Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

και τα λογισμικα αυτα πως κανουν την αναλυση? μου φαινεται οτι κανουν αναλυση πλαισιων σε προσοψη και πλαγια οψη και στην συνεχεια παιρνουν τα πλαισια των τομων και τα φορτια που προκυπτουν ελεγχονται με τον εκως και εακ

το λεω γιατι θελω να καταλαβω πως παμε απο μαθηματα στατικης αναλυσης στην χρηση λογισμικων αναλυσης.

  • Απαντήσεις 80
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Όλα αυτά τα προγράμματα κάνουν ανάλυση με τη μέθοδο της άμεσης ακαμψίας (μητρωική στατική που έκανες στο Πολυτεχνείο) και δεν αναλύουν πλαίσια στο επίπεδο αλλά χωρικούς φορείς με ελαστική ανάλυση.

 

Υπάρχουν παραδοχές που κάνουν για διαφραγματική λειτουργία πλακών κλπ. Εξάλλου πόσες οκοδομές σήμερα μπορούν να απλοποιηθούν σε επίπεδα πλαίσια??? Δεν νομίζω πολλές.

 

Συνήθως πολλά προγράμματα στο site τους λένε αντίστοιχα πράγματα. Δες π.χ. στο site του Νext http://nextprogram.gr/ αριστερά εκεί που λέει "Το πρόγραμμα" (Γενικά, Modes, Τύποι Κατασκευών). Ίδια λογική ακολουθούν και τα άλλα προγράμματα.

Δημοσιεύτηκε

ε...ok επειδει εγω τελειωσα στον καναδα μπορεις να μου πεις τι εννοεις λεγοντας

' χωρικούς φορείς ' και τι ειναι το ' διαφραγματική λειτουργία ' ?

Δημοσιεύτηκε

Τι ακριβώς τελείωσες στον Καναδά?

 

Χωρικοί φορείς είναι φορείς όπου οι κόμβοι των μελών έχουν 6 βαθμούς ελευθερίας. 3 μετακινήσεις (dx,dy,dz) και 3 στροφές(φx,φy,φz). Στο επίπεδο πλαίσιο που αναφέρεις, ο κάθε κόμβος έχει 3 βαθμούς ελευθερίας (dx,dy,φz).

 

Όσων αφορά τη διαφραγματική λειτουργία, αυτή δημιουργείται κυρίως από την πλάκα των κτηρίων σε κάθε στάθμη. Η πλάκα στις οριζόντιες δυνάμεις του σεισμού, λόγω της πολύ μεγάλης δυσκαμψίας της σε αυτή τη διεύθυνση, θεωρείτε ότι δεν παραμορφώνεται μέσα στο επίπεδό της (μετακινείται σαν στερεό σώμα). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι κόμβοι των στύλων έχουν όλοι την ίδια μετακίνηση, δηλ. την μετακίνηση του διαφράγματος-πλάκας. Επίσης έτσι δεν έχουν αξονικές δυνάμεις οι δοκοί. Αυτό απλοποιεί διάφορους υπολογισμούς. (Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός...ίσως κάποιος το εξηγήσει καλύτερα)

 

Δεν σου θυμίζουν τίποτα όλα αυτά?

Δημοσιεύτηκε

βασικα για μια απ'ευθειας επεξηγηση στα αγγλικα εψαχνα των 2 ορων..βλεπεις υπαρχει θεμα ελληνικης ορολογιας που ενδοιαφερομαι να μαθω

Δημοσιεύτηκε

Σωστα τα λέει o triumph.

 

Το διάφραγμα αν δεν κάνω λάθος και στα αγγλικά έτσι ονομάζεται, Diaphragm.

 

Πιο απλά χωρικός φορέας είναι ο φορεας που αναλύεται σε 3 διαστάσεις (χώρος στην κοινή ελληνική) ενώ επίπεδος φορέας είναι αυτό που αναλύεται σε 2 διαστάσεις (επίπεδο). Αν ένας φορέας έχει απλή μορφολογία τότε, και για στατική ανάλυση κυρίως, θα μπορούσες ίσως να τον αναλύσεις και με επίπεδα πλαίσια. Πρακτικά σήμερα δε νομίζω να έχεις κάποιο λόγο να το κάνεις. Όσον αφορά τις δράσεις με σεισμό, σύμφωνα με τον ΕΑΚ ισχύουν τα παρακάτω

 

Στην περίπτωση των κτιρίων για την εφαρμογή οποιασδήποτε μεθόδου υπολογισμού χρησιμοποιείται, γενικά, χωρικό προσομοίωμα της κατασκευής.

 

Η χρήση επίπεδου προσομοιώματος επιτρέπεται έπειτα από σχετική τεκμηρίωση της αξιοπιστίας του

Δημοσιεύτηκε

Για τη διαφραγματική μόνο diaphragm έχω συναντήσει. Για το χωρικό πλαίσιο δεν μου έρχεται κάτι. Κάτι νομίζω με space structures...αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.

Δημοσιεύτηκε

α..οποτε το structure εδω το λετε φορεα?

για το diaphram δεν θυμαμαι να το εχω συναντηση σαν ορισμο αλλα απο την περιγραφη της ' διαφραγματικης λειτουργιας ' απο τον triumph ξερω τι ειναι.

' Η χρήση επίπεδου προσομοιώματος επιτρέπεται έπειτα από σχετική τεκμηρίωση της αξιοπιστίας του ' πως γινεται δηλαδη αυτη η τεκμηριωση Παναγιωτη?

οταν λες ' αν ένας φορέας έχει απλή μορφολογία ' ποια θεωρειται απλη μορφολογια?

ρωταω γιατι εχω γραψει ενα application ελαστικης στατικης αναλυσης και αναρωτιεμαι αν κατι τετοιο θα μπορουσε να δωσει σωστα αποτελεσματα οχι μονο για τα 2-D πλαισια στα παραδειγματα των βιβλιων αλλα και για πραγματικα κτιρια.

Δημοσιεύτηκε

Με επίπεδα πλαίσια μπορείς να προσομοιώσεις κατασκευές συμμετρικές, με την απλούστερη μορφολογία. Να έχεις δηλαδή υποστυλώματα σε κανναβική διάταξη που να συνδέονται με δοκούς. Χωρίς οπές στην πλάκα κλπ. Αν έχεις πχ. πυρήνες ανελκυστήρων, το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα έχεις απλή μορφολογία. Επίσης με κανναβική διάταξη και κέντρο ελαστικής στροφής που συμπίπτει με το "κέντρο βάρους κατόψεως" λόγω γεωμετρίας διατομών στύλων, ελαχιστοποιούνται στρεπτικές επιδράσεις κλπ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.