Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Ξεκινάω και βάζω τα Αυστραλέζικα πρότυπα επιθεώρησης Στο τέλος θα βάλω και το manual BIMAppendixA.pdf BIMAppendixB.pdf BIMAppendixCPart1.pdf BIMAppendixCPart2.pdf 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 συνεχίζετε BIMAppendixD.pdf BIMAppendixE.pdf BIMAppendixF.pdf BIMAppendixG.pdf
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 συνεχίζετε BIMAppendixHPart1.pdf BIMAppendixHPart2.pdf BIMPart1Policy.pdf BIMPart2Fig121122.pdf
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 (edited) Και μιας και έπιασε Australia ο συνάδελφος Ροδόπουλος, να και ένα μικρό-συνοπτικό αλλά περιεκτικό manual για NDT σε level 3 στην Δυτική Αυστραλία. Edited Νοέμβριος 30 , 2013 by Γιάννης
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 συνεχίζετε BIMPart2Fig123124.pdf BIMPart2Fig128145.pdf BIMPart2Fig147262.pdf BIMPart3Figures.pdf BIMPart3Procedures.pdf BIMPreface.pdf
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 συνεχίζετε το manual https://dl.dropboxusercontent.com/u/37242532/BridgeInspectionManual.pdf Detailed Non-Destructive Investigation Guidelines for Concrete and Steel Bridges Rev 0.PDF 1
gavrilis Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2013 Γιάννη , τα είδα με κάποια καθυστέρηση , όμως πράγματι είναι πολύ καλά τα συνημμένα αρχεία που ανέβασες. Ομολογώ πως δεν έχω το γνωστικό υπόβαθρο ώστε να τα κατανοήσω όλα. Ευχαριστώ πολύ.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2013 Μια αναπτυσσόμενη μέθοδος μέτρησης μετατοπίσεων σε γέφυρα είναι Interferometric Radar Imaging δείτε το βίντεο για να καταλάβετε τις δυνατότητες http://www.olsoninstruments.com/videos/ibis-s_video.mp4 1
McRaster Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2013 (edited) Αυτό λέγεται και Robotic Tacheometry. Υπάρχει όμως ένα θέμα, δεν μπορεί να είναι έλεγχος μεγαλύτερος απο 12 ώρες Βροχή - Ομίχλη μειώνουν την αξιοπιστία της μέτρησης. Η γεωγραφική θέση της γέφυρας μπορεί να είναι τέτοια που να μην έχεις πρόσβαση για μέτρηση. Η Υγρασία έχει μεγάλη σημασία στο deflection monitoring, άρα θα πρέπει να εξετάσεις τη κατασκευή σου σε διάφορες περιόδους (Φθινόπωρο -Χειμώνα - Άνοιξη - Καλοκαίρι) Η ταχύτητα διέλευσης τών οχημάτων σε τέτοιους ελέγχους ορίζεται εμπειρικά καθώς και το μέγεθος των δοκιμαστικών οχημάτων.Εάν απλά μετράς κατα τη διάρκεια λειτουργίας της γεφυρας, οι τιμές δεν είναι αντιπροσωπευτικές. Συνεπώς καταλήγω στο SHM ξανά, με αισθητήρες μόνιμα τοποθετημένους σε συγκεκριμένα σημεία για MODAL ANALYSIS , επίσης σε συγκεκριμένα για DEFLECTIONS. Την ίδια μέτρηση μπορείς να τη κάνεις και με ένα Leica TCA Edited Δεκέμβριος 18 , 2013 by McRaster 1
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2013 Το Monitoring σε μόνιμη βάση Mc είναι σίγουρα η καλύτερη μέθοδος αλλά κοστίζει πολύ. Κατά την γνώμη μου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο "ερευνητικά" σε μεγάλες ή/και περίεργες γέφυρες αλλά όχι μαζικά σε μεγάλο αριθμό γεφυρών. Μόνο για μικρά διαστήματα...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα