Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Οχι απλα δεν εχουν επαφη με την πραγματικοτητα, αλλα δεν τους εχει αγγιξει καν!!!

   

 

Τα γνωστα πλεον 3 πουλακια!!

Οχι μονο θα τρεχουμε σε 60 φορεις, αλλα θα σκαναρουμε και τις εγκρισεις!! :smile:

 

Δεν χρειάζεται να σκανάρουμε τίποτα.

Κάθε διοικητική πράξη έχει υποχρεωτικά ΑΔΑ, ή τουλάχιστον θα έπρεπε να έχει.

 

Τα δικαιολογητικά που έχουν ΑΔΑ δεν χρειάζεται να τα καταθέσεις, αρκεί να γράφεις τον ΑΔΑ.

 

Είναι καλό μέτρο, γλιτώνουμε και γραφειοκρατεία αλλά ταυτόχρονα μειώνεται η πιθανότητα πλαστογραφίας καθώς μόλις εφαρμοστεί καθολικά το μέτρο οι υπηρεσίες θα παίρνουν απευθείας από το διαύγεια τα αντίστοιχα έγγραφα.

  • Απαντήσεις 24
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Βλ Αρχαιολογιες.

ΑΔΑ δεν εχουν (τουλαχιστον εδω).

 

Να σου και αλλο?

 

Χρησεις Γης απο πολεοδομια.

ΑΔΑ δεν εχουν (τουλαχιστον εδω).

 

Θες και αλλο?

 

Εγκρισεις απο Ναυτικο, Αεροπορια, Στρατο ή Πολιτικη αεροπορια.

ΑΔΑ δεν εχουν (τουλαχιστον εδω).

Δημοσιεύτηκε (edited)

Όλα αυτά που ανέφερες θα έπρεπε να έχουν ΑΔΑ.

Στο διαύγεια υπάρχουν και χρήσεις γης με ΑΔΑ, και εγκρίσεις από την αεροπορία, κτλ.

 

Συμφωνώ ότι σε πολλές υπηρεσίες ακόμα δεν ασχολούνται με την ανάρτηση στο διαύγεια αλλά σε αυτό είμαστε συνυπεύθυνοι. Δεν μας χρειάζεται ο ΑΔΑ συνήθως οπότε δεν ασχολούμαστε περαιτέρω.

 

Αν όμως φτάσουμε στο σημείο να κάνουμε ηλεκτρονικά τον φάκελο για άδεια δόμησης και όπως αναφέρεις θα πρέπει να περάσουμε όλα τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά, θα αρχίσουν αναγκαστικά οι υπηρεσίες να δίνουν τον ΑΔΑ όπως προβλέπεται από τον νόμο. Διαφορετικά θα αρχίσουν οι καταγγελίες και οι αναφορές τις οποίες τώρα με το ΔΝΤ τις φοβούνται λόγω "κινητικότητας".

 

Παρεπιπτόντως, έχεις ψάξει στο διαύγεια για άδειες, χρήσεις γης και εγκρίσεις που έχεις βγάλει για πελάτες;

 

Συχνά η υπηρεσία μας δίνει την απάντηση χωρίς ΑΔΑ για γρηγορότερη εξυπηρέτηση και κάποια στιγμή που έχουν χρόνο κάθεται κάποιος και περνάει ΑΔΑ στις αποφάσεις.

Μου έχει τύχει να δω αποφάσεις αναρτημένες στο διαύγεια με μήνες καθυστέρηση, αλλά τουλάχιστον ανεβήκανε.

Edited by sdim
  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε

να υποθέσω ότι δεν έχει ξεκινήσει η ηλεκτρονική υποβολή των αδειών? και χάρηκα στιγμιαία.... 

Τουλάχιστον ισχύει ότι μπορώ να στείλω με email ή fax την ενημέρωση εργασιών του Αρθ.4 παρ.3 στο Δήμο Αθηναίων? και αν ναι, που και πως?!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.