Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 The Institute of Civil Engineers (ICE) in UK has recently published an amazing video (watch above) to celebrate London Underground’s 150 years. The Institute of Civil Engineers (ICE) in UK has recently published an amazing video (watch above) to celebrate London Underground’s 150 years. On 10 January 1863 the first train travelled from Farringdon to Paddington and today London’s Tube apart from being the oldest metro system in the world, it’s also one of the biggest. Its construction started many decades before “Quality Management” was even invented. Engineering, Design and Construction of large infrastructure projects like LU was a completely different story those days. Περισσότερα: http://www.qualityin...1593843945474#! And probably a much simpler one.- See more at: http://www.qualityin...1593843945474#! Πηγή: http://www.qualityin...1593843945474#! Το βασικό είναι ότι έγινε χωρίς την χρήση computer. Click here to view the είδηση
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 " Το Ινστιτούτο Πολιτικών Μηχανικών του Ηνωμένου Βασιλείου (ICE) δημοσίευσε πρόσφατα ένα εκπληκτικό βίντεο για τον εορτασμό των 150 χρόνων του μετρό του Λονδίνου. Στις 10 Ιανουαρίου 1863, το πρώτο τρένο ταξίδεψε από το Farringdon στο Paddington και σήμερα, οι σήραγγες μετρό του Λονδίνου, εκτός του ότι αποτελούν το παλαιότερο δίκτυο μετρό του κόσμου, είναι και ένα από τα μεγαλύτερα. Η κατασκευή του ξεκίνησε αρκετές δεκαετίες πριν καν εφευρεθεί ο όρος "Διαχείριση Ποιότητας" Η Μηχανική, ο σχεδιασμός και η κατασκευή μεγάλων έργων υποδομής όπως το Μετρό του Λονδίνου, ήταν εντελώς διαφορετική ιστορία εκείνο τον καιρό." Ελεύθερη μετάφραση: Γιάννης (για να δείτε τι άλλες υπηρεσίες παρέχω βρε!) 4
Didonis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2013 Αν έκανες και τον τίτλο ελληνικό αφού είμαστε και σε ελληνικό φόρουμ θα έκανες πλήρη υπηρεσία βρε… Πέραν αυτού, ναι καταπληκτικό το βίντεο… Φυσικά μια μικρή επισήμανση… Λέει για τους συντελεστές μηχανικούς κλπ και καλά κάνει φυσικά… Δεν λέει κουβέντα όμως για τους εργάτες που παντού τους βλέπουμε για την δημιουργία αυτού του έργου… Σαν τον Παρθενώνα … όλοι ξέρουμε Ικτίνο και Καλλικράτη αλλά ούτε καν στο πίσω μέρος του μυαλού μας δεν έχουμε τους χιλιάδες σκλάβους που αν δεν υπήρχαν δεν θα υπήρχε ο Παρθενώνας….
elm46st Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2013 Να μην αρχίσουμε τις συγκρίσεις μεταξύ ICE και ΤΕΕ γιατί θ αρχίσω να λέω κακίες...
Earl Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2013 Please Mind the Gap between the train and the platform.. Πραγματικά υπέροχο βίντεο!!
tasxan206 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2013 Την ίδια ώρα, κάπου στην Ευρώπη... Celebrating 40 years of Research and Construction of Thessaloniki Underground
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2013 Την ίδια ώρα, κάπου στην Ευρώπη... Celebrating 40 years of Research and Construction of Thessaloniki Underground Πηγή Ελευθεροτυπία ετος 2144 (40 χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς του 2104 στην Θεσσαλονίκη).
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 Δεν είναι κακό να ευλογάμε και τα γένεια μας , επειδή συγκρίνουμε το χτές με το σήμερα . Κάποτε βέβαια είχαμε και πατριώτες πολιτικούς . Ο πρώτος ατμοκίνητος σιδηρόδρομος της Ελλάδας εγκαινιάστηκε στις 27 Φεβρουαρίου 1869 και ένωνε με μονή γραμμή το Θησείο με τον Πειραιά.[2] Ηλεκτροδοτήθηκε το 1904 και από τότε, λαμβάνοντας υπόψιν διεθνή πρότυπα, μπορεί να θεωρηθεί το πρώτο μετρό της Ελλάδας και το δεύτερο παλαιότερο μετρό του κόσμου, μετά από το μετρό του Λονδίνου, που λειτούργησε το 1890 Ο ατμοκίνητος σιδηρόδρομος ήταν έτοιμος στις αρχές του 1869 και στις 17 Φεβρουαρίου, η ΣΑΠ προχωρά στο πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο. Στις 27 Φεβρουαρίου 1869, γίνονται τα επίσημα εγκαίνια της σιδηροδρομικής γραμμής Θησείον - Πειραιάς, με επιβάτες στο πρώτο δρομολόγιο τη Βασίλισσα ΄Ολγα, τον Πρωθυπουργό Ζαΐμη, υπουργούς, στρατιωτικούς, διπλωμάτες και άλλους επισήμους. Η πρώτη ατμομηχανή με 6 βαγόνια καλύπτει τη διαδρομή των 8,5 χιλιομέτρων από το Θησείο στον Πειραιά σε 19 περίπου λεπτά. Η λειτουργία του πρώτου ατμοκίνητου σιδηρόδρομου στην Ελλάδα [5] είναι γεγονός. Λίγες μέρες μετά από τα εγκαίνια, στις 3 Μαρτίου, η εφημερίδα «Αἰών» γράφει: «Ὁ σιδηρόδρομος ἤρξατο τακτικῶς ἐργαζόμενος ἀπό τῆς τελευταίας Παρασκευῆς. Ἡ συρροή τῶν ἐπιβατῶν εἶναι μεγίστη. Οἱ πάντες δ’ ὁμολογούσι τὰς μεγίστας ὠφελείας, ἄς ἡ κάταρξις τοῦ ἔργου τούτου ὑπισχνείται. Εὐχόμεθα καὶ αύθις, ἴνα ἡ μικρά αὔτη γραμμὴ ὑπάρξει ἡ ἀρχή τοῦ καθ’ ὅλην τὴν ἐπικράτειαν συμπλέγματος σιδηροδρόμων» Αρχικά η γραμμή ήταν μονή, αλλά λίγα χρόνια μετά τα εγκαίνια, μετατρέπεται σε διπλή. Προκειμένου να υλοποιηθεί η πρώτη επέκταση του αστικού αυτού μέσου μεταφοράς, θα αρχίσει η κατασκευή σήραγγας το 1889 από το Θησείο μέχρι την Ομόνοια. Ο σταθμός «Ομόνοια» κατασκευάζεται στη διασταύρωση των οδών Λυκούργου και Αθηνάς και εγκαινιάζεται στις 17 Μαΐου του 1895. Πλέον, ο ατμοκίνητος σιδηρόδρομος κινείται μεταξύ Πειραιά και Ομονοίας, εκτελώντας δρομολόγια και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η γραμμή Πειραιάς - Ομόνοια ηλεκτροδοτείται το 1904. Όμως τόσο η ηλεκτροδότηση, όσο κι η σήραγγα στην Ομόνοια, δείγματα νέων τεχνολογιών, αντιμετωπίζονται με επιφύλαξη από πολλούς επιβάτες. Σε ένα δημοσίευμα της εφημερίδας «Καιροί» στις 18 Σεπτεμβρίου του 1904, ο χρονογράφος με το ψευδώνυμο «Φαληριώτης», περιγράφει έναν διάλογο με θέμα τον ηλεκτρικό, πλέον, σιδηρόδρομο, μεταξύ ενός επιβάτη κι ενός σιδηροδρομικού υπαλλήλου: « - Ἕνα διὰ τὸ Φάληρον πρώτης. - Μετ’ ἐπιστροφῆς; - Ἀπλοῦν, ἀπλοῦν. Δὲν μπορῶ νὰ εἶμαι βέβαιος ἄν θὰ φθάσω ζωντανός…» .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα