Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Οι εθνικοί δρόμοι ανήκουν συνήθως στην περιφέρεια , αλλά είναι σίγουρο ότι δύσκολα θα βγάλει άκρη και μόνο με δικαστικές αποφάσεις .

 

Αλλωστε σε δρόμο 1+1  όπως είναι ο αναφερόμενος , είναι λογικά τα χαμηλά όρια ταχύτητας . Σκέψου ότι και ο δρόμος της Κατάρας στο εθνικό δίκτυο ανήκει .

 

Συγκεκριμένα ο Ε-92 και ΕΟ 6 . Αντε βάλε όρια  εκεί .

Δημοσιεύτηκε

Ανήκει στο πρωτεύον οδικό δίκτυο

αλλά δεν είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος.

Καταρχήν δεν έχει παράλληλο οδικό δίκτυο το οποίο να εξυπηρετεί τις αγροτικές καλλιέργειες. 

Διέρχεται από μια καθαρά αγροτική περιοχή όπου αναγκαστικά μοιράζεσαι το ίδιο οδόστρωμα με τρακτέρ.

 

Έχω διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα σε αυτό τον δρόμο. Είναι αδύνατον να συνυπάρχουν οχήματα με μέγιστη ταχύτητα τα 40 χλμ (τρακτέρ) και οχήματα που κινούνται με διπλάσια ταχύτητα. Ειδικά όταν βρέχει, μπαίνουν με τις λάσπες από τα χωράφια στην άσφαλτο (αυτά τα λάστιχα των τρακτέρ μπορούν να αφήνουν πίσω ακόμα και πέτρες!) και γίνεται λασπόδρομος.

 

Ο αγρότης δεν έχει άλλον τρόπο να μεταφέρει π.χ. τις ντομάτες από το χωράφι του στο εργοστάσιο της Κύκνος αν δεν περάσει (με max ταχύτητα τα 40 χλμ/ώρα) από αυτόν τον δρόμο. 

 

Άσχετα από το πως τον έχουν βαφτίσει τον δρόμο αυτόν

δεν παύει να είναι ένας αγροτικός δρόμος με άσφαλτο που συνδέει δύο μεγάλες πόλεις.

Δημοσιεύτηκε

Sdim,η γενική διάταξη (νόμος) προβλεπει τα μέγιστα όρια για κάθε κατηγορία και η μελετη τα ειδικά για κάθε τμήμα μιας οδού. Ακομα και σε κλειστο αυτοκινητόδρομο υπάρχουν μικρότερα απο 130 όρια σε τμήματα...

Για να εχεις τύχη στο δικαστήριο θα πρεπει να έχεις μελέτη που να δείχνει ότι τα υφιστάμενα είναι μικρά...

Δημοσιεύτηκε (edited)

και η μείωσή τους λόγω επικινδυνότητας ή άλλου λόγου μπορεί να θεωρηθεί και προσωρινή (και ξέρουμε τι δεν είναι μονιμότερο)

επίσης στο θέμα σου πρέπει να δεις και ποιός είναι αρμόδιος (Δήμος, περιφέρεια, ΥΔΕ whatever) για την συντήρηση/διαχείριση κάθε τμήματος

Η προσωρινή σήμανση είναι σε βάσεις ώστε να μπορεί να απομακρυνθεί μετά την ολοκλήρωση των εργασιών. Δεν έχουν βάλει προσωρινή σήμανση αλλά μόνιμη.

 

Οι εθνικοί δρόμοι ανήκουν συνήθως στην περιφέρεια , αλλά είναι σίγουρο ότι δύσκολα θα βγάλει άκρη και μόνο με δικαστικές αποφάσεις .

 

Θα παραθέσω ξανά μέρος από το προηγούμενο post μου:

"καθορίζονται και μεταβάλλονται ύστερα από μελέτη και μόνο με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων."

 

Ανήκει στο πρωτεύον οδικό δίκτυο

αλλά δεν είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος.

Καταρχήν δεν έχει παράλληλο οδικό δίκτυο το οποίο να εξυπηρετεί τις αγροτικές καλλιέργειες. 

Διέρχεται από μια καθαρά αγροτική περιοχή όπου αναγκαστικά μοιράζεσαι το ίδιο οδόστρωμα με τρακτέρ.

 

Έχω διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα σε αυτό τον δρόμο. Είναι αδύνατον να συνυπάρχουν οχήματα με μέγιστη ταχύτητα τα 40 χλμ (τρακτέρ) και οχήματα που κινούνται με διπλάσια ταχύτητα. Ειδικά όταν βρέχει, μπαίνουν με τις λάσπες από τα χωράφια στην άσφαλτο (αυτά τα λάστιχα των τρακτέρ μπορούν να αφήνουν πίσω ακόμα και πέτρες!) και γίνεται λασπόδρομος.

 

Ο αγρότης δεν έχει άλλον τρόπο να μεταφέρει π.χ. τις ντομάτες από το χωράφι του στο εργοστάσιο της Κύκνος αν δεν περάσει (με max ταχύτητα τα 40 χλμ/ώρα) από αυτόν τον δρόμο. 

 

Άσχετα από το πως τον έχουν βαφτίσει τον δρόμο αυτόν

δεν παύει να είναι ένας αγροτικός δρόμος με άσφαλτο που συνδέει δύο μεγάλες πόλεις.

Sdim,η γενική διάταξη (νόμος) προβλεπει τα μέγιστα όρια για κάθε κατηγορία και η μελετη τα ειδικά για κάθε τμήμα μιας οδού. Ακομα και σε κλειστο αυτοκινητόδρομο υπάρχουν μικρότερα απο 130 όρια σε τμήματα...

Για να εχεις τύχη στο δικαστήριο θα πρεπει να έχεις μελέτη που να δείχνει ότι τα υφιστάμενα είναι μικρά...

Θα σας παραπέμψω στον ΚΟΚ. Τα φορτωμένα τρακτέρ δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε αυτοκινητόδρομους και σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας.

http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf

1. Στoυς αυτoκινητόδρoμoυς και στις oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας, oι oπoίες διακρίνoνται από τις ειδικές πινακίδες σήμανσης και στις oδoύς εισόδoυ και εξόδoυ εξ αυτών, απαγoρεύεται η κυκλoφoρία πεζών, εφίππων, ζώων, πoδηλάτων, ζωηλάτων oχημάτων και γενικά oχημάτων τα oπoία δεν κινoύνται με κινητήρα, ως και μηχανoκίνητων oχημάτων τα oπoία εξ υπoλoγισμoύ ή εκ κατασκευής ή εξ άλλης αιτίας δεν μπoρoύν να αναπτύξoυν σε oριζόντια oδό ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χιλιoμέτρων την ώρα.

 

 

Αγροτικός δρόμος δεν είναι σε καμία περίπτωση.

Υπάρχει παράλληλα με την Ε55 η παλαιά εθνική οδός η οποία θα έπρεπε να χρησιμοποιείται για τα βραδυπορούντα οχήματα.

 

Έχουμε πληρώσει χρυσό τον δρόμο και είχε τις προδιαγραφές για εθνική οδό. Απλά ο κάθε πολιτικός για να μαζέψει ψήφους άφηνε τον καθένα να ανοίγει αυθαίρετα εισόδους στην εθνική χωρίς να τον νοιάζει πόσοι πεθαίνουν κάθε χρόνο.

 

Δεν είναι αγροτικός δρόμος αλλά κύριος κυκλοφοριακός άξονας.

Εξυπηρετεί το λιμάνι της Κυλλήνης (έχει πολλά δρομολόγια εθνικά και διεθνή), το αεροδρόμιο του Αράξου και το αεροδόμιο της Ανδραβίδας. Να συμπληρώσω και το λιμάνι του Κατακόλου που είναι 3ο στην Ελλάδα σε προορισμό για κρουαζιέρες.

 

update:

Στον ΚΟΚ τίθεται όριο για τα αγροτικά μηχανήματα 40χλμ/ώρα (<50χλμ/ώρα), άρα δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να κινούνται σε Εθνική Οδό.

"5. Για τα μoτoπoδήλατα, τα αγρoτικά μηχανήματα και τα μηχανήματα έργων, τo ανώτατo επιτρεπόμενo όριo ταχύτητας oρίζεται σε 40 χιλιόμετρα την ώρα, αν δε τα αγρoτικά μηχανήματα, τα μηχανήματα έργων ή τα υπ’αυτών ρυμoυλκoύμενα στερoύνται ελαστικών με αερoθάλαμo, σε 15 χιλιόμετρα την ώρα."

Edited by sdim
Δημοσιεύτηκε

Θα σας παραπέμψω στον ΚΟΚ. Τα φορτωμένα τρακτέρ δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε αυτοκινητόδρομους και σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας.

http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf

1. Στoυς αυτoκινητόδρoμoυς και στις oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας, .....

Συμπέρασμα:

δεν είναι οδός ταχείας κυκλοφορίας.

Είναι φουλ στις ισόπεδες διασταυρώσεις, δεν έχει παράδρομο καθ' όλο το μήκος κόβει χωριά στην μέση κλπ. 

 

Παλιά γράφανε μόνο αν πήγαινες πάνω από 100. Τώρα φαίνεται είναι πιο αυστηροί.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ο νόμος λέει πως είναι ταχείας κυκλοφορίας

Στο ΦΕΚ που ανάφερε ο KF ΦΕΚ 800/1995 λέει κατά λέξη:

 

Βασικό (πρωτεύον) Εθνικό Οδικό Δίκτυο

1. Η με αρ. 8α Ν.Ε.Ο. "Κόρινθος - Πάτρα"

2. Ο αυτοκινητόδρομος "Κόρινθος - Τρίπολη - Μεγαλόπολη - Καλαμάτα" (νέα χάραξη)

3. Η Ν.Ε.Ο. "Πάτρα - Πύργος"

 

 

Για την Ν.Ε.Ο. που αναφέρεται στο (3) μιλάω. Δεν κόβει χωριά στην μέση, ή τουλάχιστον όταν εγκρίθηκε η μελέτη της. Θεωρώ απίθανο να είχε περάσει η χάραξη μέσα από χωριά κοι πόλεις, το κόστος απολλοτρίωσης θα ήταν απαγορευτικό.

Μετά την χάραξη πήγαν όλοι και χτίσανε δεξιά αριστερά για να είναι πιο κοντά σε κεντρικό δρόμο και ύστερα ανοίξανε αυθαίρετα εισόδους. Αν το ψάξετε σε οποιοδήποτε site με χάρτες (π.χ. κτηματολόγιο) θα δείτε πως όλα τα χωριά και οι πόλεις είναι στην μια πλευρά της Ν.Ε.Ο. και στην άλλη είναι ελάχιστα κάποιων "έξυπνων" που αποφάσισαν να ανοίξουν μαγαζί πάνω στην εθνική (πρατήριο καυσίμων, ψησταριά, καφετέρια, κτλ). Έχω κάνει την διαδρομή πάνω από 1000 φορές (δεν υπερβάλλω) και έχω παρατηρήσει πως ένα μεγάλο ποσοστό των ακινήτων έχουν διαρρύθμιση για κατάστημα και κάποια έχουν και κατοικία στον όροφο, ελάχιστα είναι τα ισόγεια σπίτια που έχουν μείνει από παλιά.

 

Συμφωνούμε πως η κατάσταση είναι απαράδεκτη.

Το ζήτημα είναι τι είναι πιο σωστό, να τηρηθεί ο νόμος και να γίνει η εθνική όπως θα έπρεπε να είναι (με λίγες εισόδους και λογικό όριο ταχύτητας) με τα βραδυπορούντα να εξυπηρετούνται από το παράλληλο οδικό δίκτυο ή να γίνει το ρουσφέτι του καθενός και να συνεχίσει να είναι μια καρμανιόλα και μια εισπρακτική μηχανή για πρόστιμα όπως είναι σήμερα;

Edited by sdim
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Βασικα από που προκύπτει ότι είναι ταχείας κυκλοφορίας;

Επίσης για να γίνει ασφαλείς, όχι μόνο αυτή η οδός αλλά γενικά το οδικό δίκτυο, απαιτεί πολλά...

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Οι εθνικοί οδοί δεν είναι αναγκαστικά οδοί ταχείας κυκλοφορίας γιατί πρέπει να έχουν το ειδικό σήμα .

Μπερδεύεις 3 διαφορετικά πράγματα . Το είδος της οδού , την κατάταξη της οδού στο εθνικό δίκτυο και την κατάταξη της οδού στο ευρωπαικό δίκτυο .

Αυτά δεν είναι ταυτόσημα , ούτε ταυτίζονται .

 

Σου ανέφερα την Κατάρα , αλλά και τα Τέμπη , ίδια περίπτωση είναι .

Δημοσιεύτηκε (edited)

Σωστή παρατήρηση. Όντως δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας αλλά δεν παύει να είναι εθνική οδός που σημαίνει πως έχει όριο τα 90χλμ/ώρα και όχι τα 50 και 60 που λένε οι ταμπέλες σε πολλά σημεία. Τα χαμηλότερα όρια ισχύον μόνο κατόπιν σχετικής υπουργικής απόφασης και δεν νομίζω να βγαίνει κάθε λίγο υπουργική απόφαση. Από μήνα σε μήνα βλέπω νέες ταμπέλες, νέα φανάρια,κτλ. Έχει τουλάχιστον σε 10 κόμβους από τον Πύργο μέχρι την Πάτρα φανάρια (φωτεινούς σηματοδότες κατά το επιστημονικότερον).

 

Υπάρχει κάτι που κατά την γνώμη σας να δικαιολογεί την αυθαίρετη τοποθέτηση πινακίδων παντού;

Edited by sdim
Δημοσιεύτηκε

Εχεις επισκευθεί ποτἐ την Εύβοια ? Οι δρόμοι είναι οι ΕΟ 44 και 77

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%B9_%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CE%B9_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82

 

Εκεί θα διασκεδάσεις με τον χαρακτηρισμό ΕΟ . Το όριο δεν είναι πουθενά πάνω από 70-80 και συνήθως είναι 50-60 .

Σου ανέφερα επίσης Κατάρα , Τέμπη , Αντίρριο - Γιάννενα , η διαδρομή Κόρινθος - Καλαμάτα πριν τον ΑΔ .

 

Αρα δεν έχεις καμμία ελπίδα , παρά μόνον αν μέσω του τοπικού ΤΕΕ πιέσεις γιά εξορθολογισμό των ορίων . Αλλά επειδή έχει εκεί πολλά τροχαία , είναι σίγουρο ότι η Τροχαία θα σε κατατροπώσει με το επιχείρημα των τροχαίων και την δυνητική αύξηση τους .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.