα από αυτά που βλέπουν ήδη) 1
civil_marios Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2013 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2013 Θεωρώ πως είναι αντιαισθητικό και σαν μεμονωμένο έργο και στο σύνολο της περιοχής. 1
zografos_k Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2013 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2013 ...το θεμα ειναι οτι οι ανθρωποι ειχαν ενα προβλημα κ το λυσανε. Εδω ακομα θα εξεταζαμε αν το προβλημα ειναι αριστερο ή δεξιο. 2
maroudas Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2013 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2013 Εντυπωσιακό ! ΑΝ κι συνειρμοί μας οδηγούν στο Μονακό, όπου κι ο αγώνας της F1 περνά μέσα απο πολυώροφο κτίριο.
nzerman Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2013 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2013 Κατά τη γνώμη μου οι υπερκείμενες ιδιοκτησίες εμπίπτουν στην §2α του άρθρου 2 (εγκεκριμένος κοινόχροιστος χώρος) και δεν τακτοποιούνται.
Didonis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2013 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2013 Δεν είναι κάτι το πρωτόγνωρο εδώ που τα λέμε. Και στην Στουτγάρδη υπάρχει δρόμος ανάλογος αλλά σε πιο χαμηλή στάθμη που περνά μέσα από το κτιριακό συγκρότημα. Αλλά από το 1930 -35 αν θυμάμαι καλά ο γνωστός αρχιτέκτονας Le Corbusier είχε κάνει μελέτες σχετικές που συνδύαζε τους δρόμους με τα κτίρια…. Περνούσαν μέσα και κάτω από τις πυλωτές και συνδυασμό με την ταράτσα των κτιρίων ως δρόμους…. Υπάρχει ολόκληρο κεφαλαίο στην ιστορία της αρχιτεκτονικής για αυτά με τα θετικά τους συμπεράσματα αλλά και με την γνώση που αποκτήθηκε ακόμα κι από τα αρνητικά τους. Φυσικά υπήρξε εδώ στην Ελλάδα ειδικά με τους Πολεοδομικούς «Κανονισμούς» η χρήση μερικών από αυτά για δικαιολογία στην κακοποίηση της πόλης. Παράδειγμα οι Στοές στην πολεοδομική νομοθεσία και καλά στον Le Corbusier τις απέδιδαν για ενοποίηση χώρων της πόλης, ήταν όμως το πρόσχημα για να δίνουν μεγαλύτερη κάλυψη σε οικόπεδα φτάνοντας ακόμα και στο 100% αρκεί στο ισόγειο να είχε στοά… Η ιστορία μερικές φόρες είναι χρήσιμη για να διαβάζεις το σήμερα (να με συγχωρέσουν οι συνάδελφοι αρχιτέκτονες που μερικά θέματα της ιστορίας τα ανέφερα εντελώς αποσπασματικά και ασύνδετα με όλα τα άλλα που είχαν)
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα