sdim Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2013 (edited) Ο δρόμος Πατρών - Πύργου είναι τμήμα του διεθνούς δικτύου εθνικών οδών Ε55 (Σουηδία - Δανία - Γερμανίά - Τσεχία - Αυστρία - Ιταλία - Ελλάδα), και συγκεκριμένα τμήμα της εθνικής οδού Πατρών - Μεθώνης Ε9. Μπορείτε να μου πείτε πως μπορώ να βρω τον επίσημο χαρακτηρισμό της οδού,π.χ. σε ΦΕΚ ή σε ευρωπαϊκό έγγραφο; Με ενδιαφέρει να δω αν είναι τελικά όντως εθνική οδός στα χαρτιά ή τέλος πάντων τι είναι ακριβώς. Τους τελευταίους μήνες έχω φάει αρκετές κλήσεις για "υπερβολική ταχύτητα" της τάξης των 85χλμ/ώρα, όπως επίσης και πολλοί φίλοι και γνωστοί. Θέλω να βρω κάποιο επίσημο έγγραφο που να λέει πως ο συγκεκριμένος δρόμος είναι εθνική οδός ώστε μετά να δω: - κατά πόσο είναι νόμιμες οι πάνω από 200 επίσημες και ανεπίσημες διασταυρώσεις στα 100χλμ οδού - κατά πόσο είναι νόμιμο το όριο των 60χλμ/ώρα σε πολλές διασταυρώσεις - κατά πόσο είναι νόμιμοι οι φωτεινοί σηματοδότες.Αν δεν προβλέπονται από την χάραξη, μπορεί να βάλει ο κάθε πρόεδρος χωριού ή κοινότητας σηματοδότη; Edited Νοέμβριος 28 , 2013 by sdim
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 Ο χαρακτηρισμός Ε απλά δείχνει ότι ο δρόμος ανήκει στο διευρωπαικό δίκτυο , όπου μπορείς να μετακινηθείς με συνεχόμενο τρόπο .. Ο χαρακτηρισμός Εθνική οδός δείχνει ότι ο δρόμος είναι εθνικής σημασίας , συνήθως διανομαρχιακός , η συνδέει μεγάλες πόλεις του ίδιου νομού . Ο τρόπος κατασκευής και τα όρια δείχνονται με άλλους χαρακτηρισμούς , που μπορούν να συνυπάρχουν στον ίδιο δρόμο σε τμήματα του . Ετσι έχουμε τον χαρακτηρισμό του αυτοκινητόδρομου , που προβλέπει να είναι κλειστός , με ανισόπεδες διαβάσεις και παράπλευρο δίκτυο . Μετά έχουμε τον ταχείας κυκλοφορίας και , χαμηλότερης ποιότητας δρόμους . Αρα τίποτα δεν σε γλυτώνει . 1
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 (edited) Ο χαρακτηρισμός Ε απλά δείχνει ότι ο δρόμος ανήκει στο διευρωπαικό δίκτυο , όπου μπορείς να μετακινηθείς με συνεχόμενο τρόπο .. Δηλαδη και ο ΒΟΑΚ της Κρητης (Ε65) ανηκει στο διευρωπαικο δικτυο????? Edited Νοέμβριος 29 , 2013 by terry
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 Μπείτε στο http://www.viamichelin.com/web/Maps στο μέσον και κάτι του ζουμ έχει χάρτες που τα δείχνουν αναλυτικά .
