Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Παιδια λιγο τη βοηθεια σας.

 

Εχω μπροστα μου μια αδεια του 2005 που αφορα κατοικια εντος Οριοθετημενου Οικισμου που εχει προσωπο σε Δευτερευον Εθνικο Δικτυο.

 

Το οικοπεδο ειναι ανω των 500.00τ.μ. => Αρθρο 6β του Π.Δ. 24/3/85 (ΦΕΚ 181Δ) => Υποχωρηση 2,5m απο γραμμη δομησης οπως οριζεται απο προηγουμενες παραγραφους.

Το θεωρημενο διαγραμμα καλυψης μνημονευει ρητα τη γραμμη δόμησης στα 17,50μ απο τον αξονα της Ε.Ο.

Εχει βγει αποφαση νομαρχη που αναφερει οτι η γραμμη δομησης προκυπτει απο το Π.Δ. 209/1998.

 

Ερωτημα:

 

Ειναι σωστο αυτο που γραφει το διαγραμμα καλυψης για γραμμη δομησης στα 17,50m απο τον αξονα της Εθνικης Οδου?

Πιστευω οτι προεκυψε απο το αθροισμα 15,00 + 2,50 = 17,50m, απο το αθροισμα δηλαδη των απαιτησεων του Π.Δ. για τους Οριοθετημενους Οικισμους και του Διαταγματος για την Υπεραστικη Συγκοινωνια.

 

Προσωπικη αποψη ειναι οτι η γραμμη δομησης ειναι στα 15,00m λογω του Αρθρου 6γ του Π.Δ. 24/3/85 (ΦςΚ 181Δ) και της αποφασης νομαρχη που εχει εκδοθει.

 

(Το κτιριο απεχει αυτη τη στιγμη 17,00μ και θελω να δω αν χρειαζεται και αυτο ρυθμιση με τον 4178/13).

Edited by Silent Arrow
Δημοσιεύτηκε (edited)

η απόσταση τοποθέτησης κτιρίου απο χαρακτηρισμένες οδού καθορίζεται απο το παραπάνω διάταγμα που αναφέρεις

στις περιπτώσεις που η "χαρακτηρισμένη οδός"διέρχεται απο  εντός σχεδίου η εντός οριοθέτησης τμήμα του οικισμού

συνήθως γίνεται αναφορά στους όρους δόμησης

κατά την γνώμη μου δεν υπολογίζεται αθροιστικά

τα 2,5 μ αφορούν την υποχώρηση του κτιρίου απο υφιστάμενους δρόμους και είναι γενικός όρος-περιορισμός

στην περίπτωση εθνικής οδού εξειδικεύεται στα 15μ. Εθνική Οδός με ημιπλάτος 15μ σε οικισμό , δηλ συνολοκό πολάτος 30μ δεν υφίσταται,ενδεχομένως σε μεγάλες πόλεις.Τώρα ασφάλεια υπεραστικής συγκοινωνίας και εντός σχεδίου-εντός οριοθέτσης γεωτεμάχιο

συνάδουν μόνο στην ιδιάζουσα και αλλοπρόσαλλη Ελληνική νομοθεσία και πραγματικότητα

Edited by ΘΕΟΧΑΡΗΣ
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Θεοχαρη ευχαριστω για την απαντηση. Και εγω ειμαι της ιδιας αποψης.

 

1) Αν καποιος διαβασει προσεκτικα το Αρθρο 6 'Γραμμη Δομησης' του ΠΔ. ΦΕΚ 181 Δ για τους οριοθετημενους οικισμους θα διαπιστωσει οτι παντου μνημονευεται προσωπο σε κοινοχρηστο χωρο ή σε χωρο που εχει τεθει σε κοινη χρηση.

Δεν διαχωριζει δηλαδη την εφαρμογη της γραμμης δομησης αναλογα με το ειδος της οδου, αν ειναι κοινοτικη / επαρχιακη / εθνικη κλπ..

 

2) Η διαταξη που αναφερει επιπροσθετη υποχωρηση 2,50μ για οικοπεδα ανω των 500τ.μ. (παραγραφος 6β. του Αρθρου 6) αναφερεται στη γραμμη δομησης οπως αυτη προκυπτει απο την εφαρμογη των προηγουμενων παραγραφων του Π.Δ. ΦΕΚ 181Δ και οχι απο αλλο Π.Δ. ή νόμο.

 

3) Η παρ. 6γ του Αρθρου 6 του ΠΔ ΦΕΚ 181 Δ οριζει οτι πιθανη εκδοση αποφασης Νομαρχη μπορει να οριζει αποστασεις κτιριων απο οδους διαφορετικες απο οτι οριζουν οι προηγουμενες παραγραφοι 6α & 6β. Δεν μνημονευει πουθενα οτι η παρ. 6β (περεταιρω υποχωρηση 2,50μ) λειτουργει αθροιστικα.

 

Απο τα ανωτερω και λαμβανοντας υποψη οτι η αποφαση Νομαρχη ειναι σε πληρη αρμονια με το Διαταγμα της Υπεραστικης Συγκοινωνιας, φρονω οτι η γραμμη δομησης ειναι στα 15.00m και οτι λανθασμενα υποδειχθηκε γραμμη δομησης στα 17,50m απο την Πολεοδομια.

 

Το κτιριο συνεπως που σημερα βρισκεται στα 17,00μ απο τον αξονα τους Δευτερευοντος Εθνικου Δικτυου ΔΕΝ παραβιαζει της γραμμη δομησης συμφωνα με το ανωτερω σκεπτικο και δεν χρειαζεται ρυθμιση στον 4178/13.

 

 

 

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον λυθηκε η εμπλοκη, τυχαια, αλλα λυθηκε.... (εψαξα και βρηκα τι κατηργησε η ισχυουσα Αποφαση Νομαρχη...)

 

Συγκεκριμενα η αδεια βγηκε το 2005 και ειχε παρει αριθμο πρωτοκολλου στα μεσα του 2005.

Το 2004 βγηκε η αποφαση Νομαρχη για τη γραμμη δομησης. Κατηργησε μια παλαιοτερη αποφαση του 1991.

 

Ωστοσο ολα δειχνουν οτι εφαρμοστηκε στη συγκεκριμενη αδεια η προγενεστερη αποφαση Νομαρχη του 1991. Η κατηργημενη αποφαση Νομαρχη του 1991 οριζε αποσταση απο το Εθνικο Δικτυο 15,0m αλλα αν το γηπεδο ηταν μεγαλυτερο απο 700.00 τμ η αποσταση οφειλε να ειναι 17,50m.

 

Ευτυχως οτι και να γραφει το διαγραμμα καλυψης απο λαθος ισχυει για την αδεια του 2005 η νεοτερη αποφαση Νομαρχη του 2004 με γραμμη δομησης στα 15.00μ. βασει του Διαταγματος της Υπεραστικης Συγκοινωνιας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.