Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σε ολους. Εχω την εξης υποθεση. Πελατης εχει απο το 1979 εγκριση κυκλοφοριακης συνδεσης σε επαρχιακο δρομο για το εργοστασιο του.

 

Το 2002 στον δρομο αυτο εγινε απαλλοτριωση (η οποια μεχρι σημερα δεν εχει συντελεστεί. Τουλαχιστον ο ιδιοκτητης μου δεν εχει "τραβηχτει" εκει οπου θα επρεπε συμφωνα με το οριο απαλλοτριωσης και δεν εχει αποζημιωθει επισης (οπως λεει δεν το ειδα με τα ματια μου).

 

Το θεμα μου τωρα ειναι το εξης.

 

Α) Απο το ΒΔ 465 του 1970 στο ΠΔ 118 του 2006 εχουν αλλαξει οι απαιτήσεις στον τροπο κυκλοφοριακης συνδεσης? Οτι διαβαζω στο ΒΔ του 1970 τα ιδια βλεπω και στο ΠΔ του 2006 . (Σε πρωτευων επαρχιακο δικτυο, σχεδιον 102 στο ΒΔ και τυπος Γ στο ΠΔ)

 

Β) αυτο που διαβαζω στο εξης εδαφιο

 

«5. Σε περίπτωση κατασκευής παράπλευρης οδού (SR) ή επί υπαρχουσών οδών που βελτιώνονται τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά τους, ο ιδιοκτήτης των εγκαταστάσεων υποχρεούται να προσαρμόσει με δική του δαπάνη την κυκλοφοριακή σύνδεση προς την νέα κατάσταση σύμφωνα με τις οδηγίες και τα σχέδια της αρμόδιας για την οδό Υπηρεσίας του ΥΠΕΧΩΔΕ. "

 

σημαινει οτι στην προκυμενη περιπτωση ο ιδιοκτητης μου πρεπει να "χαλασει" την συνδεση που εχει τωρα, να τραβηχτει στο οριο απαλλοτριωσης και να φτιαξει νεα συνδεση στη νεα θεση με δικα του εξοδα?

 

Βελτιωση των γεωμετρικων χαρακτηρστικων του δρομου τι ειναι? Η απαλλοτριωση για διαπλατυνση του δρομου ειναι βελτιωση των γεωμετρικων του στοιχειων?

 

Γ) Οταν λεει οτι η νησιδα πρεπει να εχει ελαχιστη βαση 20 μετρα - και μεγαλυτερη αναλογα το μηκος του προσωπου του γηπεδου, οπως επισης και οι λωριδες επιβραδυνσης επιταχυνσης ελαχιστο μηκους 45 μετρων.

Υπαρχει καποιος τυπος απο τον οποιο προκυπτει το μεγεθος τους?

Απο πιο μηκος προσωπου και πανω δεν "φτανουν" τα 20 και 45 μετρα αντιστοιχα και ποσο πρεπει να γινουν. Τα 40 που αναφερει στη συνεχεια οτι ειναι το ελαχιστο προσωπο για αυτο το ειδος κυκλοφοριακης συνδεσης?

 

Δ) Το οριο της ιδιοκτησιας μου σε ολα αυτα που ακριβως ειναι? Στην βαση της νησιδας? Στην πρασια μετα την βαση της νησιδας?

 

Συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις. πρωτη φορα ασχολουμαι με κυκλοφοριακες συνδεσεις και τα διαγραμματα στα ΦΕΚ ειναι για κλάματα .

 

Δημοσιεύτηκε

θα πρέπει να αναζητήσεις τα τυπικά σχέδια των τύπων συνδέσεων

αντίγραφα έχουν οι υπηρεσίες οχι απο το ΦΕΚ

είναι πιό κατανοητά απο την περιγραγή

ναι η διαπλάτυνση είναι βελτίωση,όπως και κάθε τι που βελτιώνει την οριζοντιογραφία,μηκοτομή,επικλίσεις,διαπλατύνσεις,διατομές

τα βασικά δηλαδή στοιχεία του γεωμετρικού σχεδιασμού οδών

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.