Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το ότι η οδός είναι χαρακτηρισμένη ως ταχείας κυκλοφορίας, σημαίνει πως έχει ανώτατο όριο τα 90χλμ/ω. Δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να υπάρχουν μικρότερα όρια.

Τα τμήματα που εξαιρέθηκαν, που μάλλον σήμερα δεν πρέπει να υπάρχουν αφού το ΦΕΚ μιλάει για παράκαμψη αυτών, έχουν άλλο ανώτατο όριο.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Θυμάσαι το ΦΕΚ για να το βρω στο ΕΤ;

Οι υπουργικές αποφάσεις ισχύουν μετά την δημοσίευση σε ΦΕΚ.

Δημοσιεύτηκε

Το ΦΕΚ που λέω παραπάνω είναι αυτό που ανέφερε ο συνάδελφος..

Για την απόφαση το ψάχνω..κάποιος που να έχει νομοθεσία...;

Δημοσιεύτηκε (edited)

Το ίδιο λέμε. Αυτή η απόφαση πρέπει να έχει δημοσιευτεί σε ΦΕΚ για να ισχύει. Όταν βρεις την απόφαση λογικά θα αναφέρει και τον αριθμό του ΦΕΚ.

 

Το ότι η οδός είναι χαρακτηρισμένη ως ταχείας κυκλοφορίας, σημαίνει πως έχει ανώτατο όριο τα 90χλμ/ω.

Το όριο για οδούς ταχείας κυκλοφορίας άλλαξε το 2007 και ανέβηκε στα 110χλμ/ώρα , Ν3532, ΦΕΚ 50Α/2007 , άρθρο 18. Εκτός βέβαια αν έχει βγει πιο καινούργιος νόμος που αγνοώ.

Το ότι είναι ανώτατο το έχουμε ξεκαθαρίσει. Το αυθαίρετο κατώτερο όριο είναι το θέμα, γιατί να πληρώνει ο κοσμάκης πρόστιμο επειδή πηγαίνει με 80χλμ/ώρα; Έχω πόσες κλήσεις επειδή "έτρεχα" με 80 στην εθνική οδό. Δεν περισσεύουν ούτε τα χρήματα για να πληρώνουμε κλήσεις ούτε χρόνος για να κάνουμε 2 ώρες για μια διαδρομή που αν δεν υπήρχαν αυθαίρετες διασταυρώσεις και όρια θα αρκούσε 1 ώρα.

 

Υ.Γ. η μεγαλύτερη ειρωνία είναι πως παλαιότερα όλοι κάνανε την διαδρομή Πύργο - Πάτρα από την ΠΕΟ (που ήταν πολύ πιο στενή) συντομότερα απ'ότι τώρα από την ΝΕΟ. Ίσως επειδή τώρα υπάρχουν και πάνω από 10 διασταυρώσεις με φανάρια και πάνω από 100 ταμπέλες με όριο 60 ή 50. Κάπου νομίζω είχα δει και ταμπέλες με όριο 70 αλλά δεν νομίζω να προβλέπεται τέτοιο όριο από κανέναν νόμο.

Edited by sdim
Δημοσιεύτηκε

Δεν βγήκε κάτι άλλο εγώ έκανα λάθος. 110 είναι.

Αλλά αυτό που δεν εχεις δίκιο είναι οταν λες για επιμέρους όρια και νόμους. Τα επιμέρους όρια μιας οδού τα καθορίζει η μελέτη.

Δημοσιεύτηκε

Η μελέτη καθορίζει τα όρια αλλά για να εφαρμοστεί στο πρωτεύον εθνικό δίκτυο πρέπει πρώτα να βγει η αντίστοιχη υπουργική απόφαση.

 

Η ΥΑ απαιτείσαι για να μην κάνει ο κάθε πρόεδρος χωριού τα δικά του. Διαφορετικά θα έκανε ο καθένας μια μελέτη για τα μέτρα του.

Δημοσιεύτηκε (edited)

τα ορια ειναι

139 για αυτοκινητοδρομους

110 για ταχειας κυκλοφοριας

και 90 για το υπολοιπο οδικο δικτυο

[φυσικα μπορει υπαρχει και η σημανση που οριζει  διαφορετικα ορια...]

http://www.glavopoulos.gr/kok/kok020.php

 

και αυτο

απο τον imhotep

 

στο #14

 

http://www.michanikos.gr/topic/3042-Εθνικό-Οδικό-Δίκτυο/?p=588292

Edited by dimitris GM

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.