Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 11:54 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 11:54 πμ Ξεκινάω και βάζω τα Αυστραλέζικα πρότυπα επιθεώρησης Στο τέλος θα βάλω και το manual BIMAppendixA.pdf BIMAppendixB.pdf BIMAppendixCPart1.pdf BIMAppendixCPart2.pdf 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 11:56 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 11:56 πμ συνεχίζετε BIMAppendixD.pdf BIMAppendixE.pdf BIMAppendixF.pdf BIMAppendixG.pdf
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 11:58 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 11:58 πμ συνεχίζετε BIMAppendixHPart1.pdf BIMAppendixHPart2.pdf BIMPart1Policy.pdf BIMPart2Fig121122.pdf
Γιάννης Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 03:30 μμ Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 03:30 μμ (edited) Και μιας και έπιασε Australia ο συνάδελφος Ροδόπουλος, να και ένα μικρό-συνοπτικό αλλά περιεκτικό manual για NDT σε level 3 στην Δυτική Αυστραλία. Edited November 30, 2013 at 03:31 μμ by Γιάννης
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 05:00 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 05:00 μμ συνεχίζετε BIMPart2Fig123124.pdf BIMPart2Fig128145.pdf BIMPart2Fig147262.pdf BIMPart3Figures.pdf BIMPart3Procedures.pdf BIMPreface.pdf
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 05:04 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 05:04 μμ συνεχίζετε το manual https://dl.dropboxusercontent.com/u/37242532/BridgeInspectionManual.pdf Detailed Non-Destructive Investigation Guidelines for Concrete and Steel Bridges Rev 0.PDF 1
gavrilis Δημοσιεύτηκε December 10, 2013 at 07:02 μμ Δημοσιεύτηκε December 10, 2013 at 07:02 μμ Γιάννη , τα είδα με κάποια καθυστέρηση , όμως πράγματι είναι πολύ καλά τα συνημμένα αρχεία που ανέβασες. Ομολογώ πως δεν έχω το γνωστικό υπόβαθρο ώστε να τα κατανοήσω όλα. Ευχαριστώ πολύ.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε December 17, 2013 at 03:44 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 17, 2013 at 03:44 μμ Μια αναπτυσσόμενη μέθοδος μέτρησης μετατοπίσεων σε γέφυρα είναι Interferometric Radar Imaging δείτε το βίντεο για να καταλάβετε τις δυνατότητες http://www.olsoninstruments.com/videos/ibis-s_video.mp4 1
McRaster Δημοσιεύτηκε December 18, 2013 at 05:13 μμ Δημοσιεύτηκε December 18, 2013 at 05:13 μμ (edited) Αυτό λέγεται και Robotic Tacheometry. Υπάρχει όμως ένα θέμα, δεν μπορεί να είναι έλεγχος μεγαλύτερος απο 12 ώρες Βροχή - Ομίχλη μειώνουν την αξιοπιστία της μέτρησης. Η γεωγραφική θέση της γέφυρας μπορεί να είναι τέτοια που να μην έχεις πρόσβαση για μέτρηση. Η Υγρασία έχει μεγάλη σημασία στο deflection monitoring, άρα θα πρέπει να εξετάσεις τη κατασκευή σου σε διάφορες περιόδους (Φθινόπωρο -Χειμώνα - Άνοιξη - Καλοκαίρι) Η ταχύτητα διέλευσης τών οχημάτων σε τέτοιους ελέγχους ορίζεται εμπειρικά καθώς και το μέγεθος των δοκιμαστικών οχημάτων.Εάν απλά μετράς κατα τη διάρκεια λειτουργίας της γεφυρας, οι τιμές δεν είναι αντιπροσωπευτικές. Συνεπώς καταλήγω στο SHM ξανά, με αισθητήρες μόνιμα τοποθετημένους σε συγκεκριμένα σημεία για MODAL ANALYSIS , επίσης σε συγκεκριμένα για DEFLECTIONS. Την ίδια μέτρηση μπορείς να τη κάνεις και με ένα Leica TCA Edited December 18, 2013 at 05:56 μμ by McRaster 1
Γιάννης Δημοσιεύτηκε December 18, 2013 at 07:02 μμ Δημοσιεύτηκε December 18, 2013 at 07:02 μμ Το Monitoring σε μόνιμη βάση Mc είναι σίγουρα η καλύτερη μέθοδος αλλά κοστίζει πολύ. Κατά την γνώμη μου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο "ερευνητικά" σε μεγάλες ή/και περίεργες γέφυρες αλλά όχι μαζικά σε μεγάλο αριθμό γεφυρών. Μόνο για μικρά διαστήματα...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα