Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το next θεωρείτε κορυφή για σκυρόδεμα αλλά όχι και τόσο καλό στα μεταλλικά. Το etabs δεν ξέρω, δεν το έχω δει ούτε δουλέψει. Αν πας στις εταιρείες κάνουν παρουσιάσεις. Πρέπει να το κάνεις προκειμένου να καταλήξεις σε κάποιο...

  • Απαντήσεις 80
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

thanks για ολα τα info και αν παιζει και καμια σημειωση για ' εδαφομηχανικη 2 ', ' σιδηροπαγες σκυροδεμα ' και ' κατασκευες και θεμελιωσεις απο Ο.Σ του Τασιου ' θα ηταν ακομα καλυτερα.

Δημοσιεύτηκε

για το diaphram δεν θυμαμαι να το εχω συναντηση σαν ορισμο αλλα απο την περιγραφη της ' διαφραγματικης λειτουργιας ' απο τον triumph ξερω τι ειναι.

Πως είναι ό όρος?

Η χρήση επίπεδου προσομοιώματος επιτρέπεται έπειτα από σχετική τεκμηρίωση της αξιοπιστίας του ' πως γινεται δηλαδη αυτη η τεκμηριωση Παναγιωτη?

οταν λες ' αν ένας φορέας έχει απλή μορφολογία ' ποια θεωρειται απλη μορφολογια?

Φαντάζομαι θα σου πει ο ελεγκτής των στατικών στην Πολεοδομία! Από εκεί και πέρα είναι αυτό που είπε ο triumph. Ένα απλό συμμετρικό κουτί νομίζω ότι δε θα είχε μεγάλες αποκλίσεις.

ρωταω γιατι εχω γραψει ενα application ελαστικης στατικης αναλυσης και αναρωτιεμαι αν κατι τετοιο θα μπορουσε να δωσει σωστα αποτελεσματα οχι μονο για τα 2-D πλαισια στα παραδειγματα των βιβλιων αλλα και για πραγματικα κτιρια.

Το 2D πλαίσιο είναι ένα προσομοίωμα φορέα. Είναι μια εξιδανίκευση. Σε ένα απλό φορέα (που η προσομοίωση του μοιάζει με απλές ασκήσεις στατικής) δε νομίζω ότι θα κερδίσεις σημαντικά μεγαλύτερη ακρίβεια προσομοιώνοντας σε 3 διαστάσεις. Πρακτικά το πρόγραμμα που αναφέρεις θα το χρησιμοποιήσεις, ίσως, μόνο για να κάνεις κάποιον επι μέρους έλεγχο. Από το πρόγραμμα σου θέλεις μεταξύ άλλων να βγάζει και σχέδια καθώς και τεύχος υπολογισμών (έλεγχους κανονισμών). Τα εντατικά μεγέθη μόνα τους τί να τα κάνεις?

 

Για τα προγράμματα υπάρχουν εκτενείς συζητήσεις στο φόρουμ. Το etabs για συνήθη κτιριακά (σκυρόδεμα) ειναι μάλλον overkill.

Δημοσιεύτηκε

δεν εχουμε ορο γι'αυτο...απλα λεμε οτι επειδει το slab (πλακα) ειναι non-deformable member (μη παραμορφωσημo μελος) κατα την διευθηνση του οριζοντιου φορτιου η μετατοπιση της πλακας θα προκαλεσει ισες μετατοπισεις και στους κομβους των columns συμφωνα παντα με το stiffness method (μεθοδος δυσκαμψιας το ειδα στο εκως να λεγεται)

Μου κανει εντυπωση παλια που εβλεπες μηχανικους να λυνουν στατικα manual, μονο με τον εκως...αυτοι πως το κανουν αυτο χωρης προγραμμα?..τελως παντων για next με βλεπω αλλα ειναι πανακριβο και δυσχρηστο απ'οτι διαβασα σε συζητησεις.

Δημοσιεύτηκε

Οι σημερινές απαιτήσεις των Κανονισμών δεν αφήνουν περιθώριο για λύσεις στο χέρι.

 

Για να προσεγγίσεις την πραγματικότητα με το χέρι πρέπει να έχεις συμμετρικό κτήριο, να βάλεις στατικό σεισμό (ευτυχώς αυτό είναι πολύ εύκολο), να βγάλεις 2-3 περιβάλλουσες κ να οπλίσεις. Μικρά ανοίγματα ώστε να επαρκούν οι συνδετήρες του ΕΚΩΣ κλπ.

 

Α.....κ να λύσεις με q=1-1,5 για να μην κάνεις ικανοτικό κόμβων με το χέρι:(:(.

 

Αν θες q=3.5 τότε επαρκή τοιχώματα για μη ικανοτικό κόμβων....αλλά ναι στον ικανοτικό τέμνουσας.

 

Κ αν το δεχτούν στην πολεοδομία...που δεν θα το δεχθούν.

 

Το Next μια χαρά είναι. Καθόλου δύσχρηστο.

Δημοσιεύτηκε

Στον Καναδά μπορεί να είναι άλλη η λογική που υπολογίζουν και διαστασιολογούν.

Και εδώ στην Ελλάδα παλαιότερα που δεν υπήρχαν προγράμματα στο χέρι τα υπολογίζανε. Βέβαια τότε ούτε εκκεντρότητες είχε, ούτε ικανοτικούς, ούτε φασματικές κλπ

 

Για προγράμματα υπάρχουν κι άλλα, δες γενικά εδώ: http://www.michanikos.gr/forumdisplay.php?f=33

Ο/Σ: http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=53&page=16

μεταλλικά: http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=75&page=15

Δημοσιεύτηκε

Είχες ακούσει εκεί στον Καναδά τον όρο Capacity Design? Αν είχατε ασχοληθεί με σεισμό (q=behaviour factor) λογικά θα είπατε και για Capacity Design.

Δημοσιεύτηκε

Οποτε σχεδιαζεις για σεισμο αναφερεσαι με τον ορο seismic design,τον ορο capacity design τον συναντισα απο τα πρωτα μαθηματα Ο.Σ...με αλλα λογια ειναι πιο γενικος.

Δημοσιεύτηκε

Με 2 λόγια, ικανοτικός σχεδιασμός, είναι εξασφάλιση καμπτικής αστοχίας στα πλάστιμα μέλη, απόκλιση ψαθυρής αστοχίας και αστοχία πρώτα δοκών και μετά υποστυλωμάτων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.