sdim Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 (edited) Ευχαριστώ KF, από το ΦΕΚ που ανάφερες βρήκα άκρη. Ο δρόμος Πατρών - Πύργου ανήκει στο πρωτεύον εθνικό δίκτυο! Επίσης από τον Ν.3542/2007 προκύπτει πως το όριο ταχύτητας για ΙΧ είναι 130 στους αυτοκινητόδρομους, 110 οδούς ταχείας κυκλοφορίας και 90 στο άλλο οδικό δίκτυο. Σήμφωνα με τον νόμο πρέπει να βγει υπουργική απόφαση για να μπει διαφορετική σήμανση. "Ειδικά για τους αυτοκινητοδρόμους, τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και το πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο, όπως αυτό ορίζεται με τις σχετικές αποφάσεις του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων, τα όρια ταχύτητας, εκτός των ανωτάτων επιτρεπομένων ορίων, που προβλέπονται από το άρθρο αυτό, καθορίζονται και μεταβάλλονται ύστερα από μελέτη και μόνο με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων. Οι κατά την προηγούμενη και την παράγραφο αυτή αποφάσεις τίθενται σε ισχύ από την τοποθέτηση των οικείων πινακίδων στις ανωτέρω οδούς." Από την στιγμή που δεν υπάρχει καμία σχετική υπουργική απόφαση το όριο είναι τουλάχιστον 110χλμ/ώρα ή 90χλμ/ώρα. Δυστυχώς δεν βρήκα πουθενά γραμμένο το αν το πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο θεωρείται οδός ταχείας κυκλοφορίας. Όμως στην διαδρομή υπάρχουν πάνω από 50 ταμπέλες με όριο τα 60χλμ/ώρα. Την επόμενη φορά που θα μου κόψουν κλήση, μαζί με την υπογραφή μου θα γράψω πάνω στην κλήση: "αρνούμαι τις κυρώσεις της κλήσης αυτής καθώς την θεωρώ άκυρη λόγω του ότι μέχρι την παρούσα στιγμή δεν υπάρχει προβλεπόμενη από τον Ν.2696/1999 (ΦΕΚ 57Α), όπως αυτός τροποποιήθηκε από τον Ν3542/2007 (ΦΕΚ 50Α), Υπουργική Απόφαση τον που να ορίζει στο συγκεκριμένο σημείο όριο ταχύτητας μικρότερο από το προβλεπόμενο στο άρθρο 18 του Ν.3542." Τα λέω καλά; Edited Νοέμβριος 29 , 2013 by sdim
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 To εθνικό δίκτυο δεν είναι απαραίτητα οδός ταχείας κυκλοφορίας . Επίσης δεν νομίζω ότι χρειάζεται υπουργική απόφαση γιά τις ταμπέλες , ιδιαίτερα όταν οι εθνικοί οδοί είναι δρόμοι που πας με 30 . Αλλά θα καταλήξεις να ψάχνεις το δίκιο σου στο δικαστήριο .
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2013 Δεν νομίζω πως θα βρεις πουθενά δίκιο ακομα και αν εχεις δικιο. Τα όρια δεν καθορίζονται με νομο αλλά από την μελετη. Στο μονο που απαγορεύονται οι ισοπεδοι κόμβοι είναι ο κλειστός αυτοκινητόδρομος...
sdim Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 (edited) Η ιεραρχία από το ισχυρότερο στο λιγότερο ισχυρό είναι: Σύνταγμα Νόμος Προεδρικό διάταγμα Διοικητικές πράξεις Η εκάστοτε μελέτη που θέτει διαφορετικά όρια από τα ορισμένα στον νόμο για το πρωτεύον εθνικό δίκτυο πρέπει πρώτα να εγκριθεί με υπουργική απόφαση για να εφαρμοστεί. Edited Νοέμβριος 30 , 2013 by sdim
imhotep Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 (edited) συμφωνώ με το Φαέθωνα και φοβάμαι πως θα χαθείς στη γραφειοκρατία γιατί τα όρια ταχύτητας που αναφέρεις είναι τα "ανώτατα" (κάτι σαν τις ελάχιστες νόμιμες αμοιβές) και η μείωσή τους λόγω επικινδυνότητας ή άλλου λόγου μπορεί να θεωρηθεί και προσωρινή (και ξέρουμε τι δεν είναι μονιμότερο) επίσης στο θέμα σου πρέπει να δεις και ποιός είναι αρμόδιος (Δήμος, περιφέρεια, ΥΔΕ whatever) για την συντήρηση/διαχείριση κάθε τμήματος (πιθανά και με μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από τον υπουργό στο ιδρυτικό κάθε φορέα) κάπου σε κάποιο ΦΕΚ θα υπάρχει κι αυτό (ίσως.. ένεκα ελλάδα) Edited Νοέμβριος 30 , 2013 by imhotep
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα