sdim Δημοσιεύτηκε November 28, 2013 at 10:15 πμ Δημοσιεύτηκε November 28, 2013 at 10:15 πμ (edited) Ο δρόμος Πατρών - Πύργου είναι τμήμα του διεθνούς δικτύου εθνικών οδών Ε55 (Σουηδία - Δανία - Γερμανίά - Τσεχία - Αυστρία - Ιταλία - Ελλάδα), και συγκεκριμένα τμήμα της εθνικής οδού Πατρών - Μεθώνης Ε9. Μπορείτε να μου πείτε πως μπορώ να βρω τον επίσημο χαρακτηρισμό της οδού,π.χ. σε ΦΕΚ ή σε ευρωπαϊκό έγγραφο; Με ενδιαφέρει να δω αν είναι τελικά όντως εθνική οδός στα χαρτιά ή τέλος πάντων τι είναι ακριβώς. Τους τελευταίους μήνες έχω φάει αρκετές κλήσεις για "υπερβολική ταχύτητα" της τάξης των 85χλμ/ώρα, όπως επίσης και πολλοί φίλοι και γνωστοί. Θέλω να βρω κάποιο επίσημο έγγραφο που να λέει πως ο συγκεκριμένος δρόμος είναι εθνική οδός ώστε μετά να δω: - κατά πόσο είναι νόμιμες οι πάνω από 200 επίσημες και ανεπίσημες διασταυρώσεις στα 100χλμ οδού - κατά πόσο είναι νόμιμο το όριο των 60χλμ/ώρα σε πολλές διασταυρώσεις - κατά πόσο είναι νόμιμοι οι φωτεινοί σηματοδότες.Αν δεν προβλέπονται από την χάραξη, μπορεί να βάλει ο κάθε πρόεδρος χωριού ή κοινότητας σηματοδότη; Edited November 28, 2013 at 10:16 πμ by sdim
BAS Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 07:55 πμ Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 07:55 πμ Ο χαρακτηρισμός Ε απλά δείχνει ότι ο δρόμος ανήκει στο διευρωπαικό δίκτυο , όπου μπορείς να μετακινηθείς με συνεχόμενο τρόπο .. Ο χαρακτηρισμός Εθνική οδός δείχνει ότι ο δρόμος είναι εθνικής σημασίας , συνήθως διανομαρχιακός , η συνδέει μεγάλες πόλεις του ίδιου νομού . Ο τρόπος κατασκευής και τα όρια δείχνονται με άλλους χαρακτηρισμούς , που μπορούν να συνυπάρχουν στον ίδιο δρόμο σε τμήματα του . Ετσι έχουμε τον χαρακτηρισμό του αυτοκινητόδρομου , που προβλέπει να είναι κλειστός , με ανισόπεδες διαβάσεις και παράπλευρο δίκτυο . Μετά έχουμε τον ταχείας κυκλοφορίας και , χαμηλότερης ποιότητας δρόμους . Αρα τίποτα δεν σε γλυτώνει . 1
terry Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 08:02 πμ Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 08:02 πμ (edited) Ο χαρακτηρισμός Ε απλά δείχνει ότι ο δρόμος ανήκει στο διευρωπαικό δίκτυο , όπου μπορείς να μετακινηθείς με συνεχόμενο τρόπο .. Δηλαδη και ο ΒΟΑΚ της Κρητης (Ε65) ανηκει στο διευρωπαικο δικτυο????? Edited November 29, 2013 at 08:02 πμ by terry
KF Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 08:09 πμ Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 08:09 πμ ΦΕΚ 800Β/1995 1
BAS Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 12:24 μμ Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 12:24 μμ Μπείτε στο http://www.viamichelin.com/web/Maps στο μέσον και κάτι του ζουμ έχει χάρτες που τα δείχνουν αναλυτικά .
sdim Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 02:04 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 02:04 μμ (edited) Ευχαριστώ KF, από το ΦΕΚ που ανάφερες βρήκα άκρη. Ο δρόμος Πατρών - Πύργου ανήκει στο πρωτεύον εθνικό δίκτυο! Επίσης από τον Ν.3542/2007 προκύπτει πως το όριο ταχύτητας για ΙΧ είναι 130 στους αυτοκινητόδρομους, 110 οδούς ταχείας κυκλοφορίας και 90 στο άλλο οδικό δίκτυο. Σήμφωνα με τον νόμο πρέπει να βγει υπουργική απόφαση για να μπει διαφορετική σήμανση. "Ειδικά για τους αυτοκινητοδρόμους, τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και το πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο, όπως αυτό ορίζεται με τις σχετικές αποφάσεις του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων, τα όρια ταχύτητας, εκτός των ανωτάτων επιτρεπομένων ορίων, που προβλέπονται από το άρθρο αυτό, καθορίζονται και μεταβάλλονται ύστερα από μελέτη και μόνο με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων. Οι κατά την προηγούμενη και την παράγραφο αυτή αποφάσεις τίθενται σε ισχύ από την τοποθέτηση των οικείων πινακίδων στις ανωτέρω οδούς." Από την στιγμή που δεν υπάρχει καμία σχετική υπουργική απόφαση το όριο είναι τουλάχιστον 110χλμ/ώρα ή 90χλμ/ώρα. Δυστυχώς δεν βρήκα πουθενά γραμμένο το αν το πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο θεωρείται οδός ταχείας κυκλοφορίας. Όμως στην διαδρομή υπάρχουν πάνω από 50 ταμπέλες με όριο τα 60χλμ/ώρα. Την επόμενη φορά που θα μου κόψουν κλήση, μαζί με την υπογραφή μου θα γράψω πάνω στην κλήση: "αρνούμαι τις κυρώσεις της κλήσης αυτής καθώς την θεωρώ άκυρη λόγω του ότι μέχρι την παρούσα στιγμή δεν υπάρχει προβλεπόμενη από τον Ν.2696/1999 (ΦΕΚ 57Α), όπως αυτός τροποποιήθηκε από τον Ν3542/2007 (ΦΕΚ 50Α), Υπουργική Απόφαση τον που να ορίζει στο συγκεκριμένο σημείο όριο ταχύτητας μικρότερο από το προβλεπόμενο στο άρθρο 18 του Ν.3542." Τα λέω καλά; Edited November 29, 2013 at 02:06 μμ by sdim
BAS Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 06:54 μμ Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 06:54 μμ To εθνικό δίκτυο δεν είναι απαραίτητα οδός ταχείας κυκλοφορίας . Επίσης δεν νομίζω ότι χρειάζεται υπουργική απόφαση γιά τις ταμπέλες , ιδιαίτερα όταν οι εθνικοί οδοί είναι δρόμοι που πας με 30 . Αλλά θα καταλήξεις να ψάχνεις το δίκιο σου στο δικαστήριο .
Faethon11 Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 07:00 μμ Δημοσιεύτηκε November 29, 2013 at 07:00 μμ Δεν νομίζω πως θα βρεις πουθενά δίκιο ακομα και αν εχεις δικιο. Τα όρια δεν καθορίζονται με νομο αλλά από την μελετη. Στο μονο που απαγορεύονται οι ισοπεδοι κόμβοι είναι ο κλειστός αυτοκινητόδρομος...
sdim Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 12:00 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 12:00 μμ (edited) Η ιεραρχία από το ισχυρότερο στο λιγότερο ισχυρό είναι: Σύνταγμα Νόμος Προεδρικό διάταγμα Διοικητικές πράξεις Η εκάστοτε μελέτη που θέτει διαφορετικά όρια από τα ορισμένα στον νόμο για το πρωτεύον εθνικό δίκτυο πρέπει πρώτα να εγκριθεί με υπουργική απόφαση για να εφαρμοστεί. Edited November 30, 2013 at 12:01 μμ by sdim
imhotep Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 12:42 μμ Δημοσιεύτηκε November 30, 2013 at 12:42 μμ (edited) συμφωνώ με το Φαέθωνα και φοβάμαι πως θα χαθείς στη γραφειοκρατία γιατί τα όρια ταχύτητας που αναφέρεις είναι τα "ανώτατα" (κάτι σαν τις ελάχιστες νόμιμες αμοιβές) και η μείωσή τους λόγω επικινδυνότητας ή άλλου λόγου μπορεί να θεωρηθεί και προσωρινή (και ξέρουμε τι δεν είναι μονιμότερο) επίσης στο θέμα σου πρέπει να δεις και ποιός είναι αρμόδιος (Δήμος, περιφέρεια, ΥΔΕ whatever) για την συντήρηση/διαχείριση κάθε τμήματος (πιθανά και με μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από τον υπουργό στο ιδρυτικό κάθε φορέα) κάπου σε κάποιο ΦΕΚ θα υπάρχει κι αυτό (ίσως.. ένεκα ελλάδα) Edited November 30, 2013 at 12:48 μμ by imhotep
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